die kans is natuurlijk wel grootquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:51 schreef Biancavia het volgende:
Je weet het nooit! Wellicht komen de sterrenliefhebbers pas vanavond tot leven.
Copyshop, bibliotheek?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
Leuk! Jammer dat ik geen printer heb![]()
Heb wel op bloemen gestemd trouwensMocht ik ergens kunnen printen zou ik die zelf willen doen iig
Ze komen van de pinterestpagina van Sunnythesun.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef automatic_ het volgende:
In welk(e) boek(en) staan deze tekeningen?
Deze visjusstemmer is daadwerkelijk van plan mee te doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben heel benieuwd of alles stemmers ook daadwerkelijk mee gaan doen.
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuisquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben heel benieuwd of alles stemmers ook daadwerkelijk mee gaan doen.
Dat kunnen de bloemenstemmers ook!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuis!
.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuis!
.
Bah! Spelbreker!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat kunnen de bloemenstemmers ook!
Ja, dat was ook een beetje mijn overweging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Sylvana het volgende:
Hmmm ik vond het juist zo leuk dat er geen wedstrijdelement aan zat. Als het een competitie wordt welke anderen het mooist vinden gaat voor mij de lol eraf. Ik wil gewoon lekker ontspannen kleuren en meer niet.
Dan weet jij niet hoe het dan in mijn hoofd gaatquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
Hoezo kan je niet meer ontspannen kleuren als er wel een wedstrijdelement aan zit? Het gaat toch altijd om het mee doen?
Idd als ik dan 1 mm uitschiet begin ik opnieuw, ben ik uren aan het nadenken welke kleuren ik bij welk vakje gebruik en kleur ik hem 5 keer in met verschillende kleuren voor ik misschien een keer tevreden ben en hem durf in te zendenquote:
Mij lijkt het stemmen achteraf wel leuk, maar het gaat zeker niet om het winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Poll: Wel of geen wedstrijdelement
• Ja! En dan wil ik winnen!
• Nee, gewoon kleuren ter ontpanning.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
En als mensen er geen wedstrijd element bij willen maar ze het wel leuk vinden dat iemand anders andere platen kiest, er zijn ook van die lijstjes online waar je alle namen van mensen die meegedaan hebben in kan zetten en die pikt er dan een naam uit van iemand die dan kan kiezen
Ik ook!! Het 'winnen' is dan toch ook alleen maar zodat er iemand 3 nieuwe kan plaatsen.. gaat nergens om verderquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef DonnaRush het volgende:
Je mist een optie Biancavia.
Ik vind een wedstrijdelement wel leuk, maar doe mee voor het meedoen en niet voor het winnen. Ik kan dus nu ook niet stemmen op die poll
Mee eens, als mensen moeite hebben met het wedstrijd-element dan vind ik het niet zo leuk om het op die manier te doen... De random-picker kiest dan uit de deelnemende kleurders een nieuwe platen-nominator!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
En als mensen er geen wedstrijd element bij willen maar ze het wel leuk vinden dat iemand anders andere platen kiest, er zijn ook van die lijstjes online waar je alle namen van mensen die meegedaan hebben in kan zetten en die pikt er dan een naam uit van iemand die dan kan kiezen
Print ook even voor mij danquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb op de bloemen gestemd. Even kijken of ik ergens kan printen. Mijn printer is leeg.
Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb dikker printpapier nodig, dit wat ik nu heb kreukt alle kanten op
Gewoon blijven ademenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bloemen!![]()
Oh my, ik begeef me buiten OUD, dat is best eng.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
je bent even een avondje weg en prompt staan de vissen voor
![]()
Haha nou ik denk het niet. Geen idee waar al die stemmers opeens vandaan komen. Of mensen hebben idd dubbel gestemd. Het staat nu weer gelijk, spannend!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar gaat iedereen die stemt eigenlijk ook mee kleuren?
Ik kan niet voor "iedereen" spreken, maar ik ben van plan om mee te kleuren anders had ik ook niet gestemdquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar gaat iedereen die stemt eigenlijk ook mee kleuren?
Bloemen heb ik al geprint haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef Lijnloos het volgende:
Nog 9 uur om te stemmen en dan gaan we los!Ik ga straks vast bloemen en vissen printen
Mijn docent tekenen viel altijd verschrikkelijk uit tegen mensen die met stiften kleurdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Nijna het volgende:
Gaaf, ik wil ook!
Bloemen, stem ik.
Mag ik dan nu nieuwe stiften kopen??? Net een mandala kleurboek voor grote mensen gekregen voor mijn verjaardag dus ik denk dat ik ze wel heel hard nodig heb... eigenlijk...
Of zal ik toch met potlood... dan...
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nou ik denk het niet. Geen idee waar al die stemmers opeens vandaan komen. Of mensen hebben idd dubbel gestemd. Het staat nu weer gelijk, spannend!
En hoe ga je dat controleren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.
Gewoon reageren in dit topic met wat je het leukst vind en niet met een poll.quote:
Ow, dus als er geen plaat naar je gading bij zit, mag je ook niet kiezen voor de volgende plaat, waardoor er alsnog weer eentje kan zijn die je eigenlijk niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon reageren in dit topic met wat je het leukst vind en niet met een poll.
Leuk dat er straks 200 stemmen zijn maar die zijn niet diegene die het 'moeten' kleuren.
Als ik het niet verkeerd herinner ging het zo vroeger in FOT ook als er op thema's gestemd moest worden.
En voor mij dus ook dit. Ik heb al zo vaak met zo'n kleurboek in mijn handen gestaan, dat ik het uiteindelijk toch niet meenam omdat ik bang was dat het na een tekening niet meer leuk zou zijn. Nu kan ik wel meedoen en dient het ook nog een hoger doel. En misschien bevalt het me zo goed dat ik alsnog een boek haalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik kan niet voor "iedereen" spreken, maar ik ben van plan om mee te kleuren anders had ik ook niet gestemd
Nou in het geval van de vissen zou ik niet zo snel mee kleuren omdat ik de plaat gewoon echt niets vindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat boeit dat dan? Of zijn er echt mensen die niet mee zouden kleuren omdat niet de plaat van hun voorkeur is gekozen? Kan me dat moeilijk voorstellen...
Ik zou zo iemand zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat boeit dat dan? Of zijn er echt mensen die niet mee zouden kleuren omdat niet de plaat van hun voorkeur is gekozen? Kan me dat moeilijk voorstellen...
Maar dan zou jij ook niet mogen stemmen de volgende keer, als het nu vissen worden. Dat zou wel jammer zijn haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.
En wat is precies het probleem van een verschil tussen stemmers en deelnemers?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Het is maar een idee Troel.
Maar ik ben bang dat er straks een erg groot verschil zit in aantal stemmers en aantal deelnemers.
En ik denk dat het maar een klein percentage is van jouw voorbeeld.
Ja, maar dan is de afweging dat je de plaat gewoon niet leuk vindt en da's volgens mij toch weer iets anders dan niet meedoen omdat jouw nummer 1 niet heeft gewonnen. De sterren doe je immers wel aan mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou in het geval van de vissen zou ik niet zo snel mee kleuren omdat ik de plaat gewoon echt niets vindAls het de sterren waren geworden ipv de blomme dan weer wel. Ik zal benieuwd zijn naar de resultaten maar zal in het geval van de vissen waarschijnlijk niet mee doen.
Dat is niet erg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:10 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar dan zou jij ook niet mogen stemmen de volgende keer, als het nu vissen worden. Dat zou wel jammer zijn haha.
Ik nam eigenlijk aan dat mensen die gingen stemmen ook echt wilden gaan kleuren, maar dat is naīef gedacht merk ik.
Da's geen slecht idee, gewoon drie platen en kleur welke je wil... voor alle drie is animo, zo te zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:15 schreef Lijnloos het volgende:
Kunnen we niet ook doen dat als je dan toch vissen doet als het blommen worden dat je dan best de plaat hier mag laten zien? Of natuurlijk in het andere topic?
Nou ja, beetje veel discussie voor een simpel leuk ideetje mi...
Niet mee mogen stemmen als je niet meedoet vind ik wel suf, los van de haalbaarheid op het checken.. Iedereen moet kunnen stemmen, maakt toch geen reet uit.
Kan vrij simpel, zoals ik zeo gebeurde het Fok altijd zo als er iets gekozen moest worden waar maar een paar mensen aan mee doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:15 schreef Lijnloos het volgende:
Kunnen we niet ook doen dat als je dan toch vissen doet als het blommen worden dat je dan best de plaat hier mag laten zien? Of natuurlijk in het andere topic?
Nou ja, beetje veel discussie voor een simpel leuk ideetje mi...
Niet mee mogen stemmen als je niet meedoet vind ik wel suf, los van de haalbaarheid op het checken.. Iedereen moet kunnen stemmen, maakt toch geen reet uit.
Ja, of dan weer kiezen uit 3, maar 1 nieuwe plaat toevoegen. Dus dan kan je kiezen uit bloemen, sterren en een nieuwe, bijvoorbeeld. Genoeg keus!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:29 schreef Biancavia het volgende:
Maakt toch niet uit als er uiteindelijk maar 20 platen ingekleurd zijn? Het gaat om de lol.
En omdat bloemen en vissen nu allebei populair blijken, kunnen we er ook voor kiezen nu vissen te doen en over twee weken bloemen. Of andersom.
jeetje, trek je tenen eens in. Doe gewoon mee, ongeacht hoe of wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
Het was niet de bedoeling moeilijk te doen.
Ik kwam alleen met een idee maar zal voortaan niets meer zeggen.
Kleurze
Ja, tuurlijk! Leuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:40 schreef Holy_Goat het volgende:
Wordt er hier bekend gemaakt wat de tekening wordt?
Mag ik ook mijn nichtje vragen mee te doen? En haar moeder? (nichtje is 5, moeder volgt wat cursussen)
Helemaal mee eens! Alhoewel ik voor de sterren heb gestemd omdat ik de vissen al een keer heb ingekleurd. Maar ik heb nu wel meer kleuren dan toen, dus bring it on!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als het de vissen worden. Ik zou die plaat zelf nooit kiezen als die in m`n boek zat, maar juist dat 'onbekende' vind ik ook wel eens een keertje leuk. Misschien bevalt het me wel en ga ik dan in m`n kleurboeken ook meer open staan voor platen die me in eerste instantie niks lijken.
Geen last van grijze 'kriebeltjes' in de vlakjes die wit horen te zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb de vissen uitgeprint en die is bij mij heel duidelijk hoor?
Nee, maar ik heb wel bij het printen het "aanpassen aan papierformaat" of iets dergelijks uitgezet, wellicht dat dat scheeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen last van grijze 'kriebeltjes' in de vlakjes die wit horen te zijn?
Nouja, voor wie dat wel heeft, zie mijn link.
Tnx ze zien er een stuk beter uit hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen last van grijze 'kriebeltjes' in de vlakjes die wit horen te zijn?
Nouja, voor wie dat wel heeft, zie mijn link.
Top!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
Hierbij de platen in hoge(re) kwaliteit:
http://tinyurl.com/kleurfok
Volgens mij is de poll gehackt door GeenStijl ofzoquote:
En ik had de FP getipt.quote:
Oh dat lijkt me inderdaad wel leuker dat iedereen post wanneer zijn of haar kleurplaat af isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef Troel het volgende:
een vraagje he. Gaat het topic echt wachten tot 2 november, of is het ook mogelijk om hem al eerder te posten? Kan me zo voorstellen dat iedereen hem op de tweede klaar heeft, maar dat de ene hem morgen klaar heeft en de ander hem as de tweede, zeg maar
Dan hebben we elke dag wellicht wat te zien? En misschien zorgt het voor meer inzendingen
Dan kijk je toch niet in dat topic tot je klaar bent? (Als ik de nieuwste aflevering van Greys Anatomy nog niet gezien heb, kijk ik ook niet in dat topic, dus die drang kan ik wel weerstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:31 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij was het juist de bedoeling dat je niet beīnvloed werd door de andere platen zeg maar. Dat het voor iedereen een verrassing is hoe de anderen hem gemaakt hebben.
Gebruik ketchup en mosterdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Risu het volgende:
Oeh, morgen even de printer aanslingeren.
Ik heb helaas geen stiften of potloden. Ik had ooit zo'n mooie doos van bruynzeel maar ik weet niet waar ik die gelaten heb. Die zal ik toch niet echt weg gedaan hebben...
Opruimwoede kan wel te ver gaan..![]()
Heb nog wel wat fineliners.. Even zoeken morgen.
Met zo'n instelling ga je verliezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik krijg een klein stukje van de onderste rand er niet op, alle instellingen al geprobeerd, pagina instellingen, wel/niet aan de pagina aanpassen, lukt gewoon niet
Nouja, dan maar zonder onderste randje, het is maar een klein stukje dat mist
Als je hem uitprint kun je hem niet meer in Photoshop bewerken, welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:53 schreef Kotsdrol het volgende:
Mag ik hem ook inkleuren in photoshop of iets dergelijke??
Dat is nou net het probleem, ik kan niet printenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je hem uitprint kun je hem niet meer in Photoshop bewerken, wel?
Er is ook bij jou vast zoiets in de buurt als een winkel. En daar verkopen ze potloden!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef Risu het volgende:
Huis overhoop gehaald, maar geen potlood te vinden. Jammer hoor.![]()
En dan te bedenken dat ik een dochter verwacht, waar moet die nou mee kleuren als ik alles maar wegpleur.
Ja doen!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga eens vragen of een vriend van me hem niet voor me kan printen.
Klopt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Vanmiddag begonnen met kleuren. En voor mijn gevoel 'klopt' de plaat niet. De lijnen in het water lijken niet goed door te lopen. En dat stoort me meer dan zou moeten.
Ik laat wel 10 kopieën makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt!
Ik moest soms ook heel goed kijken, haha
Haha. Succesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik laat wel 10 kopieën maken
Ja dat zul je altijd zien he. Heb mijn kleurpotloden iig gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Succes
Ik begon met een bepaalde kleur voor iets en toen dacht ik; Hmm... Die had ik beter kunnen gebruiken voor een ander onderdeel
Maar ik had geen zin om opnieuw te beginnen
Ik deed het op alfabetische volgordequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef Burdie het volgende:
Waarom ik nou weer bovenaan sta is een raadsel ...
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben trouwens wel retebenieuwd naar al die platen die al af zijn!!! Kunnen we niet vast een resultten topic maken met enkel resultaten (geen comments)? Ah toe?!?!?!
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben trouwens wel retebenieuwd naar al die platen die al af zijn!!! Kunnen we niet vast een resultten topic maken met enkel resultaten (geen comments)? Ah toe?!?!?!
Ik heb een probleem.. Het goede lijstje is niet overgenomen nu moet ik mijn naam er nog eens bijzetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had wel gehoopt op iets meer struggles hier. Ik ben nu met poging twee begonnen omdat ik iets verkeerd gekleurd had. De kleuren iets veranderd en ik weet niet of ik echt te tevreden ben.
Niemand ruzie met de puntenslijper? Kat die steeds op je plaat springt? Beker limonade er overheen? Dat het raam openstond en je kleurplaat pardoes in je cactus waaide? Ontvoert door aliens? Niemand?!
Problemen willen we.
Een dochter die over je kleurplaat kotst? Telt dat? Melkkunstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had wel gehoopt op iets meer struggles hier. Ik ben nu met poging twee begonnen omdat ik iets verkeerd gekleurd had. De kleuren iets veranderd en ik weet niet of ik echt te tevreden ben.
Niemand ruzie met de puntenslijper? Kat die steeds op je plaat springt? Beker limonade er overheen? Dat het raam openstond en je kleurplaat pardoes in je cactus waaide? Ontvoert door aliens? Niemand?!
Problemen willen we.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een dochter die over je kleurplaat kotst? Telt dat? Melkkunst
Wordt dus opnieuw printen...
Wat bedoelen jullie? Ik kan niets ontdekken wat niet klopt.. (ben nog niet begonnen dus misschien komt het nog hoor..)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
en de lijnen die niet kloppen zat ik ook al mee te klooien
die sterren leek mij ook het leukstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem ook uitgeprint!Nu nog tijd vinden om hem te kleuren.
Oh, en voor de discussie, ik wilde sterren, vind de vissen de minst leuke, but who cares, het gaat om het idee!
En ik moet straks thuis maar even op zoek naar een goede puntenslijper want ik moet het doen met de collectie potloden van mijn kleine heren.![]()
Ik print hem straks en zondag begin ik....die struggles van omgegooide theemokken en slechte verlichting komen nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Problemen willen we.
Blommenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom wilde ik ook weer vissen....
Ronde 2: Sterren??!
Die heb ik ook al bijna afquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom wilde ik ook weer vissen....
Ronde 2: Sterren??!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh god, jij hebt er zeker weer een perfect kleurwerk van gemaakt!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
Sta ik werkelijk overal op Fok als perfectioniste bekend?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
Sta ik werkelijk overal op Fok als perfectioniste bekend?
Orchideeën zijn dat tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:01 schreef fh101 het volgende:
Ik hoef alleen nog maar die bloemen op de lelies, maar ik heb al m'n verschillende kleuren al gebruikt... Even kijken hoe ik dat op ga lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |