Ik wil echt niet meer terug naar mn beforequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en liftingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en lifting
Zeg me aub dat je aan het trollen bent.
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
met wat daar aan lijstjes lately voorbij komt horen wij daar prima thuis. Of ligt het toch aan wie het postquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorNoem het een plekje waar ze al die ongein kunnen ontvluchten of zo. Als het een 'echte' bijeenkomst zou zijn, snap je toch ook wel dat het niet wordt gewaardeerd als je daar gezellig een taart gaat zitten vreten
Is niet mijn forumquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?
pciesquote:
Ik post gvd waar ik wil. Dit is een open forum ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon chill in je eigen reeks(en) posten toch
Gelukkig kunnen we in de gym wel altijd goed door een deur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Weissman het volgende:
LIF is 1 grote meidenkliek die elkaar onderling nog haten ook
Ik heb het liefst in deze reeks ook geen blauwe die geen verstand hebben van krachttraining en lifting, maar daar toont ook niemand begrip voor?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorNoem het een plekje waar ze al die ongein kunnen ontvluchten of zo. Als het een 'echte' bijeenkomst zou zijn, snap je toch ook wel dat het niet wordt gewaardeerd als je daar gezellig een taart gaat zitten vreten
Wrm haten op kanoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het liefst in deze reeks ook geen blauwe die geen verstand hebben van krachttraining en lifting, maar daar toont ook niemand begrip voor?
Naja er zijn ook niet echt argumenten voor nodig. Er staat vrij duidelijk in die OP voor wie het topic bedoeld is. Dan zullen anderen vast wel welkom zijn, maar het moet niet te veel gaan afwijken van waar die reeks voor bedoeld is. Kom gezellig in de KLB-SC hatenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar het op neer komt, je argumenten zuigen.
Moet je je wekelijkse dosis barbell maar nemen. Dan heb je nergens meer last van.quote:
Nein.quote:
Blijven alle moderators ook weg als we soortgelijke regels neerzetten in de OP? En ook alle non-lifters?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja er zijn ook niet echt argumenten voor nodig. Er staat vrij duidelijk in die OP voor wie het topic bedoeld is. Dan zullen anderen vast wel welkom zijn, maar het moet niet te veel gaan afwijken van waar die reeks voor bedoeld is. Kom gezellig in de KLB-SC haten
Laat me je helpen, dit ziet er niet uit:quote:
1 2 | Op maandag 13 oktober 2014 17:18 schreef Sapstengel het volgende: Als ik kan kiezen tussen je waardigheid houden of je hele leven gratis geld en smooth sailing dan kies ik dat tweede. |
Ik ga wel weer wegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het liefst in deze reeks ook geen blauwe die geen verstand hebben van krachttraining en lifting, maar daar toont ook niemand begrip voor?
Kweenie :0 Ik misschien wel als je het lief vraagtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijven alle moderators ook weg als we soortgelijke regels neerzetten in de OP? En ook alle non-lifters?
maar ondertussen kom je ze hier wel verdedigen. Hebben ze daar zelf geen zin in of is het troostvoedsel nog niet op.quote:
Flikker toch op joh, tyfuskneus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kweenie :0 Ik misschien wel als je het lief vraagt
Ik kwam even kijken wsup tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar ondertussen kom je ze hier wel verdedigen. Hebben ze daar zelf geen zin in of is het troostvoedsel nog niet op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Flikker toch op joh, tyfuskneus.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Flikker toch op joh, tyfuskneus.
je moet alleen nog links maken van de datum en mijn usernamequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laat me je helpen, dit ziet er niet uit:
[ code verwijderd ]
Ben jij dat?quote:
True, maar geen zin in. Fuck dat. Hij verandert het toch niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
je moet alleen nog links maken van de datum en mijn username
Ga weg met deze kaolo zemmel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Every day is leg day hoor.
Squatsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou wel spotten met squatten/10
nomsayin'
we hebben Saps expertise hiervoor nodig vrees ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |