Ga weg met deze kaolo zemmel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Every day is leg day hoor.
Squatsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou wel spotten met squatten/10
nomsayin'
we hebben Saps expertise hiervoor nodig vrees ikquote:
Ik zie geen tieten idd. Ben ik in de maling genomen?quote:
Ik zie wel een bulge.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
we hebben Saps expertise hiervoor nodig vrees ik
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Opzich heeft zij nu al meer foto's neergezet dan de meeste hier, beetje makkelijk om daar dan op te gaan zeiken.
Opzich heeft zij nu al meer foto's neergezet dan de meeste hier, beetje makkelijk om daar dan op te gaan zeiken.
waar zijn de jouwe?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Schouders en sleutelbenen zien er vrouwelijk uit, handen zien er ook vrouwelijk uit. Slanke nek, geen adamsappel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
we hebben Saps expertise hiervoor nodig vrees ik
Precies ja. Wellicht dat er onder het t-shirt nog een slanke taille verstopt zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Schouders en sleutelbenen zien er vrouwelijk uit, handen zien er ook vrouwelijk uit. Slanke nek, geen adamsappel.
Sowieso een vrouw
Ik voel je broederquote:
Zeg ze maar waar het op staat.quote:
Dit geldt voor wel meer groepen vrouwenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Weissman het volgende:
LIF is 1 grote meidenkliek die elkaar onderling nog haten ook
Is goed, geef me geld G dan ga ik Easy Strength volgenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je je wekelijkse dosis barbell maar nemen. Dan heb je nergens meer last van.
Definieer non-liftersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijven alle moderators ook weg als we soortgelijke regels neerzetten in de OP? En ook alle non-lifters?
Anabooltje, wat sla je door?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Flikker toch op joh, tyfuskneus.
Zou je je door Deuce zijn Sapstengel laten raken?quote:
Sick hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#Sapstengelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is nu, neem ik aan. Heb je ook een before foto?
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Moet jij nodig zeggen kneus, als er iemand zich inlikt bij sommige vrouwen ben jij het welquote:
Sterke analyse, 10/10quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Schouders en sleutelbenen zien er vrouwelijk uit, handen zien er ook vrouwelijk uit. Slanke nek, geen adamsappel.
Sowieso een vrouw
Helemaal kaal van de aas, sickening.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier mag je mn achterhoofd zien
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super lage hals + geen balruimte in het kruis + geen zichtbare adamsappel = gokje dat dit een vrouw isquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu snap ik wel waarom je in limburg niet omhoog komtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Oh?quote:[..]
Moet jij nodig zeggen kneus, als er iemand zich inlikt bij sommige vrouwen ben jij het wel
Hey Deuce is er niet een foto die aan haar wil laten zien?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Wellicht dat er onder het t-shirt nog een slanke taille verstopt zit.
Berg af niet te kloppen trouwens!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je in limburg niet omhoog komt
[..]
Bedankt
[..]
Oh?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen we wel effe checken op stravaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Berg af niet te kloppen trouwens!
Ooit had ik dikke e tieten, ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten idd. Ben ik in de maling genomen?
Pohi bekeken, verkeerde vinnie volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je in limburg niet omhoog komt
[..]
Bedankt
[..]
Oh?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pohi bekeken, verkeerde vinnie volgens mij
Inderdaad je ziet al wel beetje de contouren. Alleen taille is riskant want met chirurgische ingrepen kun je ook bij een man wel een taille maken gewoon door de heupen te vergroten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Wellicht dat er onder het t-shirt nog een slanke taille verstopt zit.
Wel een mooi strak lijf ervoor teruggekregen. Ik zou je gewoon doen. Dat je dat maar ff weet en niet vergeet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit had ik dikke e tieten, ooitthat's the price you'll pay als je 27kg dropt
Jij zou alles doen wat 37 graden is en meer dan 2 gaten heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een mooi strak lijf ervoor teruggekregen. Ik zou je gewoon doen. Dat je dat maar ff weet en niet vergeet.
Zeg VSDFMSD wat heb je aan nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij zou alles doen wat 37 graden is en meer dan 2 gaten heeft.
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit had ik dikke e tieten, ooitthat's the price you'll pay als je 27kg dropt
Dat kan niet. Je liegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.
WAT WEET JIJ NOU!quote:
Niet veel, maar dat wel.quote:
Ik haat je. Dat weet je he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.
Ik heb mijn tieten ook nog.quote:
Ben geen foksletjuh ofzo.quote:
Omdat niemand jou wil raken?quote:
Weetje.. als je barbells zou gebruiken zou ik je denk ik best mogen.quote:
Goed criteriumquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weetje.. als je barbells zou gebruiken zou ik je denk ik best mogen.
Ray had niet zo'n zin meer in dacht ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Questular het volgende:
EN waar is Ray?..... vragen, vragen en nog meer vragen
Edge of Tomorrow is dope bruh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Lon Survivor gekeken, goede film wel. Veel minder amerikaanse borstklopperij dan ik had verwacht.
Ditquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ray had niet zo'n zin meer in dacht ik.
eens met beidequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Meisjes hoeven geen spelletjes met jou te spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef McNulty het volgende:
THERE ARE NO STRINGS ON ME!
JA TOG GRS JIJ SNAPT DEZE TOG WEL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Woow, juist hardstikke harmonieus daarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:57 schreef McNulty het volgende:
Het bodybuild topic is gewoon een broeinest voor ruzies. Hier is het tenminste kalmpjes.
Goed idee, wanneer die er is post ik een lijstje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Godver ik heb een hoop gemist in die paar uurtjes. Niveau van het topic gaat weer omhoog
Wie maakt er een OP voor de IIFYM alternatieve Dieetclub
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, juist hardstikke harmonieus daar
Als een ander over ijs praat hoef je toch niet gelijk naar de winkel te rennen, 2 bakken Ben&Jerry's te kopen en thuis grienend op de bank in je holle kies te douwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meisjes hoeven geen spelletjes met jou te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Er zit een hele toffe verwijzing in naar Pinokkio. Niet alleen zegt Ultron "There are no strings on me", de muziek vanaf 0:48 is ook een variant op dit nummer uit een Pinokkio-Disneyfilm. We weten inmiddels uit diverse interviews dat Tony Stark Ultron heeft gemaakt om de Avengers te ontlasten met iedere dag de wereld te redden. Wat we in deze trailer leren is dat Ultron flipt en zich tegen zijn makers keert.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nu jij nog aan de ketting in het kinderdagverblijf.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef McNulty het volgende:
Cor zijn oparegeltjes zijn uit de OP gesloopt.![]()
Ik heb serieus nog liever Battlefield 4 met bugs dan CoD deel 367a archiefkast 34 afdeling 5 op verdieping 7.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso! Mei kan niet snel genoeg komen
Ik refereerde naar Age of Ultronquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog liever Battlefield 4 met bugs dan CoD deel 367a archiefkast 34 afdeling 5 op verdieping 7.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog liever Battlefield 4 met bugs dan CoD deel 367a archiefkast 34 afdeling 5 op verdieping 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |