Tnx ze zien er een stuk beter uit hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen last van grijze 'kriebeltjes' in de vlakjes die wit horen te zijn?
Nouja, voor wie dat wel heeft, zie mijn link.
Top!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:12 schreef Burdie het volgende:
Hierbij de platen in hoge(re) kwaliteit:
http://tinyurl.com/kleurfok
Volgens mij is de poll gehackt door GeenStijl ofzoquote:
En ik had de FP getipt.quote:
Oh dat lijkt me inderdaad wel leuker dat iedereen post wanneer zijn of haar kleurplaat af isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef Troel het volgende:
een vraagje he. Gaat het topic echt wachten tot 2 november, of is het ook mogelijk om hem al eerder te posten? Kan me zo voorstellen dat iedereen hem op de tweede klaar heeft, maar dat de ene hem morgen klaar heeft en de ander hem as de tweede, zeg maar
Dan hebben we elke dag wellicht wat te zien? En misschien zorgt het voor meer inzendingen
Dan kijk je toch niet in dat topic tot je klaar bent? (Als ik de nieuwste aflevering van Greys Anatomy nog niet gezien heb, kijk ik ook niet in dat topic, dus die drang kan ik wel weerstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:31 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij was het juist de bedoeling dat je niet beīnvloed werd door de andere platen zeg maar. Dat het voor iedereen een verrassing is hoe de anderen hem gemaakt hebben.
Gebruik ketchup en mosterdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Risu het volgende:
Oeh, morgen even de printer aanslingeren.
Ik heb helaas geen stiften of potloden. Ik had ooit zo'n mooie doos van bruynzeel maar ik weet niet waar ik die gelaten heb. Die zal ik toch niet echt weg gedaan hebben...
Opruimwoede kan wel te ver gaan..![]()
Heb nog wel wat fineliners.. Even zoeken morgen.
Met zo'n instelling ga je verliezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik krijg een klein stukje van de onderste rand er niet op, alle instellingen al geprobeerd, pagina instellingen, wel/niet aan de pagina aanpassen, lukt gewoon niet
Nouja, dan maar zonder onderste randje, het is maar een klein stukje dat mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |