Hij is weer sterk hoor, 5 tracks in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ligt niet aan de mensen hier, dit is verdomme overal zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Norrage het volgende:
Maar we zitten verdomme al een jaar constant Black Milk te pluggen, haalde zelfs de top 20 van mijn jaarlijstje, en mensen kenne het nog niet? Pff. En ik dacht dat iedereen mijn plugs luisterde![]()
![]()
Jammer dat het stiekem best een slecht album isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef BoerBert het volgende:
De TT die we verdomme gewoon verdienden.
Ja hij kan altijd wel op een groep trouwe fans rekenen, nieuwe zal ook wel zoveel stemmen krijgen, maar hij heeft nog nooit de praise gekregen die hij verdient.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik bijna 50 stemmen nog best aardig hier http://www.musicmeter.nl/album/384518
Tja. Dit topic is natuurlijk één grote roeptoeter voor 'Beste.Plaat.Ooit'-tips, dus op zich is dat ergens wel te begrijpen. Ik mis een uurtje of 50 per dag om alles bij te kunnen houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef Norrage het volgende:
Maar we zitten verdomme al een jaar constant Black Milk te pluggen, haalde zelfs de top 20 van mijn jaarlijstje, en mensen kenne het nog niet? Pff. En ik dacht dat iedereen mijn plugs luisterde![]()
![]()
Nee natuurlijk is dat te begrijpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Dit topic is natuurlijk één grote roeptoeter voor 'Beste.Plaat.Ooit'-tips, dus op zich is dat ergens wel te begrijpen. Ik mis een uurtje of 50 per dag om alles bij te kunnen houden.
Ken Black Milk wel, maar doet me niet zo veel.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
Was Tomorrow's Modern Indie geen betere TT geweest trouwens?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen komt er weer een uit.
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
Was Tomorrow's Modern Indie geen betere TT geweest trouwens?
Minder urgent ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Robag Wruhme inderdaad veel gepolijster en meer upbeat dan Harris. En ook een stuk minder interessant. Sommige nummers zijn wel erg mooi.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef Tchock het volgende:
Mt. Chimaera is echt een prachtig album zeg. Weet niet meer wie de tip gaf maar honderd maal dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we "guilty pleasures" noemen is dus eigenlijk gewoon dommemensenmuziek.
Ik mag toch hopen dat daar alleen Kenny G dan onder valtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef Felagund het volgende:
Vreemd dat de Jazz tag zo laag staat, nog lager dan Hiphop.
Dat slaat inderdaad niet ergens op. Al scharen ze waarschijnlijk de Caro Emerald/Norah Jones jazz onder jazz, en dat alleen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef Felagund het volgende:
Vreemd dat de Jazz tag zo laag staat, nog lager dan Hiphop.
Maar Norah Jones staat vrij hoog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:37 schreef Norrage het volgende:
D
[..]
Dat slaat inderdaad niet ergens op. Al scharen ze waarschijnlijk de Caro Emerald/Norah Jones jazz onder jazz, en dat alleen.
Ohja, slaat nergens op dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Norah Jones staat vrij hoog.
Volgens mij ligt het aan de methode die ze hebben gebruikt. Scholen met een lage CAT-score kiezen i.h.a. voor genres i.p.v artiesten, waardoor de gemiddeld score voor jazz vrij laag is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja, slaat nergens op dusMisschien omdat het instrumentaal is vinden ze het domme muziek.
Het is geen "ze vinden het domme muziek". Het zijn de gemiddelde SAT-scores van de luisteraars.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja, slaat nergens op dusMisschien omdat het instrumentaal is vinden ze het domme muziek.
Dit is dus een meer plausibele verklaring.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de methode die ze hebben gebruikt. Scholen met een lage CAT-score kiezen i.h.a. voor genres i.p.v artiesten, waardoor de gemiddeld score voor jazz vrij laag is.
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen "ze vinden het domme muziek". Het zijn de gemiddelde SAT-scores van de luisteraars.
[..]
Dit is dus een meer plausibele verklaring.
Dat is ook gewoon wat er mee wordt bedoeld ja. Neem bijvoorbeeld Heartbreaker van Ryan Adams, die plaat moest hij maken om zijn relatiebreuk te verwerken. Zijn werk daarna miste die achtergrond en dat hoor je dan wel terug.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef ranja het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met urgent vaak dat de artiest z'n hart moest uitstorten of z'n ei kwijt moest of zo, dus niet urgent om te horen, wel urgent om opgenomen te hebben.
Nee dan zou RATM niet lager staan dan U2.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
Maar er zit ook veel logica in. De artiesten met intellectuelere teksten over uitgebreide onderwerpen en met een meer maatschappijkritische blik scoren veel hoger dan acts die over veel oppervlakkige onderwerpen schrijven (en overigens is dat ook ongeveer het onderscheid wel en niet top-40).
Hé, dat is een lammetje uit de stal van Josh Homme. Zo eens luisteren.quote:
Of misschien is er gewoon geen correlatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dan zou RATM niet lager staan dan U2.
Denk gewoon dat het een totaal onbetrouwbaar onderzoek is.
Daar lieten ze ook een stukje van horen ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef richolio het volgende:
Net stukje van Aretha Franklin bij DWDD gezien. Die is ook niet meer wat het is geweest.Maar nog steeds respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |