Lidl 1.5l fles voor ¤0,30, excl statiegeld van ¤0,25.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
zoals een flesje water voor 1,50 ofzo... (!)
Source?quote:
SPOILER: spookyboogieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Inou-Battle.quote:
Aha, daar is de HS rip. Ik zocht altijd op Kiseijuu. Soms is 1 + 1 erg moeilijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inou-Battle.
Dat nieuwe hoofdstuk van Akame ga Kill
Oh ja, Parasyte 3 is uit. Slaat uw slag!
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUBquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha, daar is de HS rip. Ik zocht altijd op Kiseijuu. Soms is 1 + 1 erg moeilijk.
Needs more dubstep.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUB
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze altijd beide namen in de naam moeten zetten.WUBWUBWUBWUBWUB
Engels namen gebruikenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sinds MAL voor alles de Japanse naam gebruikt, ben ik dat heel erg weeaboo gaan vinden.
Watamote vs de hot mess die de Engelse titel is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.
Parasyte iets anders noemen is achterlijk. Behalve als de Japanse term Kiseijuu ook geldt voor virussen en symbionten. Dan zou het heel goed kunnen dat Parasyte een gebrekkige vertaling is en dan gaat de Eotena Onslaught zooi weer op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Engels namen gebruiken
NIET BIJ MIJN CHINESE TEKENFILMS![]()
Japanse afkortingen zijn dan weer erg fijn. (Watamotequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met de originele naam gebruiken. Oreimo is fijner om te gebruiken dan My Little Sister Can't Be This Cute, vooral omdat omstanders dan niet weten waar het over gaat.
Betere cover artquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, de tweede soundtrack CD van Space Dandy.
[ afbeelding ]
Earth, Wind & Fire referentie gespot.
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachtingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
Man revives woman with AED, branded a “pervert” for removing her clothes to apply electrode pads
A man in Japan says he was questioned by police and branded a “pervert” after providing emergency medical assistance to a stranger. The man was attending to a woman who had been involved in a traffic accident when he believes someone who saw him cutting through the woman’s clothes to apply a defibrillator to her bare chest called the police and reported him for behaving inappropriately.
An Automated External Defibrillator (AED) analyses the rhythm of the heart and, if necessary, delivers an electrical shock to help it return to normal. AEDs are provided in public places and are designed to be operated by members of the public, even those with no medical background. The man is now calling for better understanding of the correct use of AEDs.
http://en.rocketnews24.co(...)pply-electrode-pads/
Neutral Milk Hotel referentie komt onverwacht in dit topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Betere cover art
[ afbeelding ]
Ze zouden AED's moeten maken volgens taser-model. Op een relaxte afstand afvuren en hoppa. Hoef je ze ook niet uit te kleden, geen verbrande tepels omdat verkeerd geplaatste electrodestickers etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |