quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:[..]
Je hebt de capital army/capital guards die de space elevator bewaken
pirate corps is dacht ik een onderdeel van de ameriam army.
Maar het blijft mij onduidelijk hoe dit aansluit op de UC century aangezien ze zeggend at dit na de UC afspeelt wat ook wel verklaart waarom ze zo erg achteruit zijn gegaan in technelogie.
En daarnaast is dit wel eckte tomino stijl
Nou ja je had de capital guards, die nu de capital army blijken te zijn. Oftewel ik krijg het idee dat de gene met de macht van de energie nu de aarde nog beter willen controleren.
De pirate corps is in ieder geval niet offecieel deel van de amerian army (hoezo america

)
De uitleg hoe het aansloot op UC vond ik netjes:
Er is een verbod gekomen op het ontwikkelen van militaire technologie, met als reden dat de mensheid zichzelf niet zou uitrooien, daarom zien veel mechs er zo knullig uit. En de straf die je kreeg als je dit wel deed was heel simpel: je krijgt geen stroom.
Fossilie brandstof is op, zonnepanelen zijn verboden door de capital guard en alle stroom wordt door de lift geregeld, waardoor deze vanuit de ruimte naar de aarde wordt gebracht.
Nu is er een land wat zich daar tegen verzet, met gundams. Waarom ze er 2 hebben is bij mijn weten nog niet uitgelegd maar als het goed is via oude gevonden technologie.
Beetje de turn-A gundam maar dan dat de mensheid zichzelf niet tot aan de steentijd terug had gebracht op aarde maar dat er acties waren ondernomen dat ze verder konden gaan door restricties.
De stijl is niet zo zeer mijn probleem (al blijf ik erbij dat de character design gewoon niet volwassen is) maar veel is onscherp gemaakt of met weinig details. Het is niet zo gelikt als het was.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger