Kunnen we wel effe checken op stravaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Berg af niet te kloppen trouwens!
Ooit had ik dikke e tieten, ooitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten idd. Ben ik in de maling genomen?
Pohi bekeken, verkeerde vinnie volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je in limburg niet omhoog komt
[..]
Bedankt
[..]
Oh?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pohi bekeken, verkeerde vinnie volgens mij
Inderdaad je ziet al wel beetje de contouren. Alleen taille is riskant want met chirurgische ingrepen kun je ook bij een man wel een taille maken gewoon door de heupen te vergroten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Wellicht dat er onder het t-shirt nog een slanke taille verstopt zit.
Wel een mooi strak lijf ervoor teruggekregen. Ik zou je gewoon doen. Dat je dat maar ff weet en niet vergeet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit had ik dikke e tieten, ooitthat's the price you'll pay als je 27kg dropt
Jij zou alles doen wat 37 graden is en meer dan 2 gaten heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel een mooi strak lijf ervoor teruggekregen. Ik zou je gewoon doen. Dat je dat maar ff weet en niet vergeet.
Zeg VSDFMSD wat heb je aan nu?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij zou alles doen wat 37 graden is en meer dan 2 gaten heeft.
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit had ik dikke e tieten, ooitthat's the price you'll pay als je 27kg dropt
Dat kan niet. Je liegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.
WAT WEET JIJ NOU!quote:
Niet veel, maar dat wel.quote:
Ik haat je. Dat weet je he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
20 kg afgevallen maar mn tieten krimpen niet. Hehe.
Ik heb mijn tieten ook nog.quote:
Ben geen foksletjuh ofzo.quote:
Omdat niemand jou wil raken?quote:
Weetje.. als je barbells zou gebruiken zou ik je denk ik best mogen.quote:
Goed criteriumquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weetje.. als je barbells zou gebruiken zou ik je denk ik best mogen.
Ray had niet zo'n zin meer in dacht ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Questular het volgende:
EN waar is Ray?..... vragen, vragen en nog meer vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |