Een goede menig over Bleach en een Bokito barbaarse mening over Nisekoi. Die verhoudingen! Hoe doe je het toch steeds? Het is net Duo Penotti.quote:
Nisekoi was leuk, maar na 100 chapters was ik het wel een beetje beu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een goede menig over Bleach en een Bokito barbaarse mening over Nisekoi. Die verhoudingen, hoe doe je het toch steeds. het is net Duo Penotti.
Ik was het al na twaalf afleveringen beu dus daarin ben je mijn meerdere.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nisekoi was leuk, maar na 100 chapters was ik het wel een beetje beu.
epische miemie man.quote:
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was het al na twaalf afleveringen beu dus daarin ben je mijn meerdere.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
epische miemie man.
terug naar nedermeme met jou
Geen idee man, ga waarschijnlijk in Utrecht studeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]__! Wanneer kom je nou in Enschede studeren?
Utrecht ftwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee man, ga waarschijnlijk in Utrecht studeren.
Enschede is kapot ver weg
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?quote:
dit is baitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?
dit is een constatering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vul in:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het eigenlijk de Domstad? Wonen er veel domme mensen ofzo?
In Duckstad wonen [ ]. In Domstad wonen [ ].“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
dit is een constatering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
vul in:
In Duckstad wonen [ eenden ]. In de Domstad wonen [ Domstedelingen/Utrechters ]./A/non's with his waifu, all's right in the world.
AH-to goquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:24 schreef Qunix het volgende:
TIL: AH-to go is een conbini maar faalde en daarom bestaat zo'n winkel hier niet. Maar toch wil ik dat hier. In Engeland is het gewoon handig en fijn.
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AH-to go![]()
![]()
vieze rip offs dat het zijn op Leiden cs betaal je de hoofdprijs voor alles ,als je 1 minuut buiten cs bij de jumbo staat betaal je een normale prijs
Dat zou eigenlijk best wel fijn zijn, dan concurreren ze meteen de vieze patatzaken en starbuckskanker de stations uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
1.20 voor 50cl pak drinkyoghurt, terwijl 1.15 bij een supermarkt 1l hetzelfde te koop is.
AH-to go moest een Convientstore zijn
quote:We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
Gurren Lagann - Ultimate Edition
moet je maar hopen dat je je trein nog haalt na die kilometer rij bij de jumboquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AH-to go![]()
![]()
vieze rip offs dat het zijn op Leiden cs betaal je de hoofdprijs voor alles ,als je 1 minuut buiten cs bij de jumbo staat betaal je een normale prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |