Ik heb je gisteren nog aangeboden om haar over te nemen, maar je was niet echt happig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is hervormd en ik ben katholiek. Dat moet haast wel verkeerd gaan.
Een keer komen kijken kan altijd, wel in het begin van de avondquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog aangeboden om haar over te nemen, maar je was niet echt happig.
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..quote:
Op papier ben ik ook nog steeds NH, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een keer komen kijken kan altijd, wel in het begin van de avond
Wauw... gewoon wauw... wat een verhaalquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..
Thank god the parents didnt arrived before nine ...
Drugs in the provincie ... Toen ook al
Idem...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
UPC NL zal straks ook niet meer bestaan ... Ik heb nog steeds een chello account
Echt wicked nite,,,, Ze liepen echt rond als heksen en dan ook nog van die opgewonden Catalaanses die niet door hadden dat ik ze naaide met mn accent ...quote:
90% waar en ik stond er echt ..quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw... gewoon wauw... wat een verhaalik heb een broer die ook zo kan overdrijven
![]()
en het heet een kansel
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Ik was in een Spaans gehucht in de bergen met veel jonge gasten na een soort of heksen feest... Traditie wou dat ze de kerk in gingen ... er zaten er volgens mij 3 achter het orgel ik stond op hoe heet dat ding ook al weer .. spreekstoel... In een volleerd Spaans wist ik de bezoekers te emotioneren ... Een overweldigend applaus was het resultaat ..
Thank god the parents didnt arrived before nine ...
Drugs in the provincie ... Toen ook al
Die heksenrituelen vind ik allemaal schattig enzo, maar om nou iemands hoofd af te hakken en in je kofferbak te leggen gaat dan wel weer erg ver.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
Hard hoofd in de achterbak van een transporter om 1 uur in de middag op het dorpsplein ...
Kan je er beter een filmpje van maken en op internet plaatsen in het kader van religie...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heksenrituelen vind ik allemaal schattig enzo, maar om nou iemands hoofd af te hakken en in je kofferbak te leggen gaat dan wel weer erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |