Je verwacht het hier niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel referentie komt onverwacht in dit topic.
Er staat niet het slachtoffer van het ongeluk de man aangaf, maar een omstander de enkel meende dat hulpverlener onzedelijk gedrag vertoonde door de kleren van het slachtoffer te openen, en laten we eerlijk zijn als hij dit niet gedaan had met de middelen en intentie haar te defibrilleren, zou het natuurlijk afgrijselijk misbruik zijn geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachting
En alle vrouwen zijn in jouw ogen het zelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vrouwen moet je niet aankijken, aanraken tegen ze praten niks met ze doen en dan komt het helemaal goed. Want alles is in hun ogen verkrachting
Inderdaad, ieder mens met gezond verstand weet dat ze niet in een openbare ruimte bewusteloos moeten liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar dat slachtoffer vraagt er eigenlijk ook om, ik bedoel maar zomaar ergens in de openbare ruimte bewusteloos liggen wezen.
Feminist gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En alle vrouwen zijn in jouw ogen het zelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn vaak net als walrussen, en helemaal onder de plak
Duitse meisjes niet, die zijn ook meer naturel in de kleinere steden.
gr gr
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey hey zwabberKing CrimsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je linkt het plaatje via Steven Wilson HQ, ben je toevallig ook bekend met Steven Wilson's werk? Porcupine Tree?🐙
Ja, Porcupine Treequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
King Crimson
Je linkt het plaatje via Steven Wilson HQ, ben je toevallig ook bekend met Steven Wilson's werk? Porcupine Tree?
Deadwing is sowieso een underrated album. Favo nummer is wel Anesthetize van Fear of a Blank Planet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, Porcupine Tree
Shallow is wel mijn favoriete nummer
Smaak gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deadwing is sowieso een underrated album. Favo nummer is wel Anesthetize van Fear of a Blank Planet.
Live waren ze echt retestrak.
Dit heb ik geconstateerd na meerdere malen voor lange tijd in Duitsland te zijn geweest.quote:
*aai*quote:
Ik zeg niets verder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit heb ik geconstateerd na meerdere malen voor lange tijd in Duitsland te zijn geweest.
gr gr
Varkensvlees.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*aai*
Hij smaakte wel lekker hoor, dus het was niet voor niks.
Wat heb je tegen Pork Bowl!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zeg niets verder.
[..]
Varkensvlees.
Whehe, vond het wel mooi gedaan. Zou er irl niet zoveel problemen mee hebben, behalve als ze er dus zo'n heel verhaal aan vast hangen. Pets aint food.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*aai*
Hij smaakte wel lekker hoor, dus het was niet voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |