Seksueel misbruik binnen de Rooms-katholieke Kerkquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mens is nooit te oud om pakjesavond te vieren. [ afbeelding ]
Buiten raast de wind, binnen brandt de kachel en staat de chocolademelk warm te worden, terwijl we vol spanning afwachten of het de Sint deze keer ook weer gelukt is om ons huis te vinden. Het zijn roerige tijden, maar zorg dat je een wortel in je schoen hebt gestopt (graag wel biologisch verantwoord, anders krijg je de dierenpolitie achter je aan) en dan zal ook op jouw leeftijd het de Sint behagen om je met een bezoekje te vereren!
Levensverhaal van Jörg Haider:quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
Seksueel misbruik binnen de Rooms-katholieke Kerk
http://nl.wikipedia.org/w(...)ooms-katholieke_Kerk
Dat is toch die fascist die tegen een boom aan is gereden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Levensverhaal van Jörg Haider:
http://de.wikipedia.org/wiki/J%C3%B6rg_Haider
Hij was katholiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:26 schreef Treehut362 het volgende:
dAT IS TOCH DIE FASCIST DIE TEGEN EEN BOOM AAN IS GEREDEN?
In 2010 woonden over de hele wereld bij elkaar 1,196 miljard katholieken.quote:
Een oneerlijk kutfeest is het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mens is nooit te oud om pakjesavond te vieren. [ afbeelding ]
Buiten raast de wind, binnen brandt de kachel en staat de chocolademelk warm te worden, terwijl we vol spanning afwachten of het de Sint deze keer ook weer gelukt is om ons huis te vinden. Het zijn roerige tijden, maar zorg dat je een wortel in je schoen hebt gestopt (graag wel biologisch verantwoord, anders krijg je de dierenpolitie achter je aan) en dan zal ook op jouw leeftijd het de Sint behagen om je met een bezoekje te vereren!
Wordt me nu een geloof aan geluld?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Treehut362 het volgende:
Wij (=ik en de rest) zijn "Nederlands Hervormd".
Nee, ik zeg alleen maar welke gezindte ik behoor.quote:
Ik was ooit 2 dagen misdienaar maar keihard door de kerk sacrement roepen bij begrafenis was gelijk einde carričre.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar welke gezindte ik behoor.
Niet voor misbruik geschikt gevonden ...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was ooit 2 dagen misdienaar maar keihard door de kerk sacrement roepen bij begrafenis was gelijk einde carričre.
Wat riep u.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was ooit 2 dagen misdienaar maar keihard door de kerk sacrement roepen bij begrafenis was gelijk einde carričre.
Dat is een durequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
Had ik echt net iets te eten besteld ... Gaat de bel al ... Zo dat is snel ...
Nee m n buurman die mn parkeerplek wil gebruiken om zn Custo BMW motor af en toe te parkeren ... Ben ik de moeilijkste niet in
Houd je die parkeerplek ook in de gaten ondanks het feit dat je die niet gebruikt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
Had ik echt net iets te eten besteld ... Gaat de bel al ... Zo dat is snel ...
Nee m n buurman die mn parkeerplek wil gebruiken om zn Custo BMW motor af en toe te parkeren ... Ben ik de moeilijkste niet in
De 1e dag zat ik al aan de miswijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet voor misbruik geschikt gevonden ...
Ik kom regelmatig langs en nog nooit iets zien staan... Tijd terug vroeg de beneden buurman of zn dochter er dr auto af en toe kon parkeren.. Nooit gezien.. Voordeel is dat het nog steeds gratis parkeren is hier buiten de deur...quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd je die parkeerplek ook in de gaten ondanks het feit dat je die niet gebruikt?
Dat is wel uniek in A'dam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
Voordeel is dat het nog steeds gratis parkeren is hier buiten de deur...
Tis al een ouwe motor zei ie ... Zo'n boxter met zo'n kuip er om heen uit 1990 of ... Geen idee, Kuip is weg .. zal eens een plaatje sturen als ik jhet herinnerquote:
Bij ons (NH) mocht je als kind ook wijn drinken tijdens 1 of andere kerkgebeurtenis waarvan ik de naam nu vergeten ben. Iedereen kwam naar voren en dan kreeg je brood en wijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
De 1e dag zat ik al aan de miswijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |