die kans is natuurlijk wel grootquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:51 schreef Biancavia het volgende:
Je weet het nooit! Wellicht komen de sterrenliefhebbers pas vanavond tot leven.
Copyshop, bibliotheek?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
Leuk! Jammer dat ik geen printer heb![]()
Heb wel op bloemen gestemd trouwensMocht ik ergens kunnen printen zou ik die zelf willen doen iig
Ze komen van de pinterestpagina van Sunnythesun.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef automatic_ het volgende:
In welk(e) boek(en) staan deze tekeningen?
Deze visjusstemmer is daadwerkelijk van plan mee te doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben heel benieuwd of alles stemmers ook daadwerkelijk mee gaan doen.
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuisquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben heel benieuwd of alles stemmers ook daadwerkelijk mee gaan doen.
Dat kunnen de bloemenstemmers ook!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuis!
.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: Maar ik ga 2 keer stemmen op de visjes. Op mijn werk en thuis!
.
Bah! Spelbreker!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat kunnen de bloemenstemmers ook!
Ja, dat was ook een beetje mijn overweging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Sylvana het volgende:
Hmmm ik vond het juist zo leuk dat er geen wedstrijdelement aan zat. Als het een competitie wordt welke anderen het mooist vinden gaat voor mij de lol eraf. Ik wil gewoon lekker ontspannen kleuren en meer niet.
Dan weet jij niet hoe het dan in mijn hoofd gaatquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
Hoezo kan je niet meer ontspannen kleuren als er wel een wedstrijdelement aan zit? Het gaat toch altijd om het mee doen?
Idd als ik dan 1 mm uitschiet begin ik opnieuw, ben ik uren aan het nadenken welke kleuren ik bij welk vakje gebruik en kleur ik hem 5 keer in met verschillende kleuren voor ik misschien een keer tevreden ben en hem durf in te zendenquote:
Mij lijkt het stemmen achteraf wel leuk, maar het gaat zeker niet om het winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Poll: Wel of geen wedstrijdelement
• Ja! En dan wil ik winnen!
• Nee, gewoon kleuren ter ontpanning.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
En als mensen er geen wedstrijd element bij willen maar ze het wel leuk vinden dat iemand anders andere platen kiest, er zijn ook van die lijstjes online waar je alle namen van mensen die meegedaan hebben in kan zetten en die pikt er dan een naam uit van iemand die dan kan kiezen
Ik ook!! Het 'winnen' is dan toch ook alleen maar zodat er iemand 3 nieuwe kan plaatsen.. gaat nergens om verderquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef DonnaRush het volgende:
Je mist een optie Biancavia.
Ik vind een wedstrijdelement wel leuk, maar doe mee voor het meedoen en niet voor het winnen. Ik kan dus nu ook niet stemmen op die poll
Mee eens, als mensen moeite hebben met het wedstrijd-element dan vind ik het niet zo leuk om het op die manier te doen... De random-picker kiest dan uit de deelnemende kleurders een nieuwe platen-nominator!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
En als mensen er geen wedstrijd element bij willen maar ze het wel leuk vinden dat iemand anders andere platen kiest, er zijn ook van die lijstjes online waar je alle namen van mensen die meegedaan hebben in kan zetten en die pikt er dan een naam uit van iemand die dan kan kiezen
Print ook even voor mij danquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb op de bloemen gestemd. Even kijken of ik ergens kan printen. Mijn printer is leeg.
Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb dikker printpapier nodig, dit wat ik nu heb kreukt alle kanten op
Gewoon blijven ademenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bloemen!![]()
Oh my, ik begeef me buiten OUD, dat is best eng.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
je bent even een avondje weg en prompt staan de vissen voor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |