Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.quote:
Dat viel wel meequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x geprobeerd. Was erg vies...
Degenen die roddelen of het aanhoren dragen dezelfde zonde. Ik hoop dat die mensen dan geen moslims zijn, giybet vergeef ik niet. Sana selamlar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht je willen gast. Ze kwamen er zelf mee.
Bijdehand pen*rtje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja 0.1% kans meer dan jij.![]()
[..]
Nouja zeg, en hoe wil jij jezelf noemen dan?
Hoe bedoel je geen enkel soort suiker?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb voor het weekend drie weken geen enkel soort suiker gehad(uitzondering van fruit) en dit weekend even soort pauze gehad. Vanaf morgen ga ik een heel jaar proberen vol te houden.
Mijn neef heeft het nu vier maanden achter elkaar niet gedaan en het is echt geweldig zei hij. Je hebt veel meer energie, betere huid en voelt je ook lekkerder.
Een echte vent dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.
Zwarte haar. Moet. Is een must.
Die zijn best eng eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
Laten we allen weer één worden.
[ afbeelding ]
quote:
Cum by ahquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
inb4quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
ik las CUM-BUCKETquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar water drinken en niks neer uit een pakje eten. De dingen waar suiker inzitten zijn allemaal ongezond.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geen enkel soort suiker?
Aangenaam. Che_.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch. Koerdisch. Lang. Goed postuur. Liefst breed. Mooie neus. Zo'n scherpe.
Ik heb een zwak voor suiker en ben een snoepkont van de bovenste plank, maar ook ik probeer soms te minderen. Ik merk gewoon dat wanneer ik een tijd weinig suiker eet, ik dingen snel veel te zoet vind. Laat weer zien hoe ze ons hebben laten wennen aan suiker en hoe het makkelijk het is om met veeel minder te doen..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb voor het weekend drie weken geen enkel soort suiker gehad(uitzondering van fruit) en dit weekend even soort pauze gehad. Vanaf morgen ga ik een heel jaar proberen vol te houden.
Mijn neef heeft het nu vier maanden achter elkaar niet gedaan en het is echt geweldig zei hij. Je hebt veel meer energie, betere huid en voelt je ook lekkerder.
Hoevaak ben je je type al tegengekomen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Beetje macho ook. Ik wil een man die mij met 1 woord stil kan laten zijn.quote:
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk, wij zouden een goed stel zijquote:
"Sus be kadın"quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Beetje macho ook. Ik wil een man die mij met 1 woord stil kan laten zijn.
Maar srsly, qua uiterlijk echte man ja.
Dus?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?
Ik snapte het na jouw uitleg pas.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt dat ze naar een bukakekring (hé Klinkerbotsing dat rijmt) verwijzen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snapte het na jouw uitleg pas.
Ik ben zo puur.
Laatste tijd zie ik vaker mooie mannen. Ze laten eindk een baard staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoevaak ben je je type al tegengekomen?
Ik vroeg je net wat!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
heerlijk, wij zouden een goed stel zij
? gemistquote:
Zelfs mannelijke vliegen mogen niet in jouw buurt komen, zo puur.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snapte het na jouw uitleg pas.
Ik ben zo puur.
Is een goed begin. Als je de volgende stap wil en kan nemen, zou ik je het aanraden. Suiker is vaak onnodig en slecht(uit snoep en drinken). Maar omdat het zo verslavend is(5x meer dan bijv. heroïne), kunnen mensen niet de volgende stap nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor suiker en ben een snoepkont van de bovenste plank, maar ook ik probeer soms te minderen. Ik merk gewoon dat wanneer ik een tijd weinig suiker eet, ik dingen snel veel te zoet vind. Laat weer zien hoe ze ons hebben laten wennen aan suiker en hoe het makkelijk het is om met veeel minder te doen..
Thee bijv. drink ik al jaren zonder suiker en wanneer ik het nu met suiker drink vind ik het echt viesss.
geen parfum?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
OMGGG CRIP 40% KORTING BIJ ICI PARIS OP ALLE REINIGINGSSHIT.
Morgen gelijk tien flessen Clarins make-up remover halen.
OH en weer 25% korting op make-up. Ik wil zoo graag die kiss & blush van YSL.
WAAROM ZEG JEMIJ DIT WAAAAAROMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
OMGGG CRIP 40% KORTING BIJ ICI PARIS OP ALLE REINIGINGSSHIT.
Morgen gelijk tien flessen Clarins make-up remover halen.
OH en weer 25% korting op make-up. Ik wil zoo graag die kiss & blush van YSL.
Of met..... 😏quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee wel liever. Liefst met 1 blik.
"oefeningen" voor thuisquote:
Hhhhhhh nigga pleasequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
"oefeningen" voor thuis, kom maar op dm..
je weet je plekkie daar, zie je zoquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zelfs mannelijke vliegen mogen niet in jouw buurt komen, zo puur.
Even serieus deze shit is zoo goed maar zo duur.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JEMIJ DIT WAAAAAROMMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is wel slechtquote:
Dat is zijn handelsmerk. Beetje boos rappen. Soms klinkt het tof.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Waarom rapt Meek Mill trouwens alsof de microfoon in de andere kamer staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |