Als je mij ff een link geeft naar het betreffende topioc en de postquote:Op woensdag 23 april 2014 07:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Kan iemand ajb de link (de hele regel) naar mijn trouw foto's uit het trouw topic halen? Dank!
Thanks!quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:32 schreef Mylene het volgende:
Ja, geeft momenteel alleen foutmelding waardoor het niet lukt. Ik probeer het later nog wel een keer.
Ik ben blij dat er in R&P wel normaal op je gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:02 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het gek dat dit topic gesloten is omdat de OP aldus Mord_Sirth "bagger" is.
LIF / Uitgenodigd voor een hot tub party ==> onzeker over mijn gew
De werkelijke bagger in dat topic is het geflame en gescheld naar mij, nadat fokkers een kwetsbaarheid van mij ontdekken. Ik ben er zo gevoelig over dat dat me echt kwetst.
Gelukkig kan er in de R&P wél als volwassenen over dit topic gesproken worden. Toch vind ik het echt kwalijk dat er op deze manier gemodereerd wordt.
Op welke manier is mensen uitschelden minder "bagger" dan om advies vragen over een onzekerheid?
OOk daar heb ik het gesloten, er staan 09798676568545436432 topics van TS over zijn dik zijn, moeten afvallen, heel veel users doen hun best hem te helpen, hij doet er vervolgens geen reet mee, al dan niet dik, en opent even zo vrolijk wéér topics over afvallen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er in R&P wel normaal op je gereageerd wordt.
Gezien de frequentie waarmee je bagger, of op z'n minst bedenkelijke topics, opent viel dit in mijn ogen ook onder bagger.
Indien niet, dan excuus.
Top!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk daar heb ik het gesloten, er staan 09798676568545436432 topics van TS over zijn dik zijn, moeten afvallen, heel veel users doen hun best hem te helpen, hij doet er vervolgens geen reet mee, al dan niet dik, en opent even zo vrolijk wéér topics over afvallen.
Genoeg geweest, hij doet maar wat moeite.
Enlighten us?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef Twiitch het volgende:
Ik word een beetje moe van die persoonlijke vetes in het topic over klassiek scheren
Geen enkele, 1 of andere docent heeft ons ontdekt en stuurt al z'n clusters onze kant op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
Welke mod is er docent op de Hanzehogeschool?
LIF / Negen keer zo’n hoge kans op depressie bij allochtonen
Topic nummer 38 met een of ander kut opstel.
Dus dan is het ook prima als jan en allemaal straks met hun haargels, douchegels, shampoo's en weet ik allemaal wel niet voor verzorgingsproducten in het topic komen posten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Mylene het volgende:
Nee, dat gaan we niet doen omdat de onderwerpen wel met elkaar samenhangen, uiterlijke verzorging. Kortom, het bijt elkaar niet.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou vooral zelf eens op je handen gaan zitten, want je kan er zelf ook wat van. Waar je anderen van beschuldigd maak je jezelf vuil aan. Niet doen.
Snappen we, maar om nou voor iedere ding een topicreport te plaatsen is dan ook zo wat he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat zal vast zo zijn inderdaad, maar er zijn bepaalde personen die maken er gewoon een sport van.
Nogal storend als jezelf probeert de good guy uit te hangen.
Je jankt om niks :/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand dit topic eens checken?
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 8, issie al weg?
Laatste 4 (of laatste 2) posts mogen wat mij betreft weg, wegens ongefundeerde zwartmakerij. Dat had "Shenk" ook in een pm mogen doen. Om het dan openbaar te posten en vervolgens semi in te trekken vind ik vrij laag. Helemaal omdat het gezwam is,
OK.quote:
Mee eens dat het niet netjes was, posts aangepast en verwijderd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand dit topic eens checken?
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 8, issie al weg?
Laatste 4 (of laatste 2) posts mogen wat mij betreft weg, wegens ongefundeerde zwartmakerij. Dat had "Shenk" ook in een pm mogen doen. Om het dan openbaar te posten en vervolgens semi in te trekken vind ik vrij laag. Helemaal omdat het gezwam is,
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de quote teruggeplaatst en de note verwijderd. Verkeerde inschatting, mijn excuses.
Ik krijg niet de mogelijkheid om te reageren in het topic om een of andere reden (ook niet "in dit topic is al zo lang niet gepost")quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:16 schreef Mylene het volgende:
Ja hoor, ik kan ook update in de TT plaatsen, dus ''[Update] Vader slokdarmkanker, wat nu?''.
Nu kun je wel reageren als het goed isquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik krijg niet de mogelijkheid om te reageren in het topic om een of andere reden (ook niet "in dit topic is al zo lang niet gepost")
Het gaat niet om wat wel of niet in ons eigen straatje past, als post erop gericht zijn om te trollen of reacties uit te lokken, dan verdwijnen ze.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:02 schreef Drinky het volgende:
Ik krijg een beetje een gestapo gevoel hier in Lif. Ik post soms wat in de Gym of Bodybuilding topic, derhalve is alles wat ik post in LIF gelijk troll. Jullie staan zelf niet echt open voor dingen van anderen die "anders" zijn, maar ondertussen kom ik topics van bijv. Mylene tegen over een Luis Vuitton bokszak van 140.000 euro, of mannen op hakken of in leggings, hoezo is dat niet baggeren?
Richt een keer de spiegel op jullie eigen gedrag in plaats van alles wat niet in je straatje past gelijk weg te modden.
Zoals ik al zei, als het niet in jullie straatje past wordt het weggemod als zijnde onzin. Ik kan je een hele lijst tot een jaar terug laten zien, maar daar komt ongeveer hetzelfde in voor qua voeding, en sidenote; ik ben al meer afgevallen dan de meeste mensen ooit zullen doen. De Gym is geen plek voor dat soort vragen en in het BB topic hebben ze liever geen dagboekposts met wat je hebt gegeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:05 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat wel of niet in ons eigen straatje past, als post erop gericht zijn om te trollen of reacties uit te lokken, dan verdwijnen ze.
We weten allebei dat dit de insteek is van het overgrote deel van de posts dat vanuit de Gym in de Dieetclub verschijnt.
Zo eens in de zoveel tijd krijgt iemand het weer op z'n heupen en komt even lollig doen.
Prima hoor, maar hou er rekening mee dat er strak gemod wordt.
`En nee, ik beschouw een post met een hele serie aan McDonalds eten en de vraag waarom je niet genoeg afvalt, niet als serieus.
Verder passen dergelijke posts niet in de Dieetclub, hou daar ook gewoon even rekening mee als je zulke lijstjes komt posten.
Open een eigen topic, bijvoorbeeld. Ook een optie, er is meer onder de zon dan de Dieetclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |