omdat je net doet alsof wij zo achterlijk zijn hierquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom voel je je zo aangesproken?
Sexyquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, maar dit vat ik op als compliment
http://www.unbelievable-f(...)-whole-year.html?m=1quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin zoetstoffen steeds meer te haten. Kocht laatst zo'n yoghurtdrink op werk die raar smaakte, kon niet echt opbrengen wat het was. Tot ik zag dat ik Optimel (gezoet met zoetstoffen) had gepakt ipv Vivit (suiker).
Alleen cola light vind ik te drinken.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg het eerlijk, een hoop wijven moeten hier echt aan de man!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft net iemand bekeerd man
7MAR die droge grappen maaktquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft iemand bekeerd man
Jij ook. Doei.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?quote:
moest lachen,quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef AMAR420 het volgende:
laat abdulmalik ff in zn space, hij heeft net iemand bekeerd man
Even heel snel globaal gelezen, maar dit klopt wel. Ik merk dat wanneer ik minder suiker eet, ik dingen snel 'te zoet' vind. En ik ben een ongelofelijke zoetekauw. Bijvoorbeeld, ik maak vaak havermoutshakes die ik zoet met een kleine banaan. Nu ben ik overgestapt op shakes (gewoon, een maaltijd vervangen voor de eiwitten en makkelijk), maar damn, die dingen zijn zo zoet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.unbelievable-f(...)-whole-year.html?m=1
Joseph Gordon-Levitt.quote:
Ging hij/zij erboven op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
moest lachen,niet geheel correct want ik deed vrijwel niks
...arme kerel en je blijft maar proberenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?
Regel eentje dan is dat al gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Waarom doe je steeds zo tegen ons.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
Ow heel mooi. Goede techniek dit. De rollen omdraaien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik ook aan jou voorgesteld om het uit te praten wat precies je probleem met mij is? Vrij vaak. Waarom voel je dan toch de nood om dezelfde drama constant voort te zetten?
Hela JGL is van mij alquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Joseph Gordon-Levitt.
Beetje nerdy.
Qua gevoel en verliefdheid.
Qua lust is mannelijk en gespierd ook wel leuk, maar ben geen one night stand figuur dus dat is puur fantasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |