abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145722320
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Goede fipo :-))

Inderdaad, Erdogan heeft in die 12 jaar dat hij heeft geregeerd meer opgebouwd dan Assad in een jaar heeft gesloopt.

_O_
Beetje dom dit van je. Het had veel meer indruk gemaakt als het was geweest: Erdogan heeft in een jaar meer opgebouwd dan Assad in 3 a 4 jaar heeft gesloopt.
  maandag 20 oktober 2014 @ 02:06:13 #52
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145722388
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Beetje dom dit van je. Het had veel meer indruk gemaakt als het was geweest: Erdogan heeft in een jaar meer opgebouwd dan Assad in 3 a 4 jaar heeft gesloopt.
Je hebt helemaal gelijk. .....ik wilde eigenlijk benadrukken hoeveel Assad eigenlijk heeft gesloopt, maar dat andere is beter. ;-)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_145722396
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Hizbullah he...brengen Libanon de vernietiging met hun bemoeienis in Syrie waar ze tot in Aleppo de in Damascus aanwezige sjitische shrines "bewaken" :r

En iedereen heeft ze ervoor gewaarschuwd :N

Ze trekken heel Libanon mee terug een grote burgeroorlog in en de Syrische burgeroorlog slaat langzaam aan over op Libanon is al langer duidelijk :r
De handelswijze van Hezbollah is niet de enige factor die nu de problemen veroorzaakt in Libanon, maar wel de katalysator, dat wel. Maar laten we eerlijk zijn, Hezbollah is geen Libanese partij. Nooit geweest, en zal dat ook nooit worden. Uit dat oogpunt is haar bemoeienis met Syrië volledig begrijpelijk, ze hebben zich nou eenmaal te schikken naar de wil van Iran. En dat feit zorgt al decennia voor problemen in Libanon(en daarbuiten), niet alleen nu. De huidige situatie vind ik nog een child's play in vergelijking met 2008 bijv. Ik kan alleen maar hopen dat Libanon dit zal doorstaan.
Incelfrikandel
pi_145723215
quote:
9s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

De handelswijze van Hezbollah is niet de enige factor die nu de problemen veroorzaakt in Libanon, maar wel de katalysator, dat wel. Maar laten we eerlijk zijn, Hezbollah is geen Libanese partij. Nooit geweest, en zal dat ook nooit worden. Uit dat oogpunt is haar bemoeienis met Syrië volledig begrijpelijk, ze hebben zich nou eenmaal te schikken naar de wil van Iran. En dat feit zorgt al decennia voor problemen in Libanon(en daarbuiten), niet alleen nu. De huidige situatie vind ik nog een child's play in vergelijking met 2008 bijv. Ik kan alleen maar hopen dat Libanon dit zal doorstaan.
Idd. Hezbollah is het kindje van Iran, natuurlijk dat ze dan doen wat Iran zegt.
pi_145723245
quote:
VS dropt wapens voor Koerden bij Kobani

De Amerikaanse luchtmacht heeft zondagavond wapens, munitie en medicijnen gedropt in de buurt van de Syrische stad Kobani.

Daar vechten Koerdische strijders al weken tegen de terreurgroep Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS) om de stad te verdedigen. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Defensie bekendgemaakt.

Het zijn de eerste hulpgoederen die zijn gedropt vanuit de lucht in de stad bij de grens met Turkije. Die werden geleverd door de Koerdische autoriteiten in Irak. Het is de bedoeling dat er meer spullen worden gebracht, zodat de Koerden kunnen blijven vechten tegen IS.

Strijders van IS belegeren Kobani al wekenlang. Internationale beleidsmakers, politici en topmilitairen zien de strijd om de stad als een belangrijke test voor de internationale coalitie om IS te stoppen.

Afgelopen dagen zijn er 135 luchtaanvallen uitgevoerd in de buurt van Kobani, waarvan 11 op zondag. Honderden IS-strijders zijn daarbij gedood.

De afgelopen maanden heeft de soennitische terreurgroep de controle gekregen over grote delen van Irak en Syrië.
quote:

USA werfen erstmals Waffen für Kurden ab

Das US-Militär hat erstmals Waffen und Munition für die kurdischen Kämpfer in der von der Terrormiliz Islamischer Staat belagerten Stadt Kobane abgeworfen. Auf dem gleichen Weg seien die Verteidiger der syrischen Stadt mit medizinischen Bedarfsgütern versorgt worden, teilte das US-Militärkommando Centcom mit.

"Mehrere Versorgungsflüge"
Es habe "mehrere" Versorgungsflüge gegeben. Mit dem Nachschub könnten die um Kobane kämpfenden Kurden der Dschihadistenmiliz Islamischer Staat (IS) weiterhin "Widerstand leisten". An dem Einsatz waren drei US-Frachtmaschinen vom Typ C-130 beteiligt, wie ranghohe Regierungsvertreter später bei einer Telefonkonferenz bekanntgaben. Die Transportflugzeuge warfen demnach 27 Bündel mit Handfeuerwaffen, Munition und Medizin ab. Zwar werde der Ablauf der Aktion noch geprüft, sagte ein Vertreter des Weißen Hauses. Doch habe das Gros der für die Kurden bestimmten Lieferungen ihr Ziel erreicht, fügte er hinzu. Bei den Flügen über syrischem Luftraum habe es keine Bodenattacken auf die Frachtmaschinen gegeben.

Es droht Ärger mit der Türkei

Die Stadt Kobane an der Grenze zur Türkei ist schwer umkämpft. Eine US-geführte Militärallianz bombardiert dort seit Wochen mutmaßliche IS-Stellungen. Mit der Hilfsaktion aus der Luft gehen die USA auf Konfrontationskurs zur Türkei: Noch am Sonntag hatte der türkische Präsident Recep Tayyip Erdogan eine Bewaffnung der kurdischen Kämpfer in Syrien erneut abgelehnt. Die Verteidiger in Kobane seien mit der kurdischen Arbeiterpartei PKK in der Türkei gleichzusetzen, so Erdogan. Die Regierung in Ankara stuft die PKK als Terrororganisation ein.

[ Bericht 21% gewijzigd door Digi2 op 20-10-2014 06:47:47 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_145723423
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig die 'revolutie'.
Ik denk dat het door de regime komt :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 20 oktober 2014 @ 07:28:34 #57
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_145723472
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien beetje vreemde vraag he, maar heeft IS. ergens gezegd dat ze Rusland willen aanvallen ?
rusland wil hen wel aanvallen, en de IS heeft Rusland en de Nato de oorlog aangezegd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 20 oktober 2014 @ 08:18:49 #58
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145723861
SAA Within Meters of Zamalka Bridge in Jobar
The Syrian Arab Army’s 105th Brigade of the Republican (Al-Harss Al-Jamhouri Al-Souri) is within 60 meters of the strategic Central Bridge on the border of Zamalka in the Jobar District. The 105th Brigade was able to capture multiple building blocks in the vicinity of the bridge, killing scores of militants during the operation.

According to a military source, the area around the Central Bridge is believed to be surrounded by mines that Jaysh Al-Islam fighters setup to obstruct the 105th’s advance. The Syrian Air Force is assisting the 105th with the constant bombardment of Jaysh Al-Islam positions in order to give shelter to the advancing troops. If the SAA captures the bridge, Jaysh Al-Islam will be completely cutoff from all supply routes.

Earlier today, a car bomb was detonated outside of a building in Douma that killed the son of Jaysh Al-Ummah leader, Ahmad Taha (AKA “Abu Subhi”). Subhi Taha and Hassan Taha (Ahmad Taha’s associate) were both identified among the dead in Douma; the list also included 3 civilians. Jaysh Al-Islam leader, Zahran Alloush, was believed to be the primary culprit for this terrorist attack.
http://www.almasdarnews.c(...)amalka-bridge-jobar/
Anti-Turkije
pi_145723920
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 20 oktober 2014 @ 08:39:19 #60
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_145724062
Wie zei er ook alweer dat de VS Kobane al had opgegeven? :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_145724086
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:39 schreef DustPuppy het volgende:
Wie zei er ook alweer dat de VS Kobane al had opgegeven? :)
De turken, dachten dat ze ottomaanse empire konden bouwen door overal moslimbroerders te zetten.
pi_145724318
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:41 schreef Djibril het volgende:

[..]

De turken, dachten dat ze ottomaanse empire konden bouwen door overal moslimbroerders te zetten.
En is de Moslimbroederschap zo slecht dan. Zelfs in jouw Koerdistan heb je een tak van de Moslimbroederschap. :')
pi_145724490
MB = Salafi kneusjes.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145724528
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:01 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

En is de Moslimbroederschap zo slecht dan. Zelfs in jouw Koerdistan heb je een tak van de Moslimbroederschap. :')
En dat wil zeggen dat het dan OK is :? Je hebt ook Koerdische IS-strijders.
pi_145724615
De IS fanaten blijven maar doorgaan grote verliezen te incasseren door de meatgrinder die Kobane is. Ook Erdogan en AKP zullen ondervinden dat de VS zich niet laat ringeloren en voor hun karretje laat spannen. Als Turkije zo graag snel van Assad af wil gebruiken ze hun eigen leger daar maar voor. Sinds 1991 blijken de koerden voor de VS het meest betrouwbaar en dat zal Turkije gaan merken. Ze zullen meer koerdische autonomie moeten toestaan en niet slechts in woorden.
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:45:57 #66
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_145725070
BREAKING: TURKEY TO ALLOW PESHMERGA TO GET TO KOBANE
Reinforcements arriving from the north! *O*

Vraag me wel af wat de Turken hier voor terug willen hebben.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_145725257
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:45 schreef DustPuppy het volgende:

Ik geloof er eigenlijk niets van. :')
pi_145725318
quote:

Ik vraag me als eerste af of dit waar is.
pi_145725346
quote:

Het zal me verbazen mocht dit waar zijn. 1st zien dan geloven. Pas als de Peshmerga in Kobane aankomen ben ik overtuigd.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:02:51 #70
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145725466
quote:

Turkije is vijand van de pkk en niet van peshmerga daar doen ze hele goede zaken mee op economisch gebied en cultureel.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:02:55 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_145725470
Ik denk dat dit misschien best eens waar kan zijn.

De druk van de VS + de toezegging van de Koerden dat ze ook de legitimiteit van Assad niet erkennen (misschien gecombineerd met een staakt het vuren binnen Turkije) zou weleens genoeg kunnen zijn voor de Turkse regering om hun beleid te wijzigen.

Maar ik wil het eerst ook weleens zien.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:30:13 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145725999
Hopelijk zitten er wat tanks in die droppings.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:32:08 #73
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_145726032
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zitten er wat tanks in die droppings.

[ afbeelding ]
Dat zijn wel hele kleine tanks dan. Tank heb je ook niet zoveel aan in een stadsoorlog.

Maar volgens sommige strijders hebben ze wel anti-tank wapens ontvangen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:35:00 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145726107
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat zijn wel hele kleine tanks dan. Tank heb je ook niet zoveel aan in een stadsoorlog.

Maar volgens sommige strijders hebben ze wel anti-tank wapens ontvangen.
Je hoeft alleen maar de onderdelen te droppen, zo'n Abrams tank is in principe gewoon een Ikea bouwpakket.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145726129
:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')