SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
artificial banaan is echt niet mijn ding een andere die je me aanraad?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind die banaan wel heel lekker.
De frietjes eet ik het eerste op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen de frietjes en sla zeker.
Er zit ook echt banaan in.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef Crip het volgende:
[..]
artificial banaan is echt niet mijn ding een andere die je me aanraad?
Is niet 'quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja jij hebt genoeg voor ons allemaal.
Goed maken. Met jou? Daarbij had ik een oprechte sorry geuit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot op gerizekali. Jij moet echt veel goed maken. Innerlijk en uiterlijk boktan.
Deze shizzle is lekker, maar blijft in je tanden plakken. Ik heb nog steeds stukjes van vorige suikerfeest.quote:
Lage actie. Ik ken deze valsheid alleen bij bitchesquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ah sorry. Ik pas het even aan. Ik wist niet dat het een probleem was, ik zag het vaker hier voorbij komen (!)
Mijn eigen fout, had het eigenlijk moeten wetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lage actie. Ik ken deze valsheid alleen bij bitches
ja ik heb smaak jongenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze shizzle is lekker, maar blijft in je tanden plakken. Ik heb nog steeds stukjes van vorige suikerfeest.
Nee je lelijke smoel en lengte doelde ik op. Een echte bitch jij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Goed maken. Met jou? Daarbij had ik een oprechte sorry geuit.
Mensen hun uiterlijk aanvallen
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, ik ben dood van binnen. Vind het moeilijk te begrijpen allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd niet van zoete banaan ( alleen groene) dus dat zal sws geen goede zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zit ook echt banaan in.![]()
Maar er zijn ook andere smaken, je kunt ze proberen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.Beetje jammer.
Aw. Oké ja het blijft wel kut vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.Beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Laat ons ook meegenieten meehuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar sommige mensen gaan dood aan ebola en anderen aan aids.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef De_Guidance het volgende:
Liefdesverdriet, weet niet.
Ergens is het wel een luxe.
Elders op aarde verhongeren mensen.
Zullen we liefdesverdriet delen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen gaan dood aan ebola en anderen aan aids.
Oke PM me bby.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zullen we liefdesverdriet delen.
Die van mij is ook niet zo leuk.
quote:
Half vrouwelijk fok? Leg dit eens uit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia pretendeert de perfecte moslim te zijn.
Zit zelf achter half vrouwelijk fok aan, noemt anderen hoer, strooit met bullshit verhalen en prive gegevens. Tam yezidsin.
Moet je je kleine lengte goedmaken?
Weet je not toen vroeger de vrede probeerde te bewaren en iedereen boos op mij werd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
De_Guidance had eigenlijk De_Nuance moeten heten.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet je not toen vroeger de vrede probeerde te bewaren en iedereen boos op mij werd?
Mooie ronde vrouwelijke vormen zo'n aardappelquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt Montelly wel. Die kan ook zelfs een aardappel seksualiseren.
Ja, ik weet je fittie met Borte nog vaagjes hierom.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet je not toen vroeger de vrede probeerde te bewaren en iedereen boos op mij werd?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze moslim???quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Laura Vitale. <3 Echt deze vrouw is zo leuk en kan zo lekker koken en kan zo goed make uppen en is zoooo knap. Haar man heeft geluk. En hij is echt de nerdiest person ever, wel grappig.
[ afbeelding ]
ik stikte in mn waterquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar. Kookprogramma.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Laura Vitale. <3 Echt deze vrouw is zo leuk en kan zo lekker koken en kan zo goed make uppen en is zoooo knap. Haar man heeft geluk. En hij is echt de nerdiest person ever, wel grappig.
[ afbeelding ]
Je weet dat als je mij zo beledigt ik jouw goede daden krijg?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee je lelijke smoel en lengte doelde ik op. Een echte bitch jij.
Tegenwoordig laat ik mensen gewoon vechten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik weet je fittie met Borte nog vaagje hierom.
Rot op huichelaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je weet dat als je mij zo beledigt ik jouw goede daden krijg?
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat ik mensen gewoon vechten.
Lesson geleerd.
ze is echt leuk <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar. Kookprogramma.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Half vrouwelijk fok? Leg dit eens uit.
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat ik niet meer deelde dan dat jezelf deed? Ik bedoel, je laat zelf vaak genoeg merken dat je liefdesverdriet hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles teruglezen vanaf deel 1.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.
Ik ben benieuwd, vertel?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Goh. Heb het al meerdere maken gehoord. Dacht dat jij het wel wist.
Ook bekend in Georgië?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kenner weten het..Cevizli sucuk
Speaking of the devil.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kenners weten het..Cevizli sucuk
Haha, nee ik overdreef een beetje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat ik niet meer deelde dan dat jezelf deed? Ik bedoel, je laat zelf vaak genoeg merken dat je liefdesverdriet hebt?
Deel 1 voor je gevonden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.
knoflook worst?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what happend?quote:
Ik wachtquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga ga. Ga weer mensen hosselen en faliekant falen.
Ik zie nergens jou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Deel 1 voor je gevonden.
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:
Suikerstroop met walnotenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.
firstworldsnoepquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even gemist waarom jullie opeens ruzie hebben. Omdat Stimo's kennelijk echte naam werd genoemd? Ik heb mijn post al aangepast anders hoor. Ik druk me ook vaak ongelukkig uit, geen rede voor ruzie toch? Komaan...
Geen idee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Komt yvonnen ook naar de meet?
Zeg dat tegen de andere 'mannen' hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.
Nee, maar lijkt mij ook niet zo moeilijk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte. Heb jij een goed recept voor appel crumble?
Ingrediënten:quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte. Heb jij een goed recept voor appel crumble?
teringquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ingrediënten:
Appel
Benodigdheden:
Appel
Hand
Recept:
Pak appel. Verkruimel het met je hand.
Het gaat niet om mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.
Rot op TM. Hij doet het expres.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even gemist waarom jullie opeens ruzie hebben. Omdat Stimo's kennelijk echte naam werd genoemd? Ik heb mijn post al aangepast anders hoor. Ik druk me ook vaak ongelukkig uit, geen rede voor ruzie toch? Komaan...
Geloof dat ze mij niet echt meer aardig vindt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stuur je yvonne een uitnodiging?
Ik ben alleen benieuwd wat ze bedoelt met 'half vrouwelijk fok', ze zegt dat ze het meerdere malen hoorde. Ik weet dat ik geen heilig boontje ben, maar dit is een nieuw verhaal?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Yvonne vindt iedereen aardig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geloof dat ze mij niet echt meer aardig vindt.
crip eet jij erqedith aka marokkaans vlees dat heeft liggen rotten in de zon, en opnieuw gebakken zodat de stank vrij komt..quote:
Dat heet gewoon 'koelie' in Marokko.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
crip eet jij erqedith aka marokkaans vlees dat heeft liggen rotten in de zon, en opnieuw gebakken zodat de stank vrij komt..
Neem geen custard. Moet enigszins verantwoord zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij ook niet zo moeilijk?
Gewoon op foodgawker zoeken, de mooiste foto's eruit kiezen en dan recepten combineren. Dit is hoe ik het doe. Dat zoek process vind ik ook altijd zo leuk.![]()
Wel zou ik er een custardsaus bij maken.
AbdulMalik is cool!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niet waarom mensen AbdulMalik zo haten. Ben ik de enige niet zo praktiserende moslim die het wel met hem kan vinden?
Dat noem je gedroogd vlees zoals vroeger iedereen dat deed omdat ze geen koelkasten/vriezer hadden. Dat word tegenwoordig nauwelijks gegeten of gemaakt in Marokko en heb dat zelf nooit gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
crip eet jij erqedith aka marokkaans vlees dat heeft liggen rotten in de zon, en opnieuw gebakken zodat de stank vrij komt..
Ik denk dat de haat jegens mij bij Stimo wel iets permanent is mede door een eerdere ruzie waar bij ik e.e.a. heb gezegd wat eigenlijk niet zo correct was van mij. Voor de rest is er niemand die mij echt 'haat' vermoed ik?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niet waarom mensen AbdulMalik zo haten. Ben ik de enige niet zo praktiserende moslim die het wel met hem kan vinden?
Vertel eens over je uiterst boeiende zaterdagavond/-nacht en je mooie zondag?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
gvd er zitten treurige mensen hier zeg..
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Hadden wij oorlog dan, waarom weet ik hier niks vanquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net vrede met hem gesticht dus ik weet van niks
Niet weten dat crip de kloon is van chequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je lacht om werkelijk iedere grap die die kerel maakt.
Verdacht.
Oh puhleaze.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem geen custard. Moet enigszins verantwoord zijn.
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
gvd er zitten treurige mensen hier zeg..
ditquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verdacht.
Wat jij zegt slaat ook nergens op en is niet aardig. Ik snap verder niet waarom jullie elkaar al zo lang niet kunnen uitstaan.quote:
Ik heb zijn huisadres, volledige naam, DNA & email. Mij kan hij niks maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.
Rondje Adam emacht tijdens AEDquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel eens over je uiterst boeiende zaterdagavond/-nacht en je mooie zondag?
Ssshhquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat crip de kloon is van che
Vind jij oorlog grappig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hadden wij oorlog dan, waarom weet ik hier niks van
Probeer pastırma een keer...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je gedroogd vlees zoals vroeger iedereen dat deed omdat ze geen koelkasten/vriezer hadden. Dat word tegenwoordig nauwelijks gegeten of gemaakt in Marokko en heb dat zelf nooit gehad.
Ja, ben echt zo verliefd op Che_.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verdacht.
Ja zeker. Maar leuk dat ze het toch gedaan hebben.quote:
Het moest juist gezondquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Crip het volgende:
Stim toffee apple crumbe is lekker. Echt heel lekker deze blijf ik maken:
Alleen ik doe niet met de koekjes maar ik maak een crumble van boter meel en suiker.
Het is ADE, maar dat zegt jou waarschijnlijk niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rondje Adam emacht tijdens AEDmaar dat zegt jullie natuurlijk niks.
AED ja?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mensen kunnen appreciëren dat je stiekem naar hen mening verwijst. Als iemand me niet mag, graag hoor ik het in DM/PM met de klacht. Ik vind het vreemd dat mensen hun problemen opkroppen ipv mij aan te spreken over wat ik heb gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.
ben je beetgenomen op dm?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah, daarom doet hij zo overdreven mannelijk met che.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat crip de kloon is van che
srry ADE, typte te snelquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is ADE, maar dat zegt jou waarschijnlijk niks.
ja kan hij niks aan doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, daarom doet hij zo overdreven mannelijk met che.
Om zijn feminine side te verbergen.
Jij praat wederom zn shit goed en en de mijne fout. Wees dan maar stil.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat jij zegt slaat ook nergens op en is niet aardig. Ik snap verder niet waarom jullie elkaar al zo lang niet kunnen uitstaan.
typoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AED ja?
'zegt jullie natuurlijk niks'
ga fietsen man
Bak dan gewoon appel met rozijntjes en kaneel en breng het op smaak met honing of stevia en doe dan een toping van die kruimel de ik je net ze of gwn maria koekjes verkruimelen erbovenquote:
Het is ADE gek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit zeg jij?! Hadi. Ga.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mensen kunnen appreciëren dat je stiekem naar hen mening verwijst. Als iemand me niet mag, graag hoor ik het in DM/PM met de klacht. Ik vind het vreemd dat mensen hun problemen opkroppen ipv mij aan te spreken over wat ik heb gedaan.
Jij bent ook erg traag van begrip. Eindelijk..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Om zijn feminine side te verbergen.
Ik heb ook gien probleem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, het feit dat ik geen probleem had met jou vond ik grappig.
waarom voel je je zo aangesproken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en waarom zouden wij dat niet moeten kennen? dwaas
Ow fuck it. Ik eet gewoon een bord macaroni extra.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Bak dan gewoon appel met rozijntjes en kaneel en breng het op smaak met honing of stevia en doe dan een toping van die kruimel de ik je net ze of gwn maria koekjes verkruimelen erboven
Ik ben gewoon mezelf, maar dit vat ik op als complimentquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
omdat je net doet alsof wij zo achterlijk zijn hierquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom voel je je zo aangesproken?
Sexyquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, maar dit vat ik op als compliment
http://www.unbelievable-f(...)-whole-year.html?m=1quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin zoetstoffen steeds meer te haten. Kocht laatst zo'n yoghurtdrink op werk die raar smaakte, kon niet echt opbrengen wat het was. Tot ik zag dat ik Optimel (gezoet met zoetstoffen) had gepakt ipv Vivit (suiker).
Alleen cola light vind ik te drinken.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg het eerlijk, een hoop wijven moeten hier echt aan de man!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft net iemand bekeerd man
7MAR die droge grappen maaktquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft iemand bekeerd man
Jij ook. Doei.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?quote:
moest lachen,quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft net iemand bekeerd man
Even heel snel globaal gelezen, maar dit klopt wel. Ik merk dat wanneer ik minder suiker eet, ik dingen snel 'te zoet' vind. En ik ben een ongelofelijke zoetekauw. Bijvoorbeeld, ik maak vaak havermoutshakes die ik zoet met een kleine banaan. Nu ben ik overgestapt op shakes (gewoon, een maaltijd vervangen voor de eiwitten en makkelijk), maar damn, die dingen zijn zo zoet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.unbelievable-f(...)-whole-year.html?m=1
Joseph Gordon-Levitt.quote:
Ging hij/zij erboven op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
moest lachen,niet geheel correct want ik deed vrijwel niks
...arme kerel en je blijft maar proberenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?
Regel eentje dan is dat al gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Waarom doe je steeds zo tegen ons.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Ow heel mooi. Goede techniek dit. De rollen omdraaien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?
Hela JGL is van mij alquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Joseph Gordon-Levitt.
Beetje nerdy.
Qua gevoel en verliefdheid.
Qua lust is mannelijk en gespierd ook wel leuk, maar ben geen one night stand figuur dus dat is puur fantasie.
WEL VOLKOREN PASTA HOOP IK?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow fuck it. Ik eet gewoon een bord macaroni extra.
ik zei een hoop, niet allemaal. Daarnaast mag ik jou, Crip en KB(twijfel) nog steedsquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds zo tegen ons.
Iew. Hij is niet leukquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Joseph Gordon-Levitt.
Beetje nerdy.
Qua gevoel en verliefdheid.
Qua lust is mannelijk en gespierd ook wel leuk, maar ben geen one night stand figuur dus dat is puur fantasie.
Je maakte één goede grap. Ga het niet uitmelken. Snap je? Want koe.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef AMAR420 het volgende:
"hee tokkie je krijgt 12 maagden in de hemel.."
tokkie: "asjhadoee"
Wel grappig dat je mij trouwens beticht van roddelen, maar het blijkbaar lekker zelf doet achter mijn rug- zoals je daarnet aangaf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow heel mooi. Goede techniek dit. De rollen omdraaien.
Negeer mij. Houd je bek over bepaalde dingen. Had k je al eerder gezegd. Begin nu maar.
jeejquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zei een hoop, niet allemaal. Daarnaast mag ik jou, Crip en KB(twijfel) nog steeds
Heb voor het weekend drie weken geen enkel soort suiker gehad(uitzondering van fruit) en dit weekend even soort pauze gehad. Vanaf morgen ga ik een heel jaar proberen vol te houden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even heel snel globaal gelezen, maar dit klopt wel. Ik merk dat wanneer ik minder suiker eet, ik dingen snel 'te zoet' vind. En ik ben een ongelofelijke zoetekauw. Bijvoorbeeld, ik maak vaak havermoutshakes die ik zoet met een kleine banaan. Nu ben ik overgestapt op shakes (gewoon, een maaltijd vervangen voor de eiwitten en makkelijk), maar damn, die dingen zijn zo zoet.
Maar ik heb wel liever echte suiker ipv zoetstoffen. Dan eet ik liever minder.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOEM NAMEN EN RUGNUMMERS DAN. Vuigeling ben jij.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zei een hoop, niet allemaal. Daarnaast mag ik jou, Crip en KB(twijfel) nog steeds
koe = melkquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je maakte één goede grap. Ga het niet uitmelken. Snap je? Want koe.
HAhahahahahahahaha
ik moet toegeven dat het best bevredigend werkt op zondagavond.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind Montelly geweldig.
Hij komt binnen, zegt hoe debiel en iedereen is en gaat weer weg
Perfecte troll en voor hem moet het ook echt leuk zijn.
Mocht je willen gast. Ze kwamen er zelf mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wel grappig dat je mij trouwens beticht van roddelen, maar het blijkbaar lekker zelf doet achter mijn rug- zoals je daarnet aangaf.
Drop eens goeie oefeningen voor thuisquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat je een bijdehand K*tje bent...quote:
Daarom respectquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat het best bevredigend werkt op zondagavond.
7. 11.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
koe = melk
baby needs melk
dont eat koe
anders
..
dont eat that
get it?
Ja 0.1% kans meer dan jij.quote:
Nouja zeg, en hoe wil jij jezelf noemen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat je een bijdehand K*tje bent...
Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.quote:
Dat viel wel meequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x geprobeerd. Was erg vies...
Degenen die roddelen of het aanhoren dragen dezelfde zonde. Ik hoop dat die mensen dan geen moslims zijn, giybet vergeef ik niet. Sana selamlar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen gast. Ze kwamen er zelf mee.
Bijdehand pen*rtje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja 0.1% kans meer dan jij.![]()
[..]
Nouja zeg, en hoe wil jij jezelf noemen dan?
Hoe bedoel je geen enkel soort suiker?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb voor het weekend drie weken geen enkel soort suiker gehad(uitzondering van fruit) en dit weekend even soort pauze gehad. Vanaf morgen ga ik een heel jaar proberen vol te houden.
Mijn neef heeft het nu vier maanden achter elkaar niet gedaan en het is echt geweldig zei hij. Je hebt veel meer energie, betere huid en voelt je ook lekkerder.
Een echte vent dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.
Zwarte haar. Moet. Is een must.
Die zijn best eng eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
Laten we allen weer één worden.
[ afbeelding ]
quote:
Cum by ahquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
inb4quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
ik las CUM-BUCKETquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar water drinken en niks neer uit een pakje eten. De dingen waar suiker inzitten zijn allemaal ongezond.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen enkel soort suiker?
Aangenaam. Che_.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.
Ik heb een zwak voor suiker en ben een snoepkont van de bovenste plank, maar ook ik probeer soms te minderen. Ik merk gewoon dat wanneer ik een tijd weinig suiker eet, ik dingen snel veel te zoet vind. Laat weer zien hoe ze ons hebben laten wennen aan suiker en hoe het makkelijk het is om met veeel minder te doen..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb voor het weekend drie weken geen enkel soort suiker gehad(uitzondering van fruit) en dit weekend even soort pauze gehad. Vanaf morgen ga ik een heel jaar proberen vol te houden.
Mijn neef heeft het nu vier maanden achter elkaar niet gedaan en het is echt geweldig zei hij. Je hebt veel meer energie, betere huid en voelt je ook lekkerder.
Hoevaak ben je je type al tegengekomen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Beetje macho ook. Ik wil een man die mij met 1 woord stil kan laten zijn.quote:
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk, wij zouden een goed stel zijquote:
"Sus be kadın"quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Beetje macho ook. Ik wil een man die mij met 1 woord stil kan laten zijn.
Maar srsly, qua uiterlijk echte man ja.
Dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?
Ik snapte het na jouw uitleg pas.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snapte het na jouw uitleg pas.
Ik ben zo puur.
Laatste tijd zie ik vaker mooie mannen. Ze laten eindk een baard staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoevaak ben je je type al tegengekomen?
Ik vroeg je net wat!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
heerlijk, wij zouden een goed stel zij
? gemistquote:
Zelfs mannelijke vliegen mogen niet in jouw buurt komen, zo puur.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snapte het na jouw uitleg pas.
Ik ben zo puur.
Is een goed begin. Als je de volgende stap wil en kan nemen, zou ik je het aanraden. Suiker is vaak onnodig en slecht(uit snoep en drinken). Maar omdat het zo verslavend is(5x meer dan bijv. heroïne), kunnen mensen niet de volgende stap nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor suiker en ben een snoepkont van de bovenste plank, maar ook ik probeer soms te minderen. Ik merk gewoon dat wanneer ik een tijd weinig suiker eet, ik dingen snel veel te zoet vind. Laat weer zien hoe ze ons hebben laten wennen aan suiker en hoe het makkelijk het is om met veeel minder te doen..
Thee bijv. drink ik al jaren zonder suiker en wanneer ik het nu met suiker drink vind ik het echt viesss.
geen parfum?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
OMGGG CRIP 40% KORTING BIJ ICI PARIS OP ALLE REINIGINGSSHIT.
Morgen gelijk tien flessen Clarins make-up remover halen.
OH en weer 25% korting op make-up. Ik wil zoo graag die kiss & blush van YSL.
WAAROM ZEG JEMIJ DIT WAAAAAROMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
OMGGG CRIP 40% KORTING BIJ ICI PARIS OP ALLE REINIGINGSSHIT.
Morgen gelijk tien flessen Clarins make-up remover halen.
OH en weer 25% korting op make-up. Ik wil zoo graag die kiss & blush van YSL.
Of met..... 😏quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee wel liever. Liefst met 1 blik.
"oefeningen" voor thuisquote:
Hhhhhhh nigga pleasequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
"oefeningen" voor thuis, kom maar op dm..
je weet je plekkie daar, zie je zoquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zelfs mannelijke vliegen mogen niet in jouw buurt komen, zo puur.
Even serieus deze shit is zoo goed maar zo duur.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JEMIJ DIT WAAAAAROMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is wel slechtquote:
Dat is zijn handelsmerk. Beetje boos rappen. Soms klinkt het tof.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Waarom rapt Meek Mill trouwens alsof de microfoon in de andere kamer staat?
Kom wij ruzie maken.quote:
Wat is je pingquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mannelijke vliegen mogen wegblijven. Een leuke jongeman mag contact zoeken met mij. xo
Goede fucking morgen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
Is crip Marokkaan?
Oooooooooooooooooooooo
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verklaart een hoop.
Alles is je vergeven.
Gelukkig ben jij niet degene waarvan ik vergiffenis wil dus boeit me nog steeds geen fuck.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verklaart een hoop.
Alles is je vergeven.
Nigga, daar heb ik geen tijd voor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Alsof jij ruzie kan maken, nigga please.
Je hapt wel leuk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene waarvan ik vergiffenis wil dus boeit me nog steeds geen fuck.
Heeft niks met tijd te maken, jij kán gewoon geen ruzie maken met mensen.quote:
Maar ik houd van je.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
Immers, als iets echt niet boeit, reageer je niet G.
Wat heeft Lex hier mee te maken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
Immers, als iets echt niet boeit, reageer je niet G.
Echt he.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
Niet hommo zijn.
Je leven delen met vrouwen
Gaaay
Waarop?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
Montelly je hebt me nog steeds geen serieus antwoord gegeven.
Ik ben ook homo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
Niet hommo zijn.
Je leven delen met vrouwen
Gaaay
Ben ook blij dat ik gestopt ben met fris. Heel soms een glas of blikje misschien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een goed begin. Als je de volgende stap wil en kan nemen, zou ik je het aanraden. Suiker is vaak onnodig en slecht(uit snoep en drinken). Maar omdat het zo verslavend is(5x meer dan bijv. heroïne), kunnen mensen niet de volgende stap nemen.
Maar ik heb precies zoals jou. Nam net een glas cool best en vond het gewoon niet lekker. Was echt te zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |