Lul niet zo slap, kroegenbaas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Toga het volgende:
Over grenzen gesproken; zonder de Turkse grens was Kobane allang ingenomen.
Om die reden zullen er altijd grenzen blijven, om gespuis buiten te houden en eigen hachje te beschermen, net zoals de grenzen van mijn huis.
Maar globalisten mogen van mij gewoon blijven hopen.
Dat zijn kadastrale grenzen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef UpsideDown het volgende:
at maaien? Op papier zal je altijd grenzen houden.
De vergelijking gaat scheefquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is er inhoudelijk tegen hetgeen hij hier post?
Leuke reportage. Eindelijk vrij van zowel Assad's dictatuur als die koppensnellersquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef UpsideDown het volgende:
Voor wie het gemist hebben; het eerste deel van de reportage van NOS-correspondent Jan Eikelboom uit Syrisch Koerdistan:
http://nieuwsuur.nl/video(...)yrische-koerden.html
Had je liever gehad dat Kobani van 4 kanten werd belegerd (inclusief het noorden) in plaats van 3 kanten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, kroegenbaas.
Dankzij de Turkse grens moesten Koerdische burgers een flinke tijd wachten totdat ze Turkije in konden en had Turkije de macht om met de Koerden te spelen.
Ik had liever gehad dat Turkije de YPG vanaf het begin had gesteund.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat Kobani van 4 kanten werd belegerd (inclusief het noorden) in plaats van 3 kanten dan?
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:41 schreef theunderdog het volgende:
Ik had liever gehad dat Turkije de YPG vanaf het begin had gesteund.
Zo die Assad regime hedendaags was voor de oorlog 10 keer zo erger tegen de Koerden dan Turkije in de jaren 80 tegen de Koerden was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef UpsideDown het volgende:
Voor wie het gemist hebben; het eerste deel van de reportage van NOS-correspondent Jan Eikelboom uit Syrisch Koerdistan:
http://nieuwsuur.nl/video(...)yrische-koerden.html
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.
De Peshmerga zouden ze eventueel wel willen steunen, maar Turkije heeft een heel heftig verleden met de pkk en hun Syrische tak de ypg die de pkk vaak had geholpen met aanvallen vanaf Syrie.
Huh ratten wie en wat? Kun je wat duidelijker zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.
YPG = rustige ratten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Huh ratten wie en wat? Kun je wat duidelijker zijn.
True. Het punt is wel dat men niet eeuwig elkaar de tent kan blijven uitvechten, juist een handreiking zou voor goodwill kunnen zorgen en het aantal radicale Koerden nog verder isoleren. Ik kan me echter zo voorstellen dat dat politiek gezien lastig te verkopen is in Turkije, juist omdat het vredesproces zo fragiel is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat zal nooit en te nimmer gebeuren.
De Peshmerga zouden ze eventueel wel willen steunen, maar Turkije heeft een heel heftig verleden met de pkk en hun Syrische tak de ypg die de pkk vaak had geholpen met aanvallen vanaf Syrie.
Als je met rustige ratten de pkk bedoeld, daar heeft Turkije meer dan 30 jaar een oorlog mee, zo rustig zijn ze niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije is bang voor de rustige ratten, terwijl de hondsdolle ratten worden vergeten tot zelfs indirect gesteund.
twitter:
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 14:23:07These Special Forces went trough 8 month training and were injected very recently @adammowafi reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 20-10-2014 om 14:34:18Hezbollah trained the new SF. @Brasco_Aad reageer retweet
Ik dek dat dat ook het doel is van Turkije en de Peshmerga Koerden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
True. Het punt is wel dat men niet eeuwig elkaar de tent kan blijven uitvechten, juist een handreiking zou voor goodwill kunnen zorgen en het aantal radicale Koerden nog verder isoleren. Ik kan me echter zo voorstellen dat dat politiek gezien lastig te verkopen is in Turkije, juist omdat het vredesproces zo fragiel is.
Vergeleken ISIS zijn de PKK schatjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als je met rustige ratten de pkk bedoeld, daar heeft Turkije meer dan 30 jaar een oorlog mee, zo rustig zijn ze niet.
Daar kan je heel wat IS ratjes een uiterst snelle ticket naar hel mee bezorgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef UpsideDown het volgende:
Look at my new rifle!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag dat maar in Turkije waar de afgelopen 30 jaar bijna 50.000 doden zijn gevallen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vergeleken ISIS zijn de PKK schatjes
Je praat als een 12 jarige, mijn God.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef hafez1234 het volgende:
Turkije is hard getrolled door de VS. De Turken dachten dat ze de grens konden sluiten zodat de Koerden geslacht zouden worden. Maar de VS liet zien dat Turkije niets is en ging zelf wapens leveren door airdrops. Uren daarna zei Erdogan we maken de grens open voor wapens etc. HAHA. Wat een faalactie.
Moeten ze niet zo falen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vraag dat maar in Turkije waar de afgelopen 30 jaar bijna 50.000 doden zijn gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |