Beetje ver weg, maar als ik ooit in de buurt ben zal ik er kijken, thanks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Satijn het volgende:
Ik weet niet waar je woont maar in hilversum zit een winkel speciaal voor grote schoenmaten.
http://grotemaatschoenen.nl/contact/hilversum/
Vind ze ook niet mooi, te ruwquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef MsMessy het volgende:
Zo te zien ook bij Sacha.
https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/
Oké de gewone prijzen zijn wel hoger, maar je koopt ook niet zoals de gemiddelde vrouw 6 paar schoenen per jaar of zo.
Ja duitsland heb ik ook overwegen. Tegenwoordig verkoopt trouwens zowat elke winkel toch wel maat 42?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:35 schreef TheMechanic het volgende:
Mijn vriendin heeft schoenmaat 42 en koopt ze vaak in Duitsland. Daar schijnen ze meerdere grote maten te hebben. Als het gaat om schoenen die mannen ook dragen zoals Nikes koopt ze gewoon mannenschoenen.
Valt in mijn buurt nog behoorlijk tegen. Ben regelmatig heel de stad afgegaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:14 schreef emmyemmy het volgende:
Ja duitsland heb ik ook overwegen. Tegenwoordig verkoopt trouwens zowat elke winkel toch wel maat 42?
Oh op het internet en in winkels zoals de vanharen of de bristol of wat dan ook hebben ze heel wat in maat 42quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Valt in mijn buurt nog behoorlijk tegen. Ben regelmatig heel de stad afgegaan.
Online vast wel, maar in de winkels niet. Opzich niet zo gek. Je voetmaat is vaak afhankelijk van je lichaamslengte en veel vrouwen in mijn regio zijn erg klein.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef emmyemmy het volgende:
Oh op het internet en in winkels zoals de vanharen of de bristol of wat dan ook hebben ze heel wat in maat 42
Heb ik nog nooit eerder gehoord. Ik ben ook niet bijzonder lang ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Online vast wel, maar in de winkels niet. Opzich niet zo gek. Je voetmaat is vaak afhankelijk van je lichaamslengte en veel vrouwen in mijn regio zijn erg klein.
Het is ook meestal zo, niet altijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:47 schreef emmyemmy het volgende:
Heb ik nog nooit eerder gehoord. Ik ben ook niet bijzonder lang ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |