Haha nou ik denk het niet. Geen idee waar al die stemmers opeens vandaan komen. Of mensen hebben idd dubbel gestemd. Het staat nu weer gelijk, spannend!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar gaat iedereen die stemt eigenlijk ook mee kleuren?
Ik kan niet voor "iedereen" spreken, maar ik ben van plan om mee te kleuren anders had ik ook niet gestemdquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar gaat iedereen die stemt eigenlijk ook mee kleuren?
Bloemen heb ik al geprint haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:16 schreef Lijnloos het volgende:
Nog 9 uur om te stemmen en dan gaan we los!Ik ga straks vast bloemen en vissen printen
Mijn docent tekenen viel altijd verschrikkelijk uit tegen mensen die met stiften kleurdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Nijna het volgende:
Gaaf, ik wil ook!
Bloemen, stem ik.
Mag ik dan nu nieuwe stiften kopen??? Net een mandala kleurboek voor grote mensen gekregen voor mijn verjaardag dus ik denk dat ik ze wel heel hard nodig heb... eigenlijk...
Of zal ik toch met potlood... dan...
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nou ik denk het niet. Geen idee waar al die stemmers opeens vandaan komen. Of mensen hebben idd dubbel gestemd. Het staat nu weer gelijk, spannend!
En hoe ga je dat controleren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.
Gewoon reageren in dit topic met wat je het leukst vind en niet met een poll.quote:
Ow, dus als er geen plaat naar je gading bij zit, mag je ook niet kiezen voor de volgende plaat, waardoor er alsnog weer eentje kan zijn die je eigenlijk niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon reageren in dit topic met wat je het leukst vind en niet met een poll.
Leuk dat er straks 200 stemmen zijn maar die zijn niet diegene die het 'moeten' kleuren.
Als ik het niet verkeerd herinner ging het zo vroeger in FOT ook als er op thema's gestemd moest worden.
En voor mij dus ook dit. Ik heb al zo vaak met zo'n kleurboek in mijn handen gestaan, dat ik het uiteindelijk toch niet meenam omdat ik bang was dat het na een tekening niet meer leuk zou zijn. Nu kan ik wel meedoen en dient het ook nog een hoger doel. En misschien bevalt het me zo goed dat ik alsnog een boek haalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik kan niet voor "iedereen" spreken, maar ik ben van plan om mee te kleuren anders had ik ook niet gestemd
Nou in het geval van de vissen zou ik niet zo snel mee kleuren omdat ik de plaat gewoon echt niets vindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat boeit dat dan? Of zijn er echt mensen die niet mee zouden kleuren omdat niet de plaat van hun voorkeur is gekozen? Kan me dat moeilijk voorstellen...
Ik zou zo iemand zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat boeit dat dan? Of zijn er echt mensen die niet mee zouden kleuren omdat niet de plaat van hun voorkeur is gekozen? Kan me dat moeilijk voorstellen...
Maar dan zou jij ook niet mogen stemmen de volgende keer, als het nu vissen worden. Dat zou wel jammer zijn haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien 'leuk' voor de volgende keer, dat alleen de mensen die met de vorige plaat meededen mogen stemmen.
En wat is precies het probleem van een verschil tussen stemmers en deelnemers?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Het is maar een idee Troel.
Maar ik ben bang dat er straks een erg groot verschil zit in aantal stemmers en aantal deelnemers.
En ik denk dat het maar een klein percentage is van jouw voorbeeld.
Ja, maar dan is de afweging dat je de plaat gewoon niet leuk vindt en da's volgens mij toch weer iets anders dan niet meedoen omdat jouw nummer 1 niet heeft gewonnen. De sterren doe je immers wel aan mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou in het geval van de vissen zou ik niet zo snel mee kleuren omdat ik de plaat gewoon echt niets vindAls het de sterren waren geworden ipv de blomme dan weer wel. Ik zal benieuwd zijn naar de resultaten maar zal in het geval van de vissen waarschijnlijk niet mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |