Trolololoquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, over 10 jaar zijn landgrenzen verledentijd.
Nee hoor, een landgrens is een van de grootste onzin die er bestaat.quote:
Vooral als ze willekeurig getrokken zijn op de tekentafel, zoals bij Syrië en Irak het geval is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, een landgrens is een van de grootste onzin die er bestaat.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
Denk dat je hier te optimistisch bentquote:Maar dankzij de technologische ontwikkelingen denk ik dat dat over 10 jaar ook wel verleden tijd is.
Een landgrens is altijd arbitrair en geneuzel, per definitie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vooral als ze willekeurig getrokken zijn op de tekentafel, zoals bij Syrië en Irak het geval is.
Zeker welquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:06 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Denk dat je hier te optimistisch bent. Veranderingen gaan langzaam, denk niet dat wij dat nog gaan meemaken.
Dat zullen o.a. Amerika en Europa nooit accepteren. Beide zullen dan nog meer worden overspoeld met immigranten. Bovendien heeft elke inwoner het idee in een land te wonen, dat verander je echt niet zomaar. Hoeveel mensen zullen tegen jou zeggen: ik ben geboren in land x maar als de grenzen vroeger beter getrokken waren was ik van land y.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dankzij de technologische ontwikkelingen denk ik dat dat over 10 jaar ook wel verleden tijd is.
Het heeft niets te maken met "willen". De technologische ontwikkelingen gaan gewoon zorgen voor grote veranderingen, dat gebeurd gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zullen o.a. Amerika en Europa nooit accepteren. Beide zullen dan nog meer worden overspoeld met immigranten. Bovendien heeft elke inwoner het idee in een land te wonen, dat verander je echt niet zomaar. Hoeveel mensen zullen tegen jou zeggen: ik ben geboren in land x maar als de grenzen vroeger beter getrokken waren was ik van land y.
Lijkt me duidelijk. 1 moeder van Erdogan is meer waard dan duizenden mensen uit Kobani.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat stel jij je nu weer aan dan
Inderdaad, triest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. 1 moeder van Erdogan is meer waard dan duizenden mensen uit Kobani.
Waarom denk je dan dat dat gebeurt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met "willen". De technologische ontwikkelingen gaan gewoon zorgen voor grote veranderingen, dat gebeurd gewoon.
Volkeren die achterblijven, zullen dood gaan.
Het heeft niets met "denken" te maken. Tijden veranderen, mede dankzij de ontwikkelingen op verschillende gebieden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat dat gebeurt?
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef UpsideDown het volgende:
De grenzen zullen de komende 100 jaar gewoon blijven, alleen verandert de functie. Dat zie je bijvoorbeeld met het Verdrag van Schengen.
Sowieso meer dan 10 jaar inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef UpsideDown het volgende:
De grenzen zullen de komende 100 jaar gewoon blijven, alleen verandert de functie. Dat zie je bijvoorbeeld met het Verdrag van Schengen.
Jawel, er moet toch beleid gemaakt worden? Dan zul je toch een bepaalde indeling moeten houden voor dat beleid.quote:
Beleid kan er prima zijn zonder landgrenzen. Het idee dat er massale volksverhuizingen gaan zijn als er geen landgrenzen meer zijn is echt voslagen onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:22 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel, er moet toch beleid gemaakt worden? Dat zul je toch een bepaalde indeling moeten houden voor dat beleid.
Voor wie gelden dan welke regels?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beleid kan er prima zijn zonder landgrenzen. Het idee dat er massale volksverhuizingen gaan zijn als er geen landgrenzen meer zijn is echt voslagen onzin.
Nergens op gebaseerd, slechts geroeptoeter van wilde pvv-aanhangers.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Voor wie gelden dan welke regels?
twitter:deSyracuse twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:26:42NEW MAP #Kobane battle 20 Oct 2014 - Reinforcements arrived (bigger : https://t.co/Ba8UUqizmm) http://t.co/mbZEYZRDWN reageer retweet
Als jij en je buurman de schutting of heg op de erfscheiding weghalen, zodat een gezamenlijk grasveld ontstaat, wie gaat dan wat maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als jij en je buurman de schutting of heg op de erfscheiding weghalen, zodat een gezamenlijk grasveld ontstaat, wie gaat dan wat maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |