Yes, ik zou hem gaan kijken als ik iets anders af had. Ik heb Tatami Galaxy afgekeken, dus nu weer iets anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ben je 'm eindelijk aan het kijken?
En hoe vind je het?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, ik zou hem gaan kijken als ik iets anders af had. Ik heb Tatami Galaxy afgekeken, dus nu weer iets anders.![]()
Geen zin in 20 series door elkaar kijken.
Mooi!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar één aflevering gezien, maar tot nu toe wel vermakelijk.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ga je alleen laten. Slaaptijd. Veel plezier zolang je accu werkt!
Je hebt de capital army/capital guards die de space elevator bewakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Frag_adder het volgende:
Tering, ik kwam er gister pas achter dat de nieuwe gundam al begonnen was, meteen maar even de 1e 4 gekeken.
Conclusie: Ik ben altijd fan van grote robots die in all out warfare elkaar compleet tot pulp schieten (al schieten ze wel als dwijlen altijd dat je een robot van 15 meter hoog niet raakt met een laser kanon met targetting assistance, dus dat stukje software mogen ze wel eens verbeteren)
Maar het is wel een beetje een kiddy serie geworden, bij age vond ik de artstijl zwaar vervelend, deze vond ik ook niet zo mooi als bijvoorbeeld een 00 of Seed.
Het verhaal, ik weet het nog niet. Het is mij niet echt duidelijk hoe de wereld eruit ziet. Er zijn verschillende landen die onderling oorlog hebben maar je weet niet welke dit zijn. Energie wordt door 1 organisatie gereguleerd die dus hoogstwaarschijnljk zo corrpupt als de pest is.
Vooralsnog blijf ik in ieder geval kijken maar ik hoop dat de setting beter wordt uitgelegd
Dankje. Dit durfde ik niet te stellen omdat ik een beetje de indruk kreeg dat ze terug wilde naar de look van de oudere Gundam series.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Frag_adder het volgende:
Maar het is wel een beetje een kiddy serie geworden,
Nou ja je had de capital guards, die nu de capital army blijken te zijn. Oftewel ik krijg het idee dat de gene met de macht van de energie nu de aarde nog beter willen controleren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je hebt de capital army/capital guards die de space elevator bewaken
pirate corps is dacht ik een onderdeel van de ameriam army.
Maar het blijft mij onduidelijk hoe dit aansluit op de UC century aangezien ze zeggend at dit na de UC afspeelt wat ook wel verklaart waarom ze zo erg achteruit zijn gegaan in technelogie.
En daarnaast is dit wel eckte tomino stijl
Ik weet dat het best wel gewoon is in vechtsporten om aan te kondigen welk lichaamsdeel je wilt raken, maar ik zal Chesto voor altijd met Katanagatari blijven associëren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
schreeuwen van aanvallen
[ afbeelding ]
Een goede menig over Bleach en een Bokito barbaarse mening over Nisekoi. Die verhoudingen! Hoe doe je het toch steeds? Het is net Duo Penotti.quote:
Nisekoi was leuk, maar na 100 chapters was ik het wel een beetje beu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een goede menig over Bleach en een Bokito barbaarse mening over Nisekoi. Die verhoudingen, hoe doe je het toch steeds. het is net Duo Penotti.
Ik was het al na twaalf afleveringen beu dus daarin ben je mijn meerdere.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nisekoi was leuk, maar na 100 chapters was ik het wel een beetje beu.
epische miemie man.quote:
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was het al na twaalf afleveringen beu dus daarin ben je mijn meerdere.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
epische miemie man.
terug naar nedermeme met jou
Geen idee man, ga waarschijnlijk in Utrecht studeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]__! Wanneer kom je nou in Enschede studeren?
Utrecht ftwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee man, ga waarschijnlijk in Utrecht studeren.
Enschede is kapot ver weg
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?quote:
dit is baitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?
dit is een constatering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vul in:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?
In Duckstad wonen [ ]. In Domstad wonen [ ].“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
dit is een constatering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
vul in:
In Duckstad wonen [ eenden ]. In de Domstad wonen [ Domstedelingen/Utrechters ]./A/non's with his waifu, all's right in the world.
AH-to goquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef Qunix het volgende:
TIL: AH-to go is een conbini maar faalde en daarom bestaat zo'n winkel hier niet. Maar toch wil ik dat hier. In Engeland is het gewoon handig en fijn.
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AH-to go![]()
![]()
vieze rip offs dat het zijn op Leiden cs betaal je de hoofdprijs voor alles ,als je 1 minuut buiten cs bij de jumbo staat betaal je een normale prijs
Dat zou eigenlijk best wel fijn zijn, dan concurreren ze meteen de vieze patatzaken en starbuckskanker de stations uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
1.20 voor 50cl pak drinkyoghurt, terwijl 1.15 bij een supermarkt 1l hetzelfde te koop is.
AH-to go moest een Convientstore zijn
quote:We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
Gurren Lagann - Ultimate Edition
moet je maar hopen dat je je trein nog haalt na die kilometer rij bij de jumboquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AH-to go![]()
![]()
vieze rip offs dat het zijn op Leiden cs betaal je de hoofdprijs voor alles ,als je 1 minuut buiten cs bij de jumbo staat betaal je een normale prijs
Lidl 1.5l fles voor ¤0,30, excl statiegeld van ¤0,25.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
zoals een flesje water voor 1,50 ofzo... (!)
Source?quote:
SPOILER: spookyboogieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Inou-Battle.quote:
Aha, daar is de HS rip. Ik zocht altijd op Kiseijuu. Soms is 1 + 1 erg moeilijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inou-Battle.
Dat nieuwe hoofdstuk van Akame ga Kill
Oh ja, Parasyte 3 is uit. Slaat uw slag!
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUBquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha, daar is de HS rip. Ik zocht altijd op Kiseijuu. Soms is 1 + 1 erg moeilijk.
Needs more dubstep.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUB
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUB
Engels namen gebruikenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.
Watamote vs de hot mess die de Engelse titel is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.
Parasyte iets anders noemen is achterlijk. Behalve als de Japanse term Kiseijuu ook geldt voor virussen en symbionten. Dan zou het heel goed kunnen dat Parasyte een gebrekkige vertaling is en dan gaat de Eotena Onslaught zooi weer op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Engels namen gebruiken
NIET BIJ MIJN CHINESE TEKENFILMS![]()
Japanse afkortingen zijn dan weer erg fijn. (Watamotequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.
Betere cover artquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, de tweede soundtrack CD van Space Dandy.
[ afbeelding ]
Earth, Wind & Fire referentie gespot.
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachtingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
Man revives woman with AED, branded a “pervert” for removing her clothes to apply electrode pads
A man in Japan says he was questioned by police and branded a “pervert” after providing emergency medical assistance to a stranger. The man was attending to a woman who had been involved in a traffic accident when he believes someone who saw him cutting through the woman’s clothes to apply a defibrillator to her bare chest called the police and reported him for behaving inappropriately.
An Automated External Defibrillator (AED) analyses the rhythm of the heart and, if necessary, delivers an electrical shock to help it return to normal. AEDs are provided in public places and are designed to be operated by members of the public, even those with no medical background. The man is now calling for better understanding of the correct use of AEDs.
http://en.rocketnews24.co(...)pply-electrode-pads/
Neutral Milk Hotel referentie komt onverwacht in dit topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Betere cover art
[ afbeelding ]
Ze zouden AED's moeten maken volgens taser-model. Op een relaxte afstand afvuren en hoppa. Hoef je ze ook niet uit te kleden, geen verbrande tepels omdat verkeerd geplaatste electrodestickers etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachting
Je verwacht het hier niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel referentie komt onverwacht in dit topic.
Er staat niet het slachtoffer van het ongeluk de man aangaf, maar een omstander de enkel meende dat hulpverlener onzedelijk gedrag vertoonde door de kleren van het slachtoffer te openen, en laten we eerlijk zijn als hij dit niet gedaan had met de middelen en intentie haar te defibrilleren, zou het natuurlijk afgrijselijk misbruik zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachting
En alle vrouwen zijn in jouw ogen het zelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder mens met gezond verstand weet dat ze niet in een openbare ruimte bewusteloos moeten liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar dat slachtoffer vraagt er eigenlijk ook om, ik bedoel maar zomaar ergens in de openbare ruimte bewusteloos liggen wezen.
Feminist gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn in jouw ogen het zelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn vaak net als walrussen, en helemaal onder de plak
Duitse meisjes niet, die zijn ook meer naturel in de kleinere steden.
gr gr
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey hey zwabberKing CrimsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je linkt het plaatje via Steven Wilson HQ, ben je toevallig ook bekend met Steven Wilson's werk? Porcupine Tree?🐙
Ja, Porcupine Treequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
King Crimson
Je linkt het plaatje via Steven Wilson HQ, ben je toevallig ook bekend met Steven Wilson's werk? Porcupine Tree?
Deadwing is sowieso een underrated album. Favo nummer is wel Anesthetize van Fear of a Blank Planet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, Porcupine Tree
Shallow is wel mijn favoriete nummer
Smaak gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deadwing is sowieso een underrated album. Favo nummer is wel Anesthetize van Fear of a Blank Planet.
Live waren ze echt retestrak.
Dit heb ik geconstateerd na meerdere malen voor lange tijd in Duitsland te zijn geweest.quote:
*aai*quote:
Ik zeg niets verder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit heb ik geconstateerd na meerdere malen voor lange tijd in Duitsland te zijn geweest.
gr gr
Varkensvlees.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*aai*
Hij smaakte wel lekker hoor, dus het was niet voor niks.
Wat heb je tegen Pork Bowl!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zeg niets verder.
[..]
Varkensvlees.
Whehe, vond het wel mooi gedaan. Zou er irl niet zoveel problemen mee hebben, behalve als ze er dus zo'n heel verhaal aan vast hangen. Pets aint food.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*aai*
Hij smaakte wel lekker hoor, dus het was niet voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |