abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145768080
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef Re het volgende:
leuk straks XTC te koop in de winkel, gegeven de accijns en btw kom je op 150 euro per pilletje, wel kwart van de sterkte van een huidig pilletje natuurlijk
En ondanks dat er al hele infrastructuren zijn om die zooi illegaal, sterker en tegen dumpprijzen op de markt te brengen, zal iedereen voor zijn pilletjes naar de AH gaan. :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:51:06 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145768209
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

En ondanks dat er al hele infrastructuren zijn om die zooi illegaal, sterker en tegen dumpprijzen op de markt te brengen, zal iedereen voor zijn pilletjes naar de AH gaan. :)
maar natuurlijk, denk dat je je ook zal moeten laten registreren (al dan niet met je bonus pas)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145769498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef Adames het volgende:

[..]

ontzettend goed punt

alcohol is zoveel meer gevaarlijk dan xtc. gelukkig is het gelegaliseerd zodat er controle op is. moet je eens voorstellen hoe gevaarlijk alcohol zou zijn in illegaliteit. met al die methanol vergiftigingen.
Je bent volgens mij de eerste in dit topic die, terecht, methanol aankaart, de tegenhanger van PMMA. Door legalisering is de eerste niet te vinden in alcoholische dranken, door illegalisering de tweede wel in pillen. XTC-doden zouden door legale pillen, in combinatie met voorlichting vanuit de verkoper, zo goed als verdwijnen. Alleen dwazen die het willens en wetens gaan misbruiken, zonder enige ervaring, zullen nog de dood vinden. Moeten we daarom de rest een pleziertje afpakken?

Ik ben zelf een tegenstander van een algeheel verbod op drugs. De ellende die daarmee veroorzaakt wordt is vele malen groter dan het probleem dat je wil oplossen. Cijfers laten schijnbaar ook zien(te lui om nu op te zoeken, misschien kan iemand anders dat doen), dat drugsgebruik niet of nauwelijks stijgt bij legalisering/illegalisering, het blijft altijd rond de, ik dacht, 5% van de bevolking liggen. Hoewel ik zelf geen voorstander ben van legalisering van levensgevaarlijke drugs als heroïne, croc e.d., kan ik wel begrijpen dat je ook die wilt legaliseren. Vooral ook om de groep gebruikers in kaart te brengen en ze te begeleiden.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:44:13 #229
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145769744
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:43 schreef Re het volgende:
leuk straks XTC te koop in de winkel, gegeven de accijns en btw kom je op 150 euro per pilletje, wel kwart van de sterkte van een huidig pilletje natuurlijk
Nou, dan verandert er niets. Maar dat is dan weer de schuld van de politiek, niet van de gebruiker.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:33 #230
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145769784
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef Re het volgende:

[..]

maar natuurlijk, denk dat je je ook zal moeten laten registreren (al dan niet met je bonus pas)
Ja ja, de wietpas was dan ook een groot succes :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145770692
Drugsdeskundigen: Trek niet te snel conclusies
19
19
2
Drugsdeskundigen: Trek niet te snel conclusies
Een forensisch medewerker bekijkt een xtc-tablet in het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag. © ANP
Drie drugsdoden bij het Amsterdam Dance Event: zijn (vervuilde) drugs een groter probleem aan het worden op dancefeesten? Drugsdeskundigen zijn terughoudend met het trekken van conclusies.

Het is, om te beginnen, te vroeg om te oordelen. Er moet eerst nog sectie worden verricht op de lichamen van de 33-jarige Serviër en de 21-jarige man uit Oude Wetering om de doodsoorzaak uit te wijzen. De conclusie kan zijn dat naast drugsgebruik ook andere factoren een rol speelden, zoals bepaalde lichamelijke afwijkingen.

ZIE OOK: Politie waarschuwt voor vuile pillen

Een schouwarts heeft bij de 41-jarige vrouw uit Utrecht al wel geconstateerd dat de vrouw is overleden door het gebruik van xtc. Volgens een woordvoerder van verslavingskliniek Jellinek is die conclusie wel erg snel getrokken. "Wij willen eerst weten wat er precies is gebeurd. De omstandigheden kunnen ook een rol hebben gespeeld."

Ook de waarschuwing van de politie, dat er vervuilde drugs in omloop zouden zijn, noemt de woordvoerder van Jellinek 'opmerkelijk'. Vorig jaar werd er wel gewaarschuwd voor vervuilde drugs, maar dit jaar was daar volgens de woordvoerder geen aanleiding voor. "We weten niet of er op dit moment vervuilde xtc op de markt is."

ZIE OOK: Derde dode dancefeest Amsterdam

Bij het Trimbos Instituut vinden ze de drie doden 'zeker opmerkelijk'. "Maar met een groot dance-event van 150.000 mensen doen zich natuurlijk incidenten voor", relativeert een woordvoerder. Bij het kennisinstituut maken ze zich de laatste tijd meer zorgen over de hooggedoseerde pillen. "Maar we weten nog niet wat er bij het Dance Event precies is gebruikt".

Uiteraard zitten er 'altijd risico's aan drugsgebruik', zegt de woordvoerder. "Het gaat ook om de eigen verantwoordelijkheid. Als we zien dat er gevaarlijke pillen op de markt zijn, dan gaan wij daar gericht tegen waarschuwen, maar daar was dit jaar geen reden voor."
pi_145773454
Het wordt tijd dat ze dit soort drugsfeesten gaan verbieden.
pi_145774053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tsja, dan verdwijnt het gewoon in de underground scene, zoiets proberen te verbieden is gewoon zinloos.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:00:42 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145774106
quote:
Nee joh, gewoon helemaal alle drugs vrijgeven maar overdosis niet vergoeden in je ziektekostenverzekering.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:01:29 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145774133
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon helemaal alle drugs vrijgeven maar overdosis niet vergoeden in je ziektekostenverzekering.
Zoiets zou het beste zijn, maar niet echt haalbaar vrees ik. Mensen moeten allemaal zelf weten wat ze doen natuurlijk, maar de rest moet niet opdraaien voor je eigen overdosis :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:03:49 #236
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_145774225
Net op het journaal. Een of andere VVD knakker : ''mensen moeten die rotzooi niet gebruiken''

Lekker liberaal kerel! ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_145774238
quote:
:')
pi_145774496
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Net op het journaal. Een of andere VVD knakker : ''mensen moeten die rotzooi niet gebruiken''

Ach, zolang hij niet pleit voor een wettelijk verbod, past dat prima binnen het liberalisme hoor. Het liberalisme behelst niet dat je op geen enkele wijze een moreel oordeel mag vellen over het gedrag van anderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Spellchecker dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:23:15 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145774980
quote:
Het wordt tijd dat mensen hun verantwoordelijkheid nemen; ga van te voren je zooi halen en laat het testen.
  Forum Admin dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:30:18 #240
pi_145775240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, zolang hij niet pleit voor een wettelijk verbod, past dat prima binnen het liberalisme hoor. Het liberalisme behelst niet dat je op geen enkele wijze een moreel oordeel mag vellen over het gedrag van anderen.
Ik heb het er bewust niet bij gezet, maar een andere quote van hem kwam er op neer dat je ook niet moet promoten om het gebruik ''te stimuleren'' en testen vielen volgens hem daar onder. Hij heeft dus liever dat mensen dood gaan. Een paar keer het woordje rotzooi en troep er tussendoor, ff op het onderbuikje inspelen terwijl 'ie geen idee heeft waar 'ie het over heeft.

Los daarvan is de VVD alles behalve liberaal.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_145775403
quote:
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:59 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145775433
Dit is trouwens wel een heel goed argument voor het verbieden moet ik zeggen:

okedan.gif
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145775532
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:

Mee eens, mensen moeten het goeie spul hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145775777
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[ afbeelding ]
Hier 10 uur lang deze knakker. Enjoy!
pi_145775836
Ah, een vierde dode tijdens het Amsterdam Death Event.

Dit keer een 41 jarige Amerikaan. Het zou niet met druggebruik te maken hebben.
pi_145775937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

http://www.volkskrant.nl/(...)ance-event~a3773037/
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Forum Admin dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:53:09 #247
pi_145775999
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[ afbeelding ]
_O- :D
pi_145776174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

Van die andere doden weten we het geloof ik ook nog niet zeker.

Doet me denken aan die reeks paddo-doden en gewonden. Dat bleek achteraf ook niks met paddo's te maken te hebben, maar in de politiek had men het al over verbieden en in de media was het al lang duidelijk dat het met psychedelica te maken had.
pi_145776606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Disorder het volgende:

[..]

Van die andere doden weten we het geloof ik ook nog niet zeker.

Doet me denken aan die reeks paddo-doden en gewonden. Dat bleek achteraf ook niks met paddo's te maken te hebben, maar in de politiek had men het al over verbieden en in de media was het al lang duidelijk dat het met psychedelica te maken had.
Volgens mij is het alleen bekend van die 41-jarige vrouw.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:30:19 #250
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_145777494
Maar hoeveel heeft zo'n vrouw dan wel niet geslikt vraag ik me dan af. Je kan mij niet wijsmaken dat dat 1 pilletje is geweest.

Dan moet je het wel aardig bont hebben gemaakt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')