Rot op huichelaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je weet dat als je mij zo beledigt ik jouw goede daden krijg?
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tegenwoordig laat ik mensen gewoon vechten.
Lesson geleerd.
ze is echt leuk <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar. Kookprogramma.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Half vrouwelijk fok? Leg dit eens uit.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik jou hlml in vertrouwen alles verteld ga je er zo luchtig over doen.Beetje jammer.
Oh sorry. Ik dacht dat ik niet meer deelde dan dat jezelf deed? Ik bedoel, je laat zelf vaak genoeg merken dat je liefdesverdriet hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles teruglezen vanaf deel 1.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.
Ik ben benieuwd, vertel?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Goh. Heb het al meerdere maken gehoord. Dacht dat jij het wel wist.
Ook bekend in Georgië?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kenner weten het..Cevizli sucuk
Speaking of the devil.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kenners weten het..Cevizli sucuk
Haha, nee ik overdreef een beetje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat ik niet meer deelde dan dat jezelf deed? Ik bedoel, je laat zelf vaak genoeg merken dat je liefdesverdriet hebt?
Deel 1 voor je gevonden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.
knoflook worst?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what happend?quote:
Ik wachtquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga ga. Ga weer mensen hosselen en faliekant falen.
Ik zie nergens jou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Deel 1 voor je gevonden.
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt Montelly wel. Die kan ook zelfs een aardappel seksualiseren.
quote:
Suikerstroop met walnotenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |