Fathankmode [ - ACTIVATED - ]quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Alleen als tussendoortje soms. Of als mensen het aanbieden. Want het is niet zo gezellig om nee te zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij Weis rookt, maar ik ging ervan uit dat dat niet zo is
en de teer uit zijn longen verdwijnt door het roken van peuken, de schade aan zijn lichaamscellen stopt ook of wordt omgekeerd?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De persoon met peuken heeft geen nicotineverslaving
vuile feeder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
ik had het vooral over mijn eigen lijstje daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij Weis rookt, maar ik ging ervan uit dat dat niet zo is
Ik mis je barbellreferentie vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat Champy alle regels wbt gymchick aan de laars lapt
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef hugecooll het volgende:
B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2 in de OP geeft me een malwarewaarschuwing
Welke gymchickregels?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef Questular het volgende:
Die gymchick regels dateren echt uit 1914 volgens mij.... Cor wat heb je gedaan...
Wel beta om te bezwijken onder sociale druk vriend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen als tussendoortje soms. Of als mensen het aanbieden. Want het is niet zo gezellig om nee te zeggen.
Dieetclup logica, sociale druk >>> discipline. Als je het zo formuleert kan je alles flikken daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel beta om te bezwijken onder sociale druk vriend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
en de teer uit zijn longen verdwijnt door het roken van peuken, de schade aan zijn lichaamscellen stopt ook of wordt omgekeerd?
Nee dus.
Niet gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik had het vooral over mijn eigen lijstje daar.
Ik wil echt niet meer terug naar mn beforequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
Zou die gymchick wel raken. Before and after maakt niet uit. Zou zelfs ontbijt voor klaar maken next morning.
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en liftingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh want op TV, radio, billboards enzo is er alleen maar aandacht voor groente en lifting
Zeg me aub dat je aan het trollen bent.
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Niet gezien
Maar wat ik bedoelde is dat veel mensen dikker worden doordat ze te veel en/of te slecht eten. Tijdens het afvallen proberen ze dan niet aan al die lekkere dingen te denken. Als je dan steeds geconfronteerd wordt met de 'lekkernijen' die een ander eet omdat hij er nog van moet groeien, dan schiet dat niet op.
met wat daar aan lijstjes lately voorbij komt horen wij daar prima thuis. Of ligt het toch aan wie het postquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorNoem het een plekje waar ze al die ongein kunnen ontvluchten of zo. Als het een 'echte' bijeenkomst zou zijn, snap je toch ook wel dat het niet wordt gewaardeerd als je daar gezellig een taart gaat zitten vreten
Is niet mijn forumquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan heb je nog wat op te schonen daar. Ik hoop niet dat je veel plannen hebt voor de komende periode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |