AED ja?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rondje Adam emacht tijdens AEDmaar dat zegt jullie natuurlijk niks.
Ik hoop dat die mensen kunnen appreciëren dat je stiekem naar hen mening verwijst. Als iemand me niet mag, graag hoor ik het in DM/PM met de klacht. Ik vind het vreemd dat mensen hun problemen opkroppen ipv mij aan te spreken over wat ik heb gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.
ben je beetgenomen op dm?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.
Ah, daarom doet hij zo overdreven mannelijk met che.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat crip de kloon is van che
srry ADE, typte te snelquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is ADE, maar dat zegt jou waarschijnlijk niks.
ja kan hij niks aan doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, daarom doet hij zo overdreven mannelijk met che.
Om zijn feminine side te verbergen.
Jij praat wederom zn shit goed en en de mijne fout. Wees dan maar stil.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat jij zegt slaat ook nergens op en is niet aardig. Ik snap verder niet waarom jullie elkaar al zo lang niet kunnen uitstaan.
typoquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
AED ja?
'zegt jullie natuurlijk niks'
ga fietsen man
Bak dan gewoon appel met rozijntjes en kaneel en breng het op smaak met honing of stevia en doe dan een toping van die kruimel de ik je net ze of gwn maria koekjes verkruimelen erbovenquote:
Het is ADE gek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rondje Adam emacht tijdens AEDmaar dat zegt jullie natuurlijk niks.
Dit zeg jij?! Hadi. Ga.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mensen kunnen appreciëren dat je stiekem naar hen mening verwijst. Als iemand me niet mag, graag hoor ik het in DM/PM met de klacht. Ik vind het vreemd dat mensen hun problemen opkroppen ipv mij aan te spreken over wat ik heb gedaan.
Jij bent ook erg traag van begrip. Eindelijk..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Om zijn feminine side te verbergen.
Ik heb ook gien probleem.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, het feit dat ik geen probleem had met jou vond ik grappig.
waarom voel je je zo aangesproken?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en waarom zouden wij dat niet moeten kennen? dwaas
Ow fuck it. Ik eet gewoon een bord macaroni extra.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Bak dan gewoon appel met rozijntjes en kaneel en breng het op smaak met honing of stevia en doe dan een toping van die kruimel de ik je net ze of gwn maria koekjes verkruimelen erboven
Ik ben gewoon mezelf, maar dit vat ik op als complimentquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |