Neem geen custard. Moet enigszins verantwoord zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij ook niet zo moeilijk?
Gewoon op foodgawker zoeken, de mooiste foto's eruit kiezen en dan recepten combineren. Dit is hoe ik het doe. Dat zoek process vind ik ook altijd zo leuk.![]()
Wel zou ik er een custardsaus bij maken.
AbdulMalik is cool!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niet waarom mensen AbdulMalik zo haten. Ben ik de enige niet zo praktiserende moslim die het wel met hem kan vinden?
Dat noem je gedroogd vlees zoals vroeger iedereen dat deed omdat ze geen koelkasten/vriezer hadden. Dat word tegenwoordig nauwelijks gegeten of gemaakt in Marokko en heb dat zelf nooit gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
crip eet jij erqedith aka marokkaans vlees dat heeft liggen rotten in de zon, en opnieuw gebakken zodat de stank vrij komt..
Ik denk dat de haat jegens mij bij Stimo wel iets permanent is mede door een eerdere ruzie waar bij ik e.e.a. heb gezegd wat eigenlijk niet zo correct was van mij. Voor de rest is er niemand die mij echt 'haat' vermoed ik?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niet waarom mensen AbdulMalik zo haten. Ben ik de enige niet zo praktiserende moslim die het wel met hem kan vinden?
Vertel eens over je uiterst boeiende zaterdagavond/-nacht en je mooie zondag?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
gvd er zitten treurige mensen hier zeg..
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Hadden wij oorlog dan, waarom weet ik hier niks vanquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb net vrede met hem gesticht dus ik weet van niks
Niet weten dat crip de kloon is van chequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je lacht om werkelijk iedere grap die die kerel maakt.
Verdacht.
Oh puhleaze.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem geen custard. Moet enigszins verantwoord zijn.
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Montelly het volgende:
gvd er zitten treurige mensen hier zeg..
ditquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verdacht.
Wat jij zegt slaat ook nergens op en is niet aardig. Ik snap verder niet waarom jullie elkaar al zo lang niet kunnen uitstaan.quote:
Ik heb zijn huisadres, volledige naam, DNA & email. Mij kan hij niks maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond hem eerst ook tof.. je komt er vanzelf achter. En ik ben niet de enige die zo zegt.
Rondje Adam emacht tijdens AEDquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel eens over je uiterst boeiende zaterdagavond/-nacht en je mooie zondag?
Ssshhquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat crip de kloon is van che
Vind jij oorlog grappig?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hadden wij oorlog dan, waarom weet ik hier niks van
Probeer pastırma een keer...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je gedroogd vlees zoals vroeger iedereen dat deed omdat ze geen koelkasten/vriezer hadden. Dat word tegenwoordig nauwelijks gegeten of gemaakt in Marokko en heb dat zelf nooit gehad.
Ja, ben echt zo verliefd op Che_.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verdacht.
Ja zeker. Maar leuk dat ze het toch gedaan hebben.quote:
Het moest juist gezondquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:01 schreef Crip het volgende:
Stim toffee apple crumbe is lekker. Echt heel lekker deze blijf ik maken:
Alleen ik doe niet met de koekjes maar ik maak een crumble van boter meel en suiker.
Het is ADE, maar dat zegt jou waarschijnlijk niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rondje Adam emacht tijdens AEDmaar dat zegt jullie natuurlijk niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |