Ik heb een probleem.. Het goede lijstje is niet overgenomen nu moet ik mijn naam er nog eens bijzetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had wel gehoopt op iets meer struggles hier. Ik ben nu met poging twee begonnen omdat ik iets verkeerd gekleurd had. De kleuren iets veranderd en ik weet niet of ik echt te tevreden ben.
Niemand ruzie met de puntenslijper? Kat die steeds op je plaat springt? Beker limonade er overheen? Dat het raam openstond en je kleurplaat pardoes in je cactus waaide? Ontvoert door aliens? Niemand?!
Problemen willen we.
Een dochter die over je kleurplaat kotst? Telt dat? Melkkunstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had wel gehoopt op iets meer struggles hier. Ik ben nu met poging twee begonnen omdat ik iets verkeerd gekleurd had. De kleuren iets veranderd en ik weet niet of ik echt te tevreden ben.
Niemand ruzie met de puntenslijper? Kat die steeds op je plaat springt? Beker limonade er overheen? Dat het raam openstond en je kleurplaat pardoes in je cactus waaide? Ontvoert door aliens? Niemand?!
Problemen willen we.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een dochter die over je kleurplaat kotst? Telt dat? Melkkunst
Wordt dus opnieuw printen...
Wat bedoelen jullie? Ik kan niets ontdekken wat niet klopt.. (ben nog niet begonnen dus misschien komt het nog hoor..)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
en de lijnen die niet kloppen zat ik ook al mee te klooien
die sterren leek mij ook het leukstquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem ook uitgeprint!Nu nog tijd vinden om hem te kleuren.
Oh, en voor de discussie, ik wilde sterren, vind de vissen de minst leuke, but who cares, het gaat om het idee!
En ik moet straks thuis maar even op zoek naar een goede puntenslijper want ik moet het doen met de collectie potloden van mijn kleine heren.![]()
Ik print hem straks en zondag begin ik....die struggles van omgegooide theemokken en slechte verlichting komen nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Problemen willen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |