Speaking of the devil.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kenners weten het..Cevizli sucuk
Haha, nee ik overdreef een beetje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat ik niet meer deelde dan dat jezelf deed? Ik bedoel, je laat zelf vaak genoeg merken dat je liefdesverdriet hebt?
Deel 1 voor je gevonden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een goed verhaal, jammer dat ik dit gemist heb.
knoflook worst?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what happend?quote:
Ik wachtquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga ga. Ga weer mensen hosselen en faliekant falen.
Ik zie nergens jou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Deel 1 voor je gevonden.
GC / Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt Montelly wel. Die kan ook zelfs een aardappel seksualiseren.
quote:
Suikerstroop met walnotenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.
firstworldsnoepquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt zo smakeloos. Alleen dorpsmensen die geen firstworldsnoep hebben geproefd lusten dit.
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even gemist waarom jullie opeens ruzie hebben. Omdat Stimo's kennelijk echte naam werd genoemd? Ik heb mijn post al aangepast anders hoor. Ik druk me ook vaak ongelukkig uit, geen rede voor ruzie toch? Komaan...
Geen idee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Komt yvonnen ook naar de meet?
Zeg dat tegen de andere 'mannen' hier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.
Nee, maar lijkt mij ook niet zo moeilijk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte. Heb jij een goed recept voor appel crumble?
Ingrediënten:quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte. Heb jij een goed recept voor appel crumble?
teringquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ingrediënten:
Appel
Benodigdheden:
Appel
Hand
Recept:
Pak appel. Verkruimel het met je hand.
Het gaat niet om mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moet je je zo bitcherig gedragen, je bent een man vriend, ga niet met sorry lopen strooien hier, die wijven lopen zo over je heen.
Rot op TM. Hij doet het expres.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even gemist waarom jullie opeens ruzie hebben. Omdat Stimo's kennelijk echte naam werd genoemd? Ik heb mijn post al aangepast anders hoor. Ik druk me ook vaak ongelukkig uit, geen rede voor ruzie toch? Komaan...
Geloof dat ze mij niet echt meer aardig vindt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stuur je yvonne een uitnodiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |