Dat zeggen ze ja. Putin heeft vanaf het begin Assad gesteund he.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien beetje vreemde vraag he, maar heeft IS. ergens gezegd dat ze Rusland willen aanvallen ?
Maar dat gaat ze toch nooit lukken ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Putin heeft vanaf het begin Assad gesteund he.
Aanvallen? natuurlijk wel, aanslagen plegen is ook een aanvalquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat gaat ze toch nooit lukken ?
Aanslagen plegen wel, gebieden veroveren niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat gaat ze toch nooit lukken ?
twitter:ColdKurd twitterde op zondag 19-10-2014 om 21:53:58#sere_Kaniye#YPG advancing on the western front of the countryside and took control of two villages, " Dahma , Adoania "... #ISIS reageer retweet
Valt wel mee hoor, Rusland is een land in verval.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja zo bedoel ik het ook eigenlijk. Wel gedurfd :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahja...
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Rusland is een land in verval.
Je weet hoe arabs zijn schrijven eh?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ze dan de + er gewoon achter zetten.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/syrienkrieg/status/523956479410597888
In #Syrien werden unsere Jugendlichen von #NATO-bewaffneten, FREMDEN Terroristen brutal geschlachtetWaarom z'n broek uit? GaaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahja...
Isis gebruikt ondergoedbommen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom z'n broek uit? Gaaay
twitter:Damascus_01 twitterde op zondag 19-10-2014 om 23:35:55#Aleppo before and after ... http://t.co/rxR2KW0ZE6 reageer retweet
Bij mij nu ook...quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
This video has been removed because its content violated YouTube's Terms of Service.
Zie het van de positieve kant: hoe meer huizen en andere zaken er kapot gaan, hoe meer bouwvakkers men nodig heeft om het weer op te bouwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Damascus_01 twitterde op zondag 19-10-2014 om 23:35:55#Aleppo before and after ... http://t.co/rxR2KW0ZE6 reageer retweet
Prachtig die 'revolutie'.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zie het van de positieve kant: hoe meer huizen en andere zaken er kapot gaan, hoe meer bouwvakkers men nodig heeft om het weer op te bouwen.
Nu de innovatie nog.
Ja zo ver kwam ik zelf ook maar waarom? Wie ? Etc ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een soldaat die op andermans hoofd staat en gasten eromheen die filmen
Terrorist met ondergoedbom en just for the fun.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo ver kwam ik zelf ook maar waarom? Wie ? Etc ?
Ik zag geen ondergoedbom. Vond dat geschreeuw niet echt tof ofzo...quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Terrorist met ondergoedbom en just for the fun.
Ik ook niet, kwamen geen tranen en echte smeekgebeden bij kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag geen ondergoedbom. Vond dat geschreeuw niet echt tof ofzo...
Aleppo is een betonnen jungle geworden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Damascus_01 twitterde op zondag 19-10-2014 om 23:35:55#Aleppo before and after ... http://t.co/rxR2KW0ZE6 reageer retweet
Ik vond het wel genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ook niet, kwamen geen tranen en echte smeekgebeden bij kijken.
Dat Arabisch is trouwens echt irritant.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef SadPanda het volgende:
YPG heeft een kindsoldaat van ISIS gevangengenomen
https://www.facebook.com/video.php?v=831542670200664&permPage=1
Echt he, waarom niet gewoon Nederlands spreken..quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat Arabisch is trouwens echt irritant.
Wat zegt hij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef SadPanda het volgende:
YPG heeft een kindsoldaat van ISIS gevangengenomen
https://www.facebook.com/video.php?v=831542670200664&permPage=1
Dus dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt he, waarom niet gewoon Nederlands spreken..
Aanpassen of opkrassen.
he was captured by Syrian Free Army in Kobani but he is not from Kobane, ISIS gave him weapon and say he can go take motorcycles from people (robbery)...........quote:
twitter:Shahr2ad twitterde op zondag 19-10-2014 om 21:18:51Watch #SerenaShim last report on #Turkey's developments across #Syrian borders.#RIPShimhttp://t.co/NKcOsIc33q reageer retweet
twitter:Shiyoki87 twitterde op zondag 19-10-2014 om 23:30:40WHAT HAVE I BEEN TELLING U FOR YEARS! Turkish NGO's been used to deliver weapons & jihadist into #Syria #twitterkurds http://t.co/vR98LbY0Yg reageer retweet
Dank. Gewoon op het pad des doods gejaagd dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
he was captured by Syrian Free Army in Kobani but he is not from Kobane, ISIS gave him weapon and say he can go take motorcycles from people (robbery)...........
in last of video someone from Syrian Free Army told him thats wrong and we are not Infidel like ISIS told him
Nee. En het verbaast me ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:33 schreef .Exe het volgende:
Toeval?twitter:Shahr2ad twitterde op zondag 19-10-2014 om 21:18:51Watch #SerenaShim last report on #Turkey's developments across #Syrian borders.#RIPShimhttp://t.co/NKcOsIc33q reageer retweet
twitter:Shiyoki87 twitterde op zondag 19-10-2014 om 23:30:40WHAT HAVE I BEEN TELLING U FOR YEARS! Turkish NGO's been used to deliver weapons & jihadist into #Syria #twitterkurds http://t.co/vR98LbY0Yg reageer retweet
Goede fipo :-))quote:
Beetje dom dit van je. Het had veel meer indruk gemaakt als het was geweest: Erdogan heeft in een jaar meer opgebouwd dan Assad in 3 a 4 jaar heeft gesloopt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goede fipo :-))
Inderdaad, Erdogan heeft in die 12 jaar dat hij heeft geregeerd meer opgebouwd dan Assad in een jaar heeft gesloopt.
Je hebt helemaal gelijk. .....ik wilde eigenlijk benadrukken hoeveel Assad eigenlijk heeft gesloopt, maar dat andere is beter. ;-)quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beetje dom dit van je. Het had veel meer indruk gemaakt als het was geweest: Erdogan heeft in een jaar meer opgebouwd dan Assad in 3 a 4 jaar heeft gesloopt.
De handelswijze van Hezbollah is niet de enige factor die nu de problemen veroorzaakt in Libanon, maar wel de katalysator, dat wel. Maar laten we eerlijk zijn, Hezbollah is geen Libanese partij. Nooit geweest, en zal dat ook nooit worden. Uit dat oogpunt is haar bemoeienis met Syrië volledig begrijpelijk, ze hebben zich nou eenmaal te schikken naar de wil van Iran. En dat feit zorgt al decennia voor problemen in Libanon(en daarbuiten), niet alleen nu. De huidige situatie vind ik nog een child's play in vergelijking met 2008 bijv. Ik kan alleen maar hopen dat Libanon dit zal doorstaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hizbullah he...brengen Libanon de vernietiging met hun bemoeienis in Syrie waar ze tot in Aleppo de in Damascus aanwezige sjitische shrines "bewaken"![]()
En iedereen heeft ze ervoor gewaarschuwd![]()
Ze trekken heel Libanon mee terug een grote burgeroorlog in en de Syrische burgeroorlog slaat langzaam aan over op Libanon is al langer duidelijk
Idd. Hezbollah is het kindje van Iran, natuurlijk dat ze dan doen wat Iran zegt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De handelswijze van Hezbollah is niet de enige factor die nu de problemen veroorzaakt in Libanon, maar wel de katalysator, dat wel. Maar laten we eerlijk zijn, Hezbollah is geen Libanese partij. Nooit geweest, en zal dat ook nooit worden. Uit dat oogpunt is haar bemoeienis met Syrië volledig begrijpelijk, ze hebben zich nou eenmaal te schikken naar de wil van Iran. En dat feit zorgt al decennia voor problemen in Libanon(en daarbuiten), niet alleen nu. De huidige situatie vind ik nog een child's play in vergelijking met 2008 bijv. Ik kan alleen maar hopen dat Libanon dit zal doorstaan.
quote:VS dropt wapens voor Koerden bij Kobani
De Amerikaanse luchtmacht heeft zondagavond wapens, munitie en medicijnen gedropt in de buurt van de Syrische stad Kobani.
Daar vechten Koerdische strijders al weken tegen de terreurgroep Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS) om de stad te verdedigen. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Defensie bekendgemaakt.
Het zijn de eerste hulpgoederen die zijn gedropt vanuit de lucht in de stad bij de grens met Turkije. Die werden geleverd door de Koerdische autoriteiten in Irak. Het is de bedoeling dat er meer spullen worden gebracht, zodat de Koerden kunnen blijven vechten tegen IS.
Strijders van IS belegeren Kobani al wekenlang. Internationale beleidsmakers, politici en topmilitairen zien de strijd om de stad als een belangrijke test voor de internationale coalitie om IS te stoppen.
Afgelopen dagen zijn er 135 luchtaanvallen uitgevoerd in de buurt van Kobani, waarvan 11 op zondag. Honderden IS-strijders zijn daarbij gedood.
De afgelopen maanden heeft de soennitische terreurgroep de controle gekregen over grote delen van Irak en Syrië.
quote:
USA werfen erstmals Waffen für Kurden ab
Das US-Militär hat erstmals Waffen und Munition für die kurdischen Kämpfer in der von der Terrormiliz Islamischer Staat belagerten Stadt Kobane abgeworfen. Auf dem gleichen Weg seien die Verteidiger der syrischen Stadt mit medizinischen Bedarfsgütern versorgt worden, teilte das US-Militärkommando Centcom mit.
"Mehrere Versorgungsflüge"
Es habe "mehrere" Versorgungsflüge gegeben. Mit dem Nachschub könnten die um Kobane kämpfenden Kurden der Dschihadistenmiliz Islamischer Staat (IS) weiterhin "Widerstand leisten". An dem Einsatz waren drei US-Frachtmaschinen vom Typ C-130 beteiligt, wie ranghohe Regierungsvertreter später bei einer Telefonkonferenz bekanntgaben. Die Transportflugzeuge warfen demnach 27 Bündel mit Handfeuerwaffen, Munition und Medizin ab. Zwar werde der Ablauf der Aktion noch geprüft, sagte ein Vertreter des Weißen Hauses. Doch habe das Gros der für die Kurden bestimmten Lieferungen ihr Ziel erreicht, fügte er hinzu. Bei den Flügen über syrischem Luftraum habe es keine Bodenattacken auf die Frachtmaschinen gegeben.
Es droht Ärger mit der Türkei
Die Stadt Kobane an der Grenze zur Türkei ist schwer umkämpft. Eine US-geführte Militärallianz bombardiert dort seit Wochen mutmaßliche IS-Stellungen. Mit der Hilfsaktion aus der Luft gehen die USA auf Konfrontationskurs zur Türkei: Noch am Sonntag hatte der türkische Präsident Recep Tayyip Erdogan eine Bewaffnung der kurdischen Kämpfer in Syrien erneut abgelehnt. Die Verteidiger in Kobane seien mit der kurdischen Arbeiterpartei PKK in der Türkei gleichzusetzen, so Erdogan. Die Regierung in Ankara stuft die PKK als Terrororganisation ein.
Ik denk dat het door de regime komtquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
rusland wil hen wel aanvallen, en de IS heeft Rusland en de Nato de oorlog aangezegdquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien beetje vreemde vraag he, maar heeft IS. ergens gezegd dat ze Rusland willen aanvallen ?
De turken, dachten dat ze ottomaanse empire konden bouwen door overal moslimbroerders te zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:39 schreef DustPuppy het volgende:
Wie zei er ook alweer dat de VS Kobane al had opgegeven?
En is de Moslimbroederschap zo slecht dan. Zelfs in jouw Koerdistan heb je een tak van de Moslimbroederschap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:41 schreef Djibril het volgende:
[..]
De turken, dachten dat ze ottomaanse empire konden bouwen door overal moslimbroerders te zetten.
En dat wil zeggen dat het dan OK isquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:01 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
En is de Moslimbroederschap zo slecht dan. Zelfs in jouw Koerdistan heb je een tak van de Moslimbroederschap.
Ik geloof er eigenlijk niets van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
BREAKING: TURKEY TO ALLOW PESHMERGA TO GET TO KOBANE
Reinforcements arriving from the north!
Vraag me wel af wat de Turken hier voor terug willen hebben.
Ik vraag me als eerste af of dit waar is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
Het zal me verbazen mocht dit waar zijn. 1st zien dan geloven. Pas als de Peshmerga in Kobane aankomen ben ik overtuigd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
Turkije is vijand van de pkk en niet van peshmerga daar doen ze hele goede zaken mee op economisch gebied en cultureel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:45 schreef DustPuppy het volgende:
Dat zijn wel hele kleine tanks dan. Tank heb je ook niet zoveel aan in een stadsoorlog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zitten er wat tanks in die droppings.
[ afbeelding ]
Je hoeft alleen maar de onderdelen te droppen, zo'n Abrams tank is in principe gewoon een Ikea bouwpakket.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele kleine tanks dan. Tank heb je ook niet zoveel aan in een stadsoorlog.
Maar volgens sommige strijders hebben ze wel anti-tank wapens ontvangen.
Maar het A-Team schiet nooit iemand dood. Daar heb je ook niks aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
En anders airdroppen ze toch gewoon The A-Team en Macgyver boven Kobane. Dan komt het vanzelf goed.
Die vliegt wel erg laag natuurlijk. Makkelijk doelwit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:49 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik denk dat ze beter gebaat zijn bij Airwolf
Ik denk dat je nu in verwarring bent met blue thunderquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die vliegt wel erg laag natuurlijk. Makkelijk doelwit.
Helikopters vliegen per definitie redelijk laag (iig binnen bereik van de IS strijders).quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in verwarring bent met blue thunder
Peshmerga heeft daar totaal geen behoefte aan. Kobani was een doorn in het oog van Turkije omdat het krioelde van de terroristische pkk die mensen verplichte om voor hun te vechten, als je dat niet deed werd je familie gewoon afgeknald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:04 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog risico's op onderlinge conflicten als de Peshmerga mede met de eer wil gaan strijken?
Alleen barzani heeft goede banden met turkije, peshmergas niet. Vooral niet die onder PUK vallen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Peshmerga heeft daar totaal geen behoefte aan. Kobani was een doorn in het oog van Turkije omdat het krioelde van de terroristische pkk die mensen verplichte om voor hun te vechten, als je dat niet deed werd je familie gewoon afgeknald.
De rest van het Koerdisch gebied heb je dit probleem niet, vooral in Noord Irak hebben Peshmerga het overwicht en die kunnen goed door een deur met Turkije en Turkije doet hele goede zaken op economisch gebied met de Peshmerga.
Kobani was een geval apart en een heel heikel doorn in het oog i.v.m. de aanwezigheid van de terroristische pkk.
In die droppings zit Chuck Norris. Hij kan namelijk op meerdere plekken tegelijk zijn. Overigens bestuurd hij het vliegtuig en verzorgt hierdoor zijn eigen dropping. Dat hij nu pas aan komt is omdat hij belangrijkere zaken aan zijn hoofd had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zitten er wat tanks in die droppings.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef TeenWolf het volgende:
Vandaag is de toestemming gehonoreerd door Turkije, beter peshmerga dan de criminele pkk daar.
Dogen heet dat, dogen. Betekent niet dat de hele pkk dan goed is opeens, gedaan in een noodsituatie. Uiteindelijk zal de peshmerga iedereen gaan besturen en niet de terroristische pkk, dit is allang besloten door Amerika en zijn bondgenoten. Laat de pkk/ypg maar lekker het vuile werk opknappen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:41 schreef Djibril het volgende:
[..]
Alleen barzani heeft goede banden met turkije, peshmergas niet. Vooral niet die onder PUK vallen.
Leuke knieval van erdogan, alweer het goed proberen te praten. Plus de ypg heeft wapens gekregen van de peshmergas die het zo goed kunnen vinden met turkije. Dus "terroristen" ypg/pkk worden versterkt door de peshmergas die het zo goed kunnen vinden met turkije.
Ehm nee. Op diplomatisch gebied zal je het wel zien als al het erge achter de rug is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
Peshmerga en PKK zijn gewoon hetzelfde hoor, beide onafhankelijkheidsstrijders, de Peshmerga heeft decennia lang tegen het Iraakse leger gestreden, net zoals de PKK al decennia lang tegen het Turkse leger strijdt. In Irak vechten PKK en peshmerga strijders zij aan zij bij Maxmour en Kirkuk.
Nee hoor, er is geanticipeerd op verzoek van Barzani. Kobani kan nog steeds vallen, ze zijn van 4 kanten belegerd door IS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:00 schreef UpsideDown het volgende:
Turkije zag dat de Koerden aan de winnende hand waren en heeft onder druk van de VS snel van partij geswitcht zoals Italië en Turkije dat in WO2 ook deden.
Dat verzoek is keihard genegeerd door Turkije.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee hoor, er is geanticipeerd op verzoek van Barzani. Kobani kan nog steeds vallen, ze zijn van 4 kanten belegerd door IS.
Genegeerd, haha. Er is best wel snel een beslissing gevallen na 12 dagen. Normaal neemt Turkije langer de tijd om zulke beslissingen te nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat verzoek is keihard genegeerd door Turkije.Pas toen de VS ingreep met luchtaanvallen en de Koerden konden terugslaan ging Turkije akkoord.
Toen de nazi's verslagen werden was Turkije ook ineens anti-nazi.
Onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Genegeerd, haha. Er is best wel snel een beslissing gevallen na 12 dagen. Normaal neemt Turkije langer de tijd om zulke beslissingen te nemen.
Ik vind het nog snel, vooral met de aanwezigheid van die vieze pkk daar. Had het eerlijk gezegd nooit verwacht van Turkije maar goed, voor Barzani maken ze een uitzondering.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:07 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Onzin.
Zelf de V-raad kan sneller beslissingen nemen tijdens een spoedberaad.
Geloofwaardig dit....quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
Zo. Nu kunnen de Koerden ook weer kappen met zeuren.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-bereiken~a3772277/
De PKK is geen excuus, Erdo steunt de peshmerga zogenaamd ook in hun strijdt en daar lopen meer PKK'ers tussen dan bij de YPG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik vind het nog snel, vooral met de aanwezigheid van die vieze pkk daar. Had het eerlijk gezegd nooit verwacht van Turkije maar goed, voor Barzani maken ze een uitzondering.
Voor Turkije is de pkk een zeer zwaar excuus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De PKK is geen excuus, Erdo steunt de peshmerga zogenaamd ook in hun strijdt en daar lopen meer PKK'ers tussen dan bij de YPG.
Waarom stelt hij İncirlik dan nog steeds niet beschikbaar en werkt hij alleen samen met voor hem bevriende Koerden en niet met YPG?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef hafez1234 het volgende:
De Turken moet niet hoogmoedig worden. Ze weten zelf dat ze niets verschillen van Libië en Irak. Beetje druk uit het Westen en alles stort neer. Erdogan weet dit zelf ook daarom doet hij braaf wat wij in het Westen willen van hem.
Ach een foto erbij halen van de begrafenis van de moeder van Erdogan. Dat je dat gebruikt......hoop dat je dezelfde pijn mag voelen insallah.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:19 schreef hafez1234 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ach een foto erbij halen van de begragenis van de moeder van Erdogan. Dat je dat gebruikt......hoop dat je hetzelfde pijn mag voelen insallah.
Is voor nationale propaganda. Achter de schermen is alles anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom stelt hij İncirlik dan nog steeds niet beschikbaar en werkt hij alleen samen met voor hem bevriende Koerden en niet met YPG?
Wat stel jij je nu weer aan danquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ach een foto erbij halen van de begrafenis van de moeder van Erdogan. Dat je dat gebruikt......hoop dat je dezelfde pijn mag voelen insallah.
Een paar dagen geleden suggereerden de Duitsers nog dat ze de PKK wellicht gaan bewapenen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Voor Turkije is de pkk een zeer zwaar excuus.
Ik voorspel van nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
Ik voorspel dat heel Turkije binnen 5 jaar gaat instorten inshallah.
Decennia is niet zo lang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:27 schreef De_Guidance het volgende:
Alsof Erdo medelijden heeft met de Gezi studenten waar voor sommigen 50 jaar tegen wordt geëist.
Die gaan ook hun moeder niet zijn voor decennia. Ook zielig.
Vrede zou het beste zijn voor eenieder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden suggereerden de Duitsers nog dat ze de PKK wellicht gaan bewapenen.
Topman Duitse CDU sluit wapens voor PKK niet uit
Erdogan heeft de PKK sterker gemaakt dan ooit, de sympathie is enorm gegroeid het afgelopen jaar. Ze proberen met hun hulp in Irak en Syrië de harten van de Koerden en het westen te winnen, en dat lijkt te werken. Als Erdo slim is sluit het definitief vrede met ze.
Typisch Duitsland, sinds de jaren 90 heeft Turkije problemen met de Duitsers hierom.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden suggereerden de Duitsers nog dat ze de PKK wellicht gaan bewapenen.
Erdogan heeft de PKK sterker gemaakt dan ooit, de sympathie is enorm gegroeid het afgelopen jaar. Ze proberen met hun hulp in Irak en Syrië de harten van de Koerden en het westen te winnen, en dat lijkt te werken. Als Erdo slim is sluit het definitief vrede met ze.
5 jaar is wel heel erg optimistisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
Ik voorspel dat heel Turkije binnen 5 jaar gaat instorten inshallah.
De weerstand tegen dictator Erdogan wordt steeds groter, zowel van onderdrukte Koerden als seculiere Turken. Erdogan gaat net zo eindigen als Gadafi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:29 schreef HexHunter het volgende:
[..]
5 jaar is wel heel erg optimistisch.
Ik schat de kans groter in dat Iran kernwapens heeft binnen 5 jaar dan dat Turkije even instort.
twitter:Damascus_01 twitterde op maandag 20-10-2014 om 13:15:18#SAA n #NDF retake Security forces training camp nr Aleppo C prison,in ongoing advances in NE #Aleppo CS #Syria http://t.co/a9LVdAA72l reageer retweet
Nee, over 10 jaar zijn landgrenzen verledentijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:36 schreef hafez1234 het volgende:
De Koerden worden sowieso onafhankelijk binnen 20 jaar. De Koerden in Turkije hebben een grens met Syrië. Assad zal zeker Turkije pakken in de toekomst door de Koerden te helpen. Daarnaast heb je nog Irak en Iran die zullen ook Turkije straffen omdat ze IS hebben gesteund. En dan hebben we nog de Grieken de gaan sowieso helpen. De Armenen kunnen ook nog beetje helpen. En het Westen heeft schijt aan Turkije.
Trolololoquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, over 10 jaar zijn landgrenzen verledentijd.
Nee hoor, een landgrens is een van de grootste onzin die er bestaat.quote:
Vooral als ze willekeurig getrokken zijn op de tekentafel, zoals bij Syrië en Irak het geval is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, een landgrens is een van de grootste onzin die er bestaat.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
Denk dat je hier te optimistisch bentquote:Maar dankzij de technologische ontwikkelingen denk ik dat dat over 10 jaar ook wel verleden tijd is.
Een landgrens is altijd arbitrair en geneuzel, per definitie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vooral als ze willekeurig getrokken zijn op de tekentafel, zoals bij Syrië en Irak het geval is.
Zeker welquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:06 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Denk dat je hier te optimistisch bent. Veranderingen gaan langzaam, denk niet dat wij dat nog gaan meemaken.
Dat zullen o.a. Amerika en Europa nooit accepteren. Beide zullen dan nog meer worden overspoeld met immigranten. Bovendien heeft elke inwoner het idee in een land te wonen, dat verander je echt niet zomaar. Hoeveel mensen zullen tegen jou zeggen: ik ben geboren in land x maar als de grenzen vroeger beter getrokken waren was ik van land y.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dankzij de technologische ontwikkelingen denk ik dat dat over 10 jaar ook wel verleden tijd is.
Het heeft niets te maken met "willen". De technologische ontwikkelingen gaan gewoon zorgen voor grote veranderingen, dat gebeurd gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zullen o.a. Amerika en Europa nooit accepteren. Beide zullen dan nog meer worden overspoeld met immigranten. Bovendien heeft elke inwoner het idee in een land te wonen, dat verander je echt niet zomaar. Hoeveel mensen zullen tegen jou zeggen: ik ben geboren in land x maar als de grenzen vroeger beter getrokken waren was ik van land y.
Lijkt me duidelijk. 1 moeder van Erdogan is meer waard dan duizenden mensen uit Kobani.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat stel jij je nu weer aan dan
Inderdaad, triest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. 1 moeder van Erdogan is meer waard dan duizenden mensen uit Kobani.
Waarom denk je dan dat dat gebeurt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met "willen". De technologische ontwikkelingen gaan gewoon zorgen voor grote veranderingen, dat gebeurd gewoon.
Volkeren die achterblijven, zullen dood gaan.
Het heeft niets met "denken" te maken. Tijden veranderen, mede dankzij de ontwikkelingen op verschillende gebieden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat dat gebeurt?
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef UpsideDown het volgende:
De grenzen zullen de komende 100 jaar gewoon blijven, alleen verandert de functie. Dat zie je bijvoorbeeld met het Verdrag van Schengen.
Sowieso meer dan 10 jaar inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef UpsideDown het volgende:
De grenzen zullen de komende 100 jaar gewoon blijven, alleen verandert de functie. Dat zie je bijvoorbeeld met het Verdrag van Schengen.
Jawel, er moet toch beleid gemaakt worden? Dan zul je toch een bepaalde indeling moeten houden voor dat beleid.quote:
Beleid kan er prima zijn zonder landgrenzen. Het idee dat er massale volksverhuizingen gaan zijn als er geen landgrenzen meer zijn is echt voslagen onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:22 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel, er moet toch beleid gemaakt worden? Dat zul je toch een bepaalde indeling moeten houden voor dat beleid.
Voor wie gelden dan welke regels?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beleid kan er prima zijn zonder landgrenzen. Het idee dat er massale volksverhuizingen gaan zijn als er geen landgrenzen meer zijn is echt voslagen onzin.
Nergens op gebaseerd, slechts geroeptoeter van wilde pvv-aanhangers.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voor wie gelden dan welke regels?
twitter:deSyracuse twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:26:42NEW MAP #Kobane battle 20 Oct 2014 - Reinforcements arrived (bigger : https://t.co/Ba8UUqizmm) http://t.co/mbZEYZRDWN reageer retweet
Als jij en je buurman de schutting of heg op de erfscheiding weghalen, zodat een gezamenlijk grasveld ontstaat, wie gaat dan wat maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als jij en je buurman de schutting of heg op de erfscheiding weghalen, zodat een gezamenlijk grasveld ontstaat, wie gaat dan wat maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.
Lul niet zo slap, kroegenbaas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Toga het volgende:
Over grenzen gesproken; zonder de Turkse grens was Kobane allang ingenomen.
Om die reden zullen er altijd grenzen blijven, om gespuis buiten te houden en eigen hachje te beschermen, net zoals de grenzen van mijn huis.
Maar globalisten mogen van mij gewoon blijven hopen.
Dat zijn kadastrale grenzen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef UpsideDown het volgende:
at maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.
De vergelijking gaat scheefquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is er inhoudelijk tegen hetgeen hij hier post?
Leuke reportage. Eindelijk vrij van zowel Assad's dictatuur als die koppensnellersquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef UpsideDown het volgende:
Voor wie het gemist hebben; het eerste deel van de reportage van NOS-correspondent Jan Eikelboom uit Syrisch Koerdistan:
http://nieuwsuur.nl/video(...)yrische-koerden.html
Had je liever gehad dat Kobani van 4 kanten werd belegerd (inclusief het noorden) in plaats van 3 kanten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, kroegenbaas.
Dankzij de Turkse grens moesten Koerdische burgers een flinke tijd wachten totdat ze Turkije in konden en had Turkije de macht om met de Koerden te spelen.
Ik had liever gehad dat Turkije de YPG vanaf het begin had gesteund.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat Kobani van 4 kanten werd belegerd (inclusief het noorden) in plaats van 3 kanten dan?
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:41 schreef theunderdog het volgende:
Ik had liever gehad dat Turkije de YPG vanaf het begin had gesteund.
Zo die Assad regime hedendaags was voor de oorlog 10 keer zo erger tegen de Koerden dan Turkije in de jaren 80 tegen de Koerden was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef UpsideDown het volgende:
Voor wie het gemist hebben; het eerste deel van de reportage van NOS-correspondent Jan Eikelboom uit Syrisch Koerdistan:
http://nieuwsuur.nl/video(...)yrische-koerden.html
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.
De Peshmerga zouden ze eventueel wel willen steunen, maar Turkije heeft een heel heftig verleden met de pkk en hun Syrische tak de ypg die de pkk vaak had geholpen met aanvallen vanaf Syrie.
Huh ratten wie en wat? Kun je wat duidelijker zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.
YPG = rustige ratten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Huh ratten wie en wat? Kun je wat duidelijker zijn.
True. Het punt is wel dat men niet eeuwig elkaar de tent kan blijven uitvechten, juist een handreiking zou voor goodwill kunnen zorgen en het aantal radicale Koerden nog verder isoleren. Ik kan me echter zo voorstellen dat dat politiek gezien lastig te verkopen is in Turkije, juist omdat het vredesproces zo fragiel is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.
De Peshmerga zouden ze eventueel wel willen steunen, maar Turkije heeft een heel heftig verleden met de pkk en hun Syrische tak de ypg die de pkk vaak had geholpen met aanvallen vanaf Syrie.
Als je met rustige ratten de pkk bedoeld, daar heeft Turkije meer dan 30 jaar een oorlog mee, zo rustig zijn ze niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.
twitter:
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 14:23:07These Special Forces went trough 8 month training and were injected very recently @adammowafi reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 14:34:18Hezbollah trained the new SF. @Brasco_Aad reageer retweet
Ik dek dat dat ook het doel is van Turkije en de Peshmerga Koerden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
True. Het punt is wel dat men niet eeuwig elkaar de tent kan blijven uitvechten, juist een handreiking zou voor goodwill kunnen zorgen en het aantal radicale Koerden nog verder isoleren. Ik kan me echter zo voorstellen dat dat politiek gezien lastig te verkopen is in Turkije, juist omdat het vredesproces zo fragiel is.
Vergeleken ISIS zijn de PKK schatjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je met rustige ratten de pkk bedoeld, daar heeft Turkije meer dan 30 jaar een oorlog mee, zo rustig zijn ze niet.
Daar kan je heel wat IS ratjes een uiterst snelle ticket naar hel mee bezorgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef UpsideDown het volgende:
Look at my new rifle!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag dat maar in Turkije waar de afgelopen 30 jaar bijna 50.000 doden zijn gevallen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vergeleken ISIS zijn de PKK schatjes
Je praat als een 12 jarige, mijn God.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef hafez1234 het volgende:
Turkije is hard getrolled door de VS. De Turken dachten dat ze de grens konden sluiten zodat de Koerden geslacht zouden worden. Maar de VS liet zien dat Turkije niets is en ging zelf wapens leveren door airdrops. Uren daarna zei Erdogan we maken de grens open voor wapens etc. HAHA. Wat een faalactie.
Moeten ze niet zo falen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vraag dat maar in Turkije waar de afgelopen 30 jaar bijna 50.000 doden zijn gevallen.
Eigen schuld, hadden ze de Koerden maar meer rechten moeten geven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vraag dat maar in Turkije waar de afgelopen 30 jaar bijna 50.000 doden zijn gevallen.
Het overgrote deel dankzij het Turkse leger.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
17,000 burgers geexecuteerd door Turkse staatterreur, 3000 dorpen platgebrand door Turkse staatterreur, Koerdisch verboden door Turkse staatterreur, duizenden Koerdische activisten en politici vermoord door Turkse staatterreur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je praat als een 12 jarige, mijn God.
Wel het is in een tijdspanne van 30 jaar. Als je IS 30 jaar de tijd geeft in een gebied ten grootte van Turkije zou een populatie zo groot als Nederland of meer sterven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mensen ook over IS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef hafez1234 het volgende:
PKK is geen terroristische organisatie. Ze zijn vrijheidsstrijders.
http://uk.reuters.com/art(...)dUKKCN0I50PE20141016quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Is jouw mening. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mensen ook over IS.
PKK en IS zijn terroristische organisaties.
ISIS drijft op wahabisme, niet op nationalisme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mensen ook over IS.
PKK en IS zijn terroristische organisaties.
Nee joh, 170.000 burgers onthoofd, 80.0000 dorpen verbrandquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
17,000 burgers geexecuteerd door Turkse staatterreur, 3000 dorpen platgebrand door Turkse staatterreur, Koerdisch verboden door Turkse staatterreur, duizenden Koerdische activisten en politici vermoord door Turkse staatterreur.
De Turkse staat is de grootste rat van allemaal.
Nee, de YPG heeft duidelijk de overhand ondanks de Turkse steun aan IS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
Is Kobani inmiddels al ingenomen?
Bek vol tanden zie ik. Tja, is lastig idd als anderen geen Turkse staatspropaganda voorkauwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, 170.000 burgers onthoofd, 80.0000 dorpen verbrand![]()
![]()
Koerdisch verboden.![]()
![]()
Waar is momenteel de voornaamste IS activiteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, de YPG heeft duidelijk de overhand ondanks de Turkse steun aan IS.
Oost-Kobane.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar is momenteel de voornaamste IS activiteit?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De PKK is momenteel zo zwak als maar kan. Ze kunnen niet meer vluchten naar Irak en Syrië en vechten tegen de Turkse staat is ook geen optie want dat kunnen ze niet.
Een kaart:quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar is momenteel de voornaamste IS activiteit?
Als men wilt dat de Koerden in Turkije verdronken worden in hun eigen bloed door nationalisten moet de PKK vooral gaan vechten tegen Turkije.quote:
Haha ja ze zijn heel erg sterk. Is te zien op de manier waarop ze hun broeders in Kobane helpenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef hafez1234 het volgende:
PKK is nu heel sterk. Ze zijn alleen aan het wachten op het juiste moment om toe te slaan. Waarschijnlijk als de economische bubbel van de turken kapot gaat.
wiltquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men wilt dat de Koerden in Turkije verdronken worden in hun eigen bloed door nationalisten moet de PKK vooral gaan vechten tegen Turkije.
Tegengehouden door Turkije....quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha ja ze zijn heel erg sterk. Is te zien op de manier waarop ze hun broeders in Kobane helpen
*kuch*
Kobane, Deir Azzour, Aleppo provincie (noordelijk).quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Los van Kobane bedoelde ik. Waar in Syrië?
En hoe de turken Azerbeidzjan helpen terwijl de Armenen hun gebied aan het stelen is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha ja ze zijn heel erg sterk. Is te zien op de manier waarop ze hun broeders in Kobane helpen
*kuch*
Toffe foto's.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef TeenWolf het volgende:
Lieverdjes man.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Turken nou ook eens zouden snappen dat niet zij, maar Amerika bepalen wat er regionaal gebeurt en de glorietijden van het Ottomaanse rijk voorbij zijn en ze zijn gemarginaliseerd tot een staat die economisch gezien amper Nederland voorbij kan streven met een bijna 5 keer zo grote bevolkingquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Koerden overschatten zichzelf behoorlijk, iets wat ook gelijk de reden is dat ze geen oorlog kunnen winnen. Als ze nou eens snappen dat ze helemaal niet zo goed zijn
Leuk voor de PKK dat ze populair zijn maar ze hebben geen macht. Wat willen ze doen? Bomaanslagen plegen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
wilt![]()
De waarheid is echter dat de PKK bij velen populair is geworden afgelopen jaar met hun charmeoffensief door in Irak en Syrië te helpen in de strijd tegen jihadisten. De Koerdische zaak is actueler dan ooit.
Dit is pas tof, wat Turkije met die ratten doet.quote:
Ja man, bij ISIS kunnen ze wel de grens over maar de PKK niet hoor. De groepering die daar al tientallen jaren zitquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tegengehouden door Turkije....
Overigens als het bloed van Koerden over de straten zou vloeien zou jij daar maar wat blij mee zijn is het niet?
lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De PKK is momenteel zo zwak als maar kan. Ze kunnen niet meer vluchten naar Irak en Syrië en vechten tegen de Turkse staat is ook geen optie want dat kunnen ze niet. Senor_Chang is de computerprobleem van de PKK. computerprobleem hemelde de Peshmerga op en zie nu.
Hoe oud ben je? 15 ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef TeenWolf het volgende:
Lieverdjes man.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op welke manier zijn ze sterker dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
lol
De PKK is juist sterker en populairder dan ooit, juist doordat ze ingrijpen in Rojava en Iraaks Koerdistan. Dat jij je ogen wilt sluiten voor de realiteit is niet mijn probleem. Ik begrijp dat het moeilijk is na jaren van staatspropaganda.
De VS heeft militair gezien meer aan de PKK dan aan Turkije in deze strijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuk voor de PKK dat ze populair zijn maar ze hebben geen macht. Wat willen ze doen? Bomaanslagen plegen?Dat zal alleen de Turkse militaire acties op het zuid-oosten van Turkije en in Irak heviger maken.
Als de buren samenwonen niet meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als jij en je buurman de schutting of heg op de erfscheiding weghalen, zodat een gezamenlijk grasveld ontstaat, wie gaat dan wat maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.
Oh? Van onderdrukking in Syrie naar autonoom Rojava naar bewapening door de VS ondanks Turkjes die huilen in Ankara.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Koerden overschatten zichzelf behoorlijk, iets wat ook gelijk de reden is dat ze geen oorlog kunnen winnen. Als ze nou eens snappen dat ze helemaal niet zo goed zijn
Alsof de VS Kobane iets boeit. Dat hebben ze zelf al meerdere keren herhaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De VS heeft militair gezien meer aan de PKK dan aan Turkije in deze strijd.
Dat hoop je haha. Meelifters worden eruit getrapt op plaats van bestemming.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De VS heeft militair gezien meer aan de PKK dan aan Turkije in deze strijd.
Wow, nu zijn ze echt machtig hoor, ze zijn bewapend door de VSquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh? Van onderdrukking in Syrie naar autonoom Rojava naar bewapening door de VS ondanks Turkjes die huilen in Ankara.
Van het armste deel in Irak naar de rijkste, wapenleveringen door de VS, luchtmachtbasis in Hawler, Kerkuk in Koerdische handen, andere betwiste gebieden in Koerdische handen, meer eenheid dan ooit bij Koerdische partijen.
Dit is de realiteit, niet jouw Vatan of wat voor propagandakanaal je kijk, realiteit.
Ze verslaan ISIS juist wel, in alle gebieden waar ze zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op welke manier zijn ze sterker dan?Ze kunnen een los vaste groepering als ISIS niet verslaan met support van de US.
Wat zijn jullie Koerden toch slecht in een staat oprichten zeg, het is 2014 en nog steeds bedelen bij andere landen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh? Van onderdrukking in Syrie naar autonoom Rojava naar bewapening door de VS ondanks Turkjes die huilen in Ankara.
Van het armste deel in Irak naar de rijkste, wapenleveringen door de VS, luchtmachtbasis in Hawler, Kerkuk in Koerdische handen, andere betwiste gebieden in Koerdische handen, meer eenheid dan ooit bij Koerdische partijen.
Dit is de realiteit, niet jouw Vatan of wat voor propagandakanaal je kijk, realiteit.
Prachtig ja als je president het platbombardeerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
Israël steunt Turkije. Denk je nou echt dat ze die draaikonten van een Koerden gaan steunenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef hafez1234 het volgende:
Israël steunt de Koerden tegen de turkse barbaren.
Heeft dit met de zionisten te maken denk je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, de YPG heeft duidelijk de overhand ondanks de Turkse steun aan IS.
2 jaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ze verslaan ISIS juist wel, in alle gebieden waar ze zitten.
En in Kobani wat al 2 jaar wordt belegerd door ISIS en Turkije houden ze nog steeds stand en zullen ze binnenkort weer gebied veroveren buiten Kobane. Dit is de realiteit.
Kobane is van grote symbolische waarde, de val van Kobane kan de coalitie maken of breken. Als Kobane overleeft, is dat een klap voor ISIS, als het valt een klap voor de coalitie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof de VS Kobane iets boeit. Dat hebben ze zelf al meerdere keren herhaald.
Dit is de enige reactie waarmee Turkjes komen. Moeten zware tijden voor je zijn. Mooi gebruik ook van die smileys, je komt echt niet gefrustreerd over of zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wow, nu zijn ze echt machtig hoor, ze zijn bewapend door de VSZou je denken dat ze een conventionele oorlog gaan voeren tegen de Turken? Nou?
Leuk dat ze vechten tegen ISIS maar dat was het dan wel weer
Goeie inhoudelijke reactie. Je hebt volgens mij niks meer te zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:08 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit is de enige reactie waarmee Turkjes komen. Moeten zware tijden voor je zijn. Mooi gebruik ook van die smileys, je komt echt niet gefrustreerd over of zo.
Vrijheidsstrijders plegen geen aanslagen op burgers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef hafez1234 het volgende:
PKK is geen terroristische organisatie. Ze zijn vrijheidsstrijders.
Jouw reacties kennen geen inhoud, kan er zelf weinig van maken. Je frustratie is voelbaar bij eenieder die dit topic doorleest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie inhoudelijke reactie. Je hebt volgens mij niks meer te zeggen
Als Kobane valt krijg je onlusten overal in Europa tussen Koerden en Turken. Erdogan heeft dat waarschijnlijk niet voorzien, maar hij krijgt het wel op zijn bord dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:08 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kobane is van grote symbolische waarde, de val van Kobane kan de coalitie maken of breken. Als Kobane overleeft, is dat een klap voor ISIS, als het valt een klap voor de coalitie.
Hahaha, welke frustratie? Turkije is nog steeds van Turkije en de terroristische Koerden in Irak en Syrië worden uitgemoord. Frustratie? Nee, feest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:10 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Jouw reacties kennen geen inhoud, kan er zelf weinig van maken. Je frustratie is voelbaar bij eenieder die dit topic doorleest.
Dat zal hij wel gedaan hebben omdat dat er mooi uitziet hè, totaal niet omdat daar terroristen zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Prachtig ja als je president het platbombardeerd.
'Turkjes'quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:08 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit is de enige reactie waarmee Turkjes komen. Moeten zware tijden voor je zijn. Mooi gebruik ook van die smileys, je komt echt niet gefrustreerd over of zo.
Een trainingskamp !quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef TeenWolf het volgende:
Lieverdjes man.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erdogan zit zo klem als een huis, zowel Koerden als ISIS-sympathisanten dreigen met geweld in Turkije.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als Kobane valt krijg je onlusten overal in Europa tussen Koerden en Turken. Erdogan heeft dat waarschijnlijk niet voorzien, maar hij krijgt het wel op zijn bord dan.
Haha, prima dat Erdogan onderhandelt met Ocalan. Naast Barzani heeft Erdogan straks ook Ocalan onder zijn duim. En die Koerdjes maar luisteren naar hun proxiesquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:12 schreef Senor__Chang het volgende:
Wel grappig trouwens dat de Turkse fanboys voor de gek worden gehouden door hun leiding. Erdogan spuwt nationalistisch retoriek uit bij hondsdolle Turkjes en onderhandelt in de tussentijd met de leider van de PKK, waar die Turkjes zo van schuimbekken. De Koerdische stem wordt steeds sterker in Turkije en het zal niet lang duren voordat noord Koerdistan autonomie zal hebben.
Good times man, good times.
Het veelvuldig gebruik van bepaalde simleys, de hahahaha's en dergelijk indiceren op extreem veel frustratie. Maakt niet uit ook, het is begrijpelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, welke frustratie? Turkije is nog steeds van Turkije en de terroristische Koerden in Irak en Syrië worden uitgemoord. Frustratie? Nee, feest.
Het blijft heerlijk hoe die achterbakse Koerden flink op hun flikker krijgen na al het verraad. Karma is a bitch. Elke keer als men tegen de Turken in opstand komt krijgt men het flink voor de kiezen. Je zou denken dat men zou leren niet te fucken met Turken.
Bedankt voor nog een inhoudelijk reactiequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het veelvuldig gebruik van bepaalde simleys, de hahahaha's en dergelijk indiceren op extreem veel frustratie. Maakt niet uit ook, het is begrijpelijk.
Onder zij duim terwijl de Koerden steeds sterker worden, militair en politiek. De VS en Barzani negeren Turkije door de Koerden in Kobani te bewapenen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha, prima dat Erdogan onderhandelt met Ocalan. Naast Barzani heeft Erdogan straks ook Ocalan onder zijn duim. En die Koerdjes maar luisteren naar hun proxies
Er worden continu PKK en YPG-ers opgepakt zodra ze de grens met Turkije overkomen. Makkelijk vissen voor Turkije.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:15 schreef TeenWolf het volgende:
Ga het uitvechten in Syrie en Irak man.![]()
Willen dat Turkije de pkk/ypg vanaf Irak en Syrie door Turks grondgebied laat reizen. De pkk is een terroristische organisatie in Turkije man, laat Turkije erbuiten.![]()
![]()
Dat HOOP je, in je vochtige dromen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Loekie1 het volgende:
Turkije verloor in WOI en zal nu weer verliezen.
Ben je niet van mening dat Turkije enorm aan het polariseren is?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Triggershot het volgende:
Wat voor achterlijke lezing is dat nou weer, een groot gedeelte van Erdogan's achterban is Koerdisch, vooral in het oosten kan hij voor de AKP van veel stemmen genieten. Even voor de intellectueel uitgedaagde users hiero, de PKK is niet de woordvoerder van de Koerden, het is een gewapende tak wat een strijd voert voor bepaalde politieke doeleinden. De AKP, HDP en de Iraakse Koerdische regering willen allemaal niet gedicteerd worden door de PKK. Bizar om het een Turken vs Koerden issue te maken.
Ah, smileys blijven gebruiken zodat het lijkt alsof je niet gefrustreerd bent. Knappe poging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bedankt voor nog een inhoudelijk reactieHaha het is wel te zien wie hier frustie is. Jammer he dat je koerdjes na al die jaren nog steeds geen land hebben, wat een volk
Zonder luchtsteun was Kobani allang ingenomen, welke militaire macht heb je het nou over? Het zijn niet de Koerden die Kobani levend houden maar de Amerikanen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:15 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Onder zij duim terwijl de Koerden steeds sterker worden, militair en politiek. De VS en Barzani negeren Turkije door de Koerden in Kobani te bewapenen.
Maar blijf jij maar geloven dat Erdogan alles onder controle heeft. Negeer de wereldmedia maar. Wat een zolderturk denkt, heeft weinig invloed op de situatie op de grond.
Inderdaad, deze door Turkije gesteunde figuren zien er een stuk gezelliger uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef TeenWolf het volgende:
Lieverdjes man.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Turkse politici moet net zo goed kappen om de PKK te associeren met Koerden. PKK is een geisoleerde beweging waar sympathie voor is onder bijvoorbeeld sommige Turken en Armenen en haat tegen is van Koerden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ben je niet van mening dat Turkije enorm aan het polariseren is?
De HDP is gewoon de politieke tak van de PKK hoor. Verder geniet de PKK enorm veel steun onder de Koerden in Turkije en wordt dat enkel maar meer. Onder andere door hun acties in Rojava en Iraaks Koerdistan, maar ook door de vredesgesprekken met Erdogan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Triggershot het volgende:
Wat voor achterlijke lezing is dat nou weer, een groot gedeelte van Erdogan's achterban is Koerdisch, vooral in het oosten kan hij voor de AKP van veel stemmen genieten. Even voor de intellectueel uitgedaagde users hiero, de PKK is niet de woordvoerder van de Koerden, het is een gewapende tak wat een strijd voert voor bepaalde politieke doeleinden. De AKP, HDP en de Iraakse Koerdische regering willen allemaal niet gedicteerd worden door de PKK. Bizar om het een Turken vs Koerden issue te maken.
Verder denk jij natuurlijk totaal niet dat Turken superieur zijn aan ieder ander op aarde. Wat maakt de Koerden overigens achterbaks? Overigens krijgen ze niet flink op hun flikker. Ze krijgen luchtsteun, wapenleveranties en jouw Sultan heeft de grenzen voor hun broeders geopend. Dat noem ik niet bepaald een verlies. Ook heeft de hele wereld kunnen meekijken naar hun heldhaftige strijd en hebben ze daarmee veel sympathie gewonnen. Dat dat pijn doet omdat jij ze ziet zoals een man met een snorretje 70 jaar geleden de Joden zag is te begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahaha, welke frustratie? Turkije is nog steeds van Turkije en de terroristische Koerden in Irak en Syrië worden uitgemoord. Frustratie? Nee, feest.
Het blijft heerlijk hoe die achterbakse Koerden flink op hun flikker krijgen na al het verraad. Karma is a bitch. Elke keer als men tegen de Turken in opstand komt krijgt men het flink voor de kiezen. Je zou denken dat men zou leren niet te fucken met Turken.
Daarom knallen e elkaar af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De HDP is gewoon de politieke tak van de PKK hoor.
Het gaat niet alleen om de PKK, er zijn meer partijen die tegen elkaar uitgespeeld worden om ze zwak te houden t.o.v. de AKP.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turkse politici moet net zo goed kappen om de PKK te associeren met Koerden. PKK is een geisoleerde beweging waar sympathie voor is onder bijvoorbeeld sommige Turken en Armenen en haat tegen is van Koerden.
Door de vredesgesprekken met de Turkse regering krijgt de PKK een kans om haar terroristische imago te verminderen ten gunste van een rationeel gesprek. Ik wil je er wel aan herinneren dat HDP tegen een Turkse interventie in Syrie heeft gestemd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De HDP is gewoon de politieke tak van de PKK hoor. Verder geniet de PKK enorm veel steun onder de Koerden in Turkije en wordt dat enkel maar meer. Onder andere door hun acties in Rojava en Iraaks Koerdistan, maar ook door de vredesgesprekken met Erdogan.
Je blijft maar hameren op het twee jaar lang belegerde Kobani. Feit is dat nu de Koerden worden bewapend door het westen en dat Turkije wordt gezien als een (geeste)zieke man in het Midden Oosten. En Kobani is nog steeds niet gevallen, naast het feit dat op elk ander front de YPG ISIS inmaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zonder luchtsteun was Kobani allang ingenomen, welke militaire macht heb je het nou over? Het zijn niet de Koerden die Kobani levend houden maar de Amerikanen.
Hezbollah ziet er ook zo uit. Lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Inderdaad, deze door Turkije gesteunde figuren zien er een stuk gezelliger uit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is politiek, niet bepaald vreemd lijkt mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:19 schreef UpsideDown het volgende:
Het gaat niet alleen om de PKK, er zijn meer partijen die tegen elkaar uitgespeeld worden om ze zwak te houden t.o.v. de AKP.
Nou nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hezbollah ziet er ook zo uit. Lol
Noord Koerdistan is west Armeniëquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:12 schreef Senor__Chang het volgende:
Wel grappig trouwens dat de Turkse fanboys voor de gek worden gehouden door hun leiding. Erdogan spuwt nationalistisch retoriek uit bij hondsdolle Turkjes en onderhandelt in de tussentijd met de leider van de PKK, waar die Turkjes zo van schuimbekken. De Koerdische stem wordt steeds sterker in Turkije en het zal niet lang duren voordat noord Koerdistan autonomie zal hebben.
Good times man, good times.
Ja, dus? Koerden willen geen Turkse interventie, enkel dat ze stoppen met het belegeren van Kobane.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door de vredesgesprekken met de Turkse regering krijgt de PKK een kans om haar terroristische imago te verminderen ten gunste van een rationeel gesprek. Ik wil je er wel aan herinneren dat HDP tegen een Turkse interventie in Syrie heeft gestemd.
Haha de strijd in Kobani door ISIS is nog niet zo lang geleden losgebarsten. 2 jaar? Eerder 2 maanden. Maar goed, blijf jij maar lekker denken dat Turkije de zieke man van het M-O is. Onderschatting van de tegenstander en overschatting van zichzelf zal de ondergang van de Koerden worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je blijft maar hameren op het twee jaar lang belegerde Kobani. Feit is dat nu de Koerden worden bewapend door het westen en dat Turkije wordt gezien als een (geeste)zieke man in het Midden Oosten. En Kobani is nog steeds niet gevallen, naast het feit dat op elk ander front de YPG ISIS inmaakt.
Die promo videos zijn echt wel zo. Het leger van god enzo blablaquote:
Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hezbollah ziet er ook zo uit. Lol
rare mensenquote:
Elke reply van jou bevat een hahaha of extreem veel smileys.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha de strijd in Kobani door ISIS is nog niet zo lang geleden losgebarsten. 2 jaar? Eerder 2 maanden. Maar goed, blijf jij maar lekker denken dat Turkije de zieke man van het M-O is. Onderschatting van de tegenstander en overschatting van zichzelf zal de ondergang van de Koerden worden.
Historie als iets relevants zien..quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen de Duitse boten in WO1 vluchten voor een Britse vloot achtervolging en Istanbul mochten binnenvaren zijn ze rechtstreeks naar de Russische ambassade gaan varen en 2 uur lang Deutschland uber alles gaan zingen![]()
De Turkse heeft niks met de Libanese te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En de Turkse Hizbullah dan?
Nog niet gevallen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je blijft maar hameren op het twee jaar lang belegerde Kobani. Feit is dat nu de Koerden worden bewapend door het westen en dat Turkije wordt gezien als een (geeste)zieke man in het Midden Oosten. En Kobani is nog steeds niet gevallen, naast het feit dat op elk ander front de YPG ISIS inmaakt.
gayparadequote:
De Koerden willen Turkse steun voor x aantal doeleinden, als de HDP dat belemmert, ben je jezelf aan het tegenwerken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, dus? Koerden willen geen Turkse interventie, enkel dat ze stoppen met het belegeren van Kobane.
Omdat jij mij continu aan het lachen maaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef Senor__Chang het volgende:
Elke reply van jou bevat een hahaha of extreem veel smileys.![]()
Dit is de eerste keer dat ISIS zoveel macht heeft en uit is op complete bezetting.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef Senor__Chang het volgende:
Dat jij denkt dat dit de eerste keer is dat ISIS Kobani aanvalt, zegt genoeg over jouw kennis van dit conflict. Dit is al de derde grote aanval namelijk, en net als de eerste twee, gaat ISIS ook nu falen.
Ze hebben juist flinke progressie geboekt de afgelopen dagen. Dit tezamen met de wapenleveranties en het aankomen van verse strijders zal de IS-ratten naar de hel sturen. Heb je daar problemen mee soms?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nog niet gevallen...![]()
Er zijn een paar straatjes over, ALLE gebieden zijn in handen van IS inclusief alle dorpen die Kobani omringen, tevens zijn ALLE belangrijke gbouwen van Kobani in IS handen.
Waarom ze gestopt zijn en niet verder zijn gegaan is een tactiek. Vergelijk het met iemand die in een kooi gevangen zit en hij zijn vinger wel naar buiten kan bewegen, dan zeg jij dus; 'hij is niet gevangen, want hij beweegt zijn vinger!'![]()
Kijk naar de kaart man, djeezz.
Ja en meeste West-Europeanen zijn ook blond en blauwe ogenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die promo videos zijn echt wel zo. Het leger van god enzo blabla
Niet waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en meeste Europeanen zijn ook blond en blauwe ogen
Hou je kinderlijke en foutieve analyses alsjeblieft uit dit topic.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nog niet gevallen...![]()
Er zijn een paar straatjes over, ALLE gebieden zijn in handen van IS inclusief alle dorpen die Kobani omringen, tevens zijn ALLE belangrijke gbouwen van Kobani in IS handen.
Waarom ze gestopt zijn en niet verder zijn gegaan is een tactiek. Vergelijk het met iemand die in een kooi gevangen zit en hij zijn vinger wel naar buiten kan bewegen, dan zeg jij dus; 'hij is niet gevangen, want hij beweegt zijn vinger!'![]()
Kijk naar de kaart man, djeezz.
Maar de Turkse Hizbullah kan er wel zo uit zien zoals op die foto'squote:Op maandag 20 oktober 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Turkse heeft niks met de Libanese te maken.
Lezen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Koerden willen Turkse steun voor x aantal doeleinden, als de HDP dat belemmert, ben je jezelf aan het tegenwerken.
Natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat jij mij continu aan het lachen maakt
[..]
Dit is de eerste keer dat ISIS zoveel macht heeft en uit is op complete bezetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |