• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat stuk heb ik gemist omdat ik in de auto zat, ik zat aan de spaghetti bij mijn ouders en mijn moeder vond dat ik niet zo grof over haar moest zijn
Ik denk dat dit waar is: TAL / The Voice ook doorgestoken kaart?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
The Voice of Holland... "Je zingt beter, maar ik kies voor hem"
Stiekem wil je dat wel... RTL weet datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet dichter bij Ruben. Dus flikker op met je app.
Is toch zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dit waar is: TAL / The Voice ook doorgestoken kaart?
Niet eens stiekem. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel... RTL weet dat
Haar geheime zoontje van een negerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
wie is dat kleine donkere jongetje bij Trijn in het team
quote:
Tuurlijk, maar dat wisten we al na seizoen 1, show 1quote:
Zwarte Piemp.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Zit ik nu middenin een pieten wel niet fllipino kaaskop/stroopwafeloorlog?
Homofoobquote:
Investeren in de toekomst noem je datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat er later goed uitzien, helaas nog geen 18 denk ik.
Dus als je zelf geen homo bent ben je homofoob? Vind je het gek dat al die homo's zich altijd zo benadeeld noemen als je zo denktquote:
Don't get me started... als die nichten nu eens normaal zouden doen en de handtasjes aan de kant zouden gooien... grrr......quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je zelf geen homo bent ben je homofoob? Vind je het gek dat al die homo's zich altijd zo benadeeld noemen als je zo denkt
Monteiro gaat door vanwege VETTE doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Monteiro door.
En Whitney had door gemoeten.
Homicide kan positief zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
Het gaat over homicide, maar dat terzijde.
Bergeit dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ziet die Bergit eruit zeg... Vogelverschrikker
Ziet eruit als een Amerikaanse drag queenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ziet die Bergit eruit zeg... Vogelverschrikker
Weet je wat ze zouden moeten doen? Heel excentriek op boten door de grachten van Amsterdam varen op kutmuziek, zodat de hele wereld sympathie krijgt voor hun leven!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Don't get me started... als die nichten nu eens normaal zouden doen en de handtasjes aan de kant zouden gooien... grrr......
THE WAY THIS IS GOINGquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
Wat een leuk battlenummer...
Doe eens Limb Bizkit met Break Stuff ofzo
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
THE WAY THIS IS GOING
I THINK I JUST MIGHT
BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!!!!11
Ik zou stemmen, voor die ene keer als iemand dit nummer kiest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
THE WAY THIS IS GOING
I THINK I JUST MIGHT
BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!!!!11
Goed idee!! Is ook makkelijker voor de nogal onstabiele bommen.. Zijn nog niet heel precies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je wat ze zouden moeten doen? Heel excentriek op boten door de grachten van Amsterdam varen op kutmuziek, zodat de hele wereld sympathie krijgt voor hun leven!
Nee, een verkapte eskimoquote:
Dat is turnen op hoog niveau, kost veel uren training, waar je bijna niks voor terug krijgt. Dus respectquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
trampoline kampioen op je cv hebben staan
Ze wil er gewoon niet naast hangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
wars van spotlights en dan aan the voice meedoen
En ze loenst er nog steeds lekker bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:03 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is er een trein over het kapsel van trijn gereden
Dat zal de broer van Bergit wel op zijn geweten hebben, of is dat al weer uit?quote:
Bevroren railquote:
Ze is wel af van die koeiekont-leggingsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
nogmaals, trijntjes haar![]()
iemand achter de schermen haat haar
van te voren al lang beslistquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef TheVulture het volgende:
No way dat ze die Romy naar huis sturen
Volgens mij kan ze niet zien wat er op het podium gebeurt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En ze loenst er nog steeds lekker bij
Het is net zo'n opgeschoren poedelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
nogmaals, trijntjes haar![]()
iemand achter de schermen haat haar
Het wordt winter, de koeien gaan op stalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze is wel af van die koeiekont-leggings
Toch vind ik het wel verfrissend. Ik was dat kleutervlechtje zo zatquote:
vervangen door een roy donders achtig jasjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze is wel af van die koeiekont-leggings
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is net zo'n opgeschoren poedel
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
Wat een verrassing, een dochter van een BN'er door
onzinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Nou die Robin staat binnenkort toch lekker met haar openstaande klapdeuren in de Playboy, winnen ze toch allebei een beetje
Want ze is toch niet doorquote:
Eerlijk is eerlijk, ze kan wel zingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:06 schreef Pheno het volgende:
Pas maar op, straks is het weer racisme.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Trijn is ghetto-chic negerin geworden
Ik heb haar toch niet vergeleken met Natasia DGKquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pas maar op, straks is het weer racisme.
System of a Downquote:
hij heeft geen spleetje tussen zijn tandenquote:
Hebben ze allemaal zo'n kapsel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef Stickertje het volgende:
die rob de nijs komt uit mijn woonplaats
Wtfquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef iBenny het volgende:
4 jongens in een team van 15 en dan twee tegenover elkaar zetten
Ilse is nooit echt een strategisch wonder geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef iBenny het volgende:
4 jongens in een team van 15 en dan twee tegenover elkaar zetten
Ik had verwacht dat jij voor de donkere zou gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Blonde is het lekkerst. Donkere zingt helaas beter.
hij lijkt net iets te veel oo ferry doedensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Blonde is het lekkerst. Donkere zingt helaas beter.
Alles wat op Waylon lijkt komt echt niet in het team van Ilsequote:
nee, niet iedereen heeft een plaatje an vanilla ice meegenomen naar de kapper hierquote:
Te braaf en ook homo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij voor de donkere zou gaan
Nee, het podiumquote:
daar zal niet iedereen het mee eens zijn!quote:
x2quote:
Ja prima liedjequote:
ja, ze kwam zonet bijna klaar volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:14 schreef Cee het volgende:
Duncan heeft wel een lekker soulgeluidje in zijn stem.
Lijkt er ook een beetje opquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Die donkere heeft de maniertjes van Adam Levine als ie zingt
Yup, zijn maniertjes ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
De stem van duncan is net die van de zanger van maroon 5.
Staat daar "ik bats Duncan" op?quote:
Ik had het voorspelbaar gevonden als ze Rob door hadden laten gaan. Maar die wordt wel gestolen.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Sabine Uitslag ook gewoon iets te bekend voor dit programma
Ik was aan het lachen omdat ik dacht dat het Dubbeltje op z'n Kant was, maar toen zag ik dat het de promo voor Verslaafd was.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was aan het lachen omdat ik dacht dat het Dubbeltje op z'n Kant was, maar toen zag ik dat het de promo voor Verslaafd was.
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was aan het lachen omdat ik dacht dat het Dubbeltje op z'n Kant was, maar toen zag ik dat het de promo voor Verslaafd was.
Bonniequote:
Ilse heeft een goede beurt nodigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Alle 3 had ik niet verwacht, Ilse was ook wel een beetje dom
Yupquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Gaan er 8 per coach naar de liveshows?
Die naait ook al te lang dezelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ilse heeft een goede beurt nodig
quote:
Waylon heeft ze toch al gedumpt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die naait ook al te lang dezelfde.
Ik wilde het niet zeggenquote:
Die naait alleen lekkere vrouwenquote:
Patricia Paay ?quote:
neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Moet degene die gestolen is nog een keer battelen?
En Patricia Paayquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:30 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n mooi battlenummer waar ze blind op los kunnen gaan
dus je verliest je battle en gaat naar de liveshows?quote:
Ja.quote:
win battle is liveshowquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus je verliest je battle en gaat naar de liveshows?
Hij wil ook in de Playboy en met Gordon op stap?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat was voor het netwerken en connecties
19 jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze? Studeert? Ik dacht 17
dus met een steal benadeel je feitelijk je andere kandidatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
win battle is liveshow
gestolen worden is liveshow
Tegenwoordig noemen ze middelbare school ook al studeren vrees ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze? Studeert? Ik dacht 17
Had haar intelligentie niet op universitair niveau ingeschat eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dacht al, die heeft die typische corps-heesheid.
Want?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus met een steal benadeel je feitelijk je andere kandidaten
Das waar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:33 schreef MissJ het volgende:
Sabine is wel een lekker wijf en ziet er heel goed uit voor haar 41 jaar
Zijn er zo veel. Zeker bij rechten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Had haar intelligentie niet op universitair niveau ingeschat eerlijk gezegd.
Qua hotheid wint ze het met gemak van het meiske wier moeder ze had kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:33 schreef MissJ het volgende:
Sabine is wel een lekker wijf en ziet er heel goed uit voor haar 41 jaar
ja echt hoor!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Qua hotheid wint ze het met gemak van het meiske wier moeder ze had kunnen zijn
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ohja, op wie leek die blonde ook alweer...
Manuela halupaluquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ohja, op wie leek die blonde ook alweer...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Te schreeuwerig. Te bruilofterig.
Deze battle: 4
Te goedkope make up uitstralingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:36 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk heeft Sabine een raar gezicht. Beetje the joker.
1 oorbelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat ziet ilse er uit... Is het 1 oorbel of zit ze vol gaten?
Je mag kiezen in welk gat je haar wil nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Wat ziet ilse er uit... Is het 1 oorbel of zit ze vol gaten?
botoxquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:36 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk heeft Sabine een raar gezicht. Beetje the joker.
ze vinden haar vast te oud ofzoquote:
haar voorhoofd beweegt ook niet. Let maar eens op. Geen expressie meerquote:
De bank schudt door mijn gelachquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |