dat kloptquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wet is een nogal abstract iets.
Jongen tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al moeite met autoriteit.
In de jaren 80 werd mijn telefoon al afgeluisterd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
Ik zou het niet te vaak herhalen Piet .. Straks komen ze je hier nog zoeken
Ja dat bedoel ik ...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 80 werd mijn telefoon al afgeluisterd.
Mijn grootste zwarte piet vriend is al jaren dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Suri vrienden meer als leveranciers ... ?
Bij UPC sta ik op zwarte lijst.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
UPC NL zal straks ook niet meer bestaan ... Ik heb nog steeds een chello account
In de jaren 80 had ik geeneens een telefoon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de jaren 80 werd mijn telefoon al afgeluisterd.
Heb Online.nlquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
UPC NL zal straks ook niet meer bestaan ... Ik heb nog steeds een chello account
ik ook niet, alleen een platenspelerquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 80 had ik geeneens een telefoon.
Een vaste lijn toen nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 80 had ik geeneens een telefoon.
Ken je mij niet van de zwarte lijst afhalen bij UPC?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat ik daar niet meer werk , I had the power !
Heb er 7.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen een platenspeler
Ik heb ca.1990 alles in de vuilniscontainer gegooid die hier voor de deur stond.quote:
Denk ... Ik ga wel ff rondvragen.. Ik zit niet in de directe positie..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je mij niet van de zwarte lijst afhalen bij UPC?
Je word toch weer buitengeflikkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door chufi op 20-10-2014 20:07:55 ]
de voedselbankquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons (NH) mocht je als kind ook wijn drinken tijdens 1 of andere kerkgebeurtenis waarvan ik de naam nu vergeten ben. Iedereen kwam naar voren en dan kreeg je brood en wijn.
dat brood is toch die hostie's?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
dat brood symboliseert iets en de wijn ook
Dat was dom.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb ca.1990 alles in de vuilniscontainer gegooid die hier voor de deur stond.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeert Aap ze je aan te smeren? Of de postbode ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Nog steeds geen spijt van.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]Ut dorp dat je daar woont zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een droge bekquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is maar een klein ding en daarna heb je nog steeds honger.
Was je dominee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
Wel ooit een zondagochtendmis gegeven ....
Ik heb je gisteren nog aangeboden om haar over te nemen, maar je was niet echt happig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is hervormd en ik ben katholiek. Dat moet haast wel verkeerd gaan.
Een keer komen kijken kan altijd, wel in het begin van de avondquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog aangeboden om haar over te nemen, maar je was niet echt happig.
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..quote:
Op papier ben ik ook nog steeds NH, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een keer komen kijken kan altijd, wel in het begin van de avond
Wauw... gewoon wauw... wat een verhaalquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..
Thank god the parents didnt arrived before nine ...
Drugs in the provincie ... Toen ook al
Idem...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wicked nite,,,, Ze liepen echt rond als heksen en dan ook nog van die opgewonden Catalaanses die niet door hadden dat ik ze naaide met mn accent ...quote:
90% waar en ik stond er echt ..quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw... gewoon wauw... wat een verhaalik heb een broer die ook zo kan overdrijven
![]()
en het heet een kansel
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..
Thank god the parents didnt arrived before nine ...
Drugs in the provincie ... Toen ook al
Die heksenrituelen vind ik allemaal schattig enzo, maar om nou iemands hoofd af te hakken en in je kofferbak te leggen gaat dan wel weer erg ver.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
Hard hoofd in de achterbak van een transporter om 1 uur in de middag op het dorpsplein ...
Kan je er beter een filmpje van maken en op internet plaatsen in het kader van religie...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heksenrituelen vind ik allemaal schattig enzo, maar om nou iemands hoofd af te hakken en in je kofferbak te leggen gaat dan wel weer erg ver.
Ja en alle externe overzeese kabelverbindingen ook ...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, het kabelnetwerk in NL is in USA handen.
In A'dam staat aardig knooppunt, nationaliseren die handel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en alle externe overzeese kabelverbindingen ook ...
Broodje kaas en 1 gezond zonder ham?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren lekker gegeten trouwens![]()
écht héél lekkeren het was gesjellig h;éél gesjellig
Ik heb in die goten daar lopen kutten... ! vette schaar en de wereld is in de war... Ja Amsterdam is 1 van de grootste knooppunten ter wereldquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In A'dam staat aardig knooppunt, nationaliseren die handel.
Hoe is dat nou, de hele avond konijnenvoer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren lekker gegeten trouwens![]()
écht héél lekkeren het was gesjellig h;éél gesjellig
neh... ze hadden er serieus veel werk van gemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Broodje kaas en 1 gezond zonder ham?
Dat is typisch een opmerking van iemand die niet weet waar hij het over heeftquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, de hele avond konijnenvoer?
Het 1e wat ik doe is altijd dat groenvoer van het broodje af donderen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... ze hadden er serieus veel werk van gemaaktvond ik wel héél erg lief,
ze wilde persé dat we kwamen eten, normaal doen we dat bijna nooit, omdat het best
lastig is voor andere, maar ze vonden het leuk om te doen en zelf eten ze ook wel eens
géén vlees dus ze hebben sowieso lekkere Vega recepten.
Maar dit was behóórlijk uitgebreid met alles erop en eraan
Lief van ze en fijn dat je genoten hebt.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... ze hadden er serieus veel werk van gemaaktvond ik wel héél erg lief,
ze wilde persé dat we kwamen eten, normaal doen we dat bijna nooit, omdat het best
lastig is voor andere, maar ze vonden het leuk om te doen en zelf eten ze ook wel eens
géén vlees dus ze hebben sowieso lekkere Vega recepten.
Maar dit was behóórlijk uitgebreid met alles erop en eraan
Er kwam geen brood aan te pas, en geen konijnenvoer gezienquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 1e wat ik doe is altijd dat groenvoer van het broodje af donderen.
Dat is dus het geheim van slank zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het 1e wat ik doe is altijd dat groenvoer van het broodje af donderen.
We verschillen soms van mening maar dat maakt niet uit toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is typisch een opmerking van iemand die niet weet waar hij het over heeft![]()
maar dat geeft niet
joah.. was vooral erg gezellig, maar ik heb ook best een speciale band met mijn oudste broer...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van ze en fijn dat je genoten hebt.....
Snelle verbranding, zit in de familie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dus het geheim van slank zijn
Ja hoor, vind ik ook niet erg, zulke opmerkingen ben ik wel gewend (alleen op Fok trouwens)quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We verschillen soms van mening maar dat maakt niet uit toch?
Verdraagbaar moet je hier wel zijn en dat ben je alweer een tijdjequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook niet erg, zulke opmerkingen ben ik wel gewend (alleen op Fok trouwens)
Wanneer ik ze maak neem je ze met grote knipoog toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook niet erg, zulke opmerkingen ben ik wel gewend (alleen op Fok trouwens)
Soms was ik niet te verdragen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdraagbaar moet je hier wel zijn en dat ben je alweer een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |