Het doet echt pijn of niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:21 schreef Questular het volgende:
Ik heb geen eigen reeksen, als ik in CUL iets wil neer zetten dan doe ik dat, wil ik liever in DIG iets zetten doe ik dat, met het verschil dat daar mn posts niet worden weggegooid. Beetje jammer aangezien ik altijd kwaliteit lever.
Ga je mandarijntjes nou maar alvast pellenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:21 schreef Questular het volgende:
Ik heb geen eigen reeksen, als ik in CUL iets wil neer zetten dan doe ik dat, wil ik liever in DIG iets zetten doe ik dat, met het verschil dat daar mn posts niet worden weggegooid. Beetje jammer aangezien ik altijd kwaliteit lever.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Klokov het volgende:
LIF / Grote maten vrouwenschoenen
Waarom heb ik hier een note gekregen? Ik reageer serieus op de OP. Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben (denk ik).
Klokov heilig boontjequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de quote teruggeplaatst en de note verwijderd. Verkeerde inschatting, mijn excuses.
lig voor op schemaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga je mandarijntjes nou maar alvast pellen
Even quoten voor het nageslacht. Mods die tegen de policy in gaan altijd mooiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon chill in je eigen reeks(en) posten toch
Lijkt me geen policy, was meer een goed ideequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht. Mods die tegen de policy in gaan altijd mooi
voetbal homo's hebben we hier al, 40+sers ook (looking at you Cor) en ik wil OUD wel vertegenwoordigen als enige met kinderen hier. Wij zijn het meest representatieve topic van Fok en iedereen is welkom. Itt bij LIFquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Of zitten jullie te wachten op een GRTD/VBL/40+-invasie?
beetje nieuwe mensen leren kennen, enge gedachte ik weet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon chill in je eigen reeks(en) posten toch
Hierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey dames, hebben jullie progress pics voor ons? Ik heb wel weer wat motivatie nodig.
Pas jij wel tussen, squatjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Weissman het volgende:
LIF is 1 grote meidenkliek die elkaar onderling nog haten ook
Het is FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Questular het volgende:
Mijn lijstje verdedigd daar alle eer van DE GYM, deze zal blijven staan broeders en broedinners!
edit:
Dus ik zet daar gewoon mn voedingslijstje neer wat ik netjes eet vandaag en het wordt verwijderd, lekkere nsb praktijken fok!
Met harige benen wel te verstaan!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is FOK!
En je bent zelf NSB'er. Met je strakke pakje op de fiets
SODEKNETTERS!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier
[ [url=http://i131.photobucket.com/albums/p283/douche-eendje/Naamloos-4.png]afbeelding ][/URL]
Vanavond weer lekker trainen
Ik ga jou uit de wielrenreeks bannen, dit kan echt niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Met harige benen wel te verstaan!
Naja iedereen is op zich wel welkom in LIF, maar er zijn verschillende reeksen voor mensen die willen afvallen. Je hebt de 'dieetclub' voor mensen die nog een hoop moeten afvallen en 'gezond slank' voor mensen die al goed op weg zijn. Die scheiding is er blijkbaar niet voor niets.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
voetbal homo's hebben we hier al, 40+sers ook (looking at you Cor) en ik wil OUD wel vertegenwoordigen als enige met kinderen hier. Wij zijn het meest representatieve topic van Fok en iedereen is welkom. Itt bij LIF
Die scheiding is er alleen maar om mensen een beter gevoel over zichzelf te gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja iedereen is op zich wel welkom in LIF, maar er zijn verschillende reeksen voor mensen die willen afvallen. Je hebt de 'dieetclub' voor mensen die nog een hoop moeten afvallen en 'gezond slank' voor mensen die al goed op weg zijn. Die scheiding is er blijkbaar niet voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |