Bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef PartyHard het volgende:
Je hebt wel een leuke UI, omdatappel
quote:
Oei, gewaagd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hoop dat de nieuwe nog een beetje betaald wordt door de verzekering van de oude, die was eigenlijk al verlopen, maar de pearle ging het toch proberen
hoop het ook, die krengen zijn duurquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
[..]
Oei, gewaagd.Hoop het ook voor je!
dat is niet jouw knijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Hoe is hetquote:
Het hele leven is duur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoop het ook, die krengen zijn duur
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.quote:
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.quote:
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook ja
Jij was nog student toch?
weer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.Frusti.
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.quote:
welke opleiding ben je nu begonnen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.
Nee, 20 pas, vind ik ook nog niet oud, maar sommige mensen denken daar kennelijk anders over.
Fiscaal Recht en Economie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke opleiding ben je nu begonnen dan?
jonkie
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.
[..]
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.Hoe gaat het met jou? Heb jij ook bijna tentamens?
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van niet
toe maar, nerdje appelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie.
Zeg dat tegen die mensen.
Ja een soort Indiaas nieuw jaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.
Ga lekker in de stiltecoupé zitten, misschien help dat wat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toe maar, nerdje appel
en tja, ten opzichte van mij was je altijd al een jonkie
Tof! Met veel eten ook, zie ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja een soort Indiaas nieuw jaar
Het is meer dat ik bestanden moet downloaden en het internet is dus kut
dat is vrouwenmishandelingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had net gefrituurde mosselen![]()
Godenvoedsel
i knowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Of jij bent gewoon een oudje.
[..]
Tof! Met veel eten ook, zie ik.
Ohja, dat is naar. WiFi is altijd kut in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |