SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Champy op 23-10-2014 13:48:25 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Wie ben jij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is de mascotte?
Vergeef mijn onwetendheid.
verbosityquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is de mascotte?
Vergeef mijn onwetendheid.
Naja het is niet per se een beter gevoel over zichzelf geven, maar ik denk vooral een minder slecht gevoel. Een beetje alsof je er steeds aan wordt herinnerd hoe 'slecht' je bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die scheiding is er alleen maar om mensen een beter gevoel over zichzelf te gevenEgo-tripperij to the max.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Komt op het zelfde neer. Fatty's still gonna fatty.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is niet per se een beter gevoel over zichzelf geven, maar ik denk vooral een minder slecht gevoel. Een beetje alsof je er steeds aan wordt herinnerd hoe 'slecht' je bent.
Het is vooral omdat de doelen van de reeksen anders zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is niet per se een beter gevoel over zichzelf geven, maar ik denk vooral een minder slecht gevoel. Een beetje alsof je er steeds aan wordt herinnerd hoe 'slecht' je bent.
Maar het is dan toch niet nodig om ze dan te gaan zitten pestenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Komt op het zelfde neer. Fatty's still gonna fatty.
Hoe pesten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar het is dan toch niet nodig om ze dan te gaan zitten pesten
lijkt me dat ze juist enorm veel kunnen hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe pesten?
Mensen van uit hier posten gew wat ze zelf eten. Dat die fatty's niks kunnen hebben is niet ons probleem.
Ja, post dan hier wat je zoal op een dag naar binnen werktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe pesten?
Mensen van uit hier posten gew wat ze zelf eten. Dat die fatty's niks kunnen hebben is niet ons probleem.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Questular het volgende:
Pesten lijkt me niet echt nodig nee
HIJ IS TERUGquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef 16meter het volgende:
wat een tokkie, die mascotte
en hij heeft bitch tits
Die vergelijking zou alleen werken als de persoon met de peuken helemaal geen negatieve effecten van de rook ondervindt en zijn nicotineverslaving daarmee verdwijnt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, post dan hier wat je zoal op een dag naar binnen werkt
Jij bent zeker ook zo'n lolbroek die standaard een pakje peuken bij heeft, zodat hij aan mensen die zijn gestopt met roken kan vragen of ze een peuk willen?
De persoon met peuken heeft geen nicotineverslavingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die vergelijking zou alleen werken als de persoon met de peuken helemaal geen negatieve effecten van de rook ondervindt en zijn nicotineverslaving daarmee verdwijnt.
Fathankmode [ - ACTIVATED - ]quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Alleen als tussendoortje soms. Of als mensen het aanbieden. Want het is niet zo gezellig om nee te zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij Weis rookt, maar ik ging ervan uit dat dat niet zo is
en de teer uit zijn longen verdwijnt door het roken van peuken, de schade aan zijn lichaamscellen stopt ook of wordt omgekeerd?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De persoon met peuken heeft geen nicotineverslaving
vuile feeder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
ik had het vooral over mijn eigen lijstje daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij Weis rookt, maar ik ging ervan uit dat dat niet zo is
Ik mis je barbellreferentie vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat Champy alle regels wbt gymchick aan de laars lapt
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef hugecooll het volgende:
B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2 in de OP geeft me een malwarewaarschuwing
Welke gymchickregels?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef Questular het volgende:
Die gymchick regels dateren echt uit 1914 volgens mij.... Cor wat heb je gedaan...
Wel beta om te bezwijken onder sociale druk vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen als tussendoortje soms. Of als mensen het aanbieden. Want het is niet zo gezellig om nee te zeggen.
Dieetclup logica, sociale druk >>> discipline. Als je het zo formuleert kan je alles flikken daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel beta om te bezwijken onder sociale druk vriend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
en de teer uit zijn longen verdwijnt door het roken van peuken, de schade aan zijn lichaamscellen stopt ook of wordt omgekeerd?
Nee dus.
Niet gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik had het vooral over mijn eigen lijstje daar.
Ik wil echt niet meer terug naar mn beforequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en liftingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en lifting
Zeg me aub dat je aan het trollen bent.
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
met wat daar aan lijstjes lately voorbij komt horen wij daar prima thuis. Of ligt het toch aan wie het postquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorNoem het een plekje waar ze al die ongein kunnen ontvluchten of zo. Als het een 'echte' bijeenkomst zou zijn, snap je toch ook wel dat het niet wordt gewaardeerd als je daar gezellig een taart gaat zitten vreten
Is niet mijn forumquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |