Denk niet dat ie interesse heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kun je beter daar melden Piet. Denk niet dat hij hier meeleest.
Maar moet wel ff lachenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even gepolst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice....quote:
Dat houd ik nog even achter de hand.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice....
Dat van die stro en het roken had je mss beter ook kunnen melden om het wat aantrekkelijker voor hem te maken.
* just me geeft de vaseline aanquote:
LOLquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier nog met zn allen maar ik ga aan de trekzalf .. Trusten
Conclusies, conclusies.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zat er verkeerde tussen met het proeven?
Ik ben ook niet aan het wakker worden, misschien scheelt dat nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Martin van Vandikhout is een zeiklul en zo klinkt 'ie ook...
Niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan het wakker worden, misschien scheelt dat nog.
Trusten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is weer de hoogste tijd om ochtend te gaan slapen.
au !quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog ff een steek onder water daar en nu ga ik even offline.
nemen ze je niet serieus ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wat vragen in het OUD: Babytopic maar geen enkele muts geeft antwoord daar.
heel simpel.. hou 'n koekje voor en dan gaan ze vanzelf kruipen, ze mogen koekjes als ze er niet meer in stikken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 05:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een paar vragen.
Op welke leeftijd gaan ze kruipen en koekjes eten?
Ok dan gaat alles goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
heel simpel.. hou 'n koekje voor en dan gaan ze vanzelf kruipen, ze mogen koekjes als ze er niet meer in stikken.
Probeert Aap ze je aan te smeren? Of de postbode ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:47 schreef sacha het volgende:
kinderpostzegels, het zou verboden moeten worden
Ze hebben het wifi wachtwoord nog niet ontcijferdquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Waarom hebben we nog niets gehoord uit de Dordogne?
Ik dacht dat jij niks meer met benen had...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier fantastisch!
Fijn dat je ook gewoon meteen reageert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier fantastisch!
Ze mist je nu alquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn dat je ook gewoon meteen reageert.![]()
Ziet er goed uit en die nagellak staat je fantastisch.
Daar zat een hoop verpakkingsmateriaal om heen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef Treehut362 het volgende:
Fototoestel gekocht...
[ afbeelding ]
Dat was van iets anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zat een hoop verpakkingsmateriaal om heen...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef Treehut362 het volgende:
Fototoestel gekocht...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |