abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145178321
Ik denk dat The Voice doorgestoken kaart is, aangezien de blind auditions helemaal niet duidelijk zijn. Ik zal een voorbeeld geven:

Er zijn 4 juryleden die ieder 15 plekken hebben (als ik mij niet vergis, maakt verder niet uit voor dit voorbeeld overigens). Volgens The Voice doen er iets van 100 auditanten mee.

Stel dat ieder jurylid na 70 kandidaten al 15 plekken hebben vergeven, wat met de andere 30? Hoeven die niet meer op te treden? Waarom zien we die niet? Of wordt er toch vantevoren verteld wie er op gaat treden?

Dat laatste lijkt mij het meest voor de hand liggende, aangezien (als je goed kijkt) bij sommige kandidaten ineens bepaalde juryleden al heel dicht bij de knop zitten zodra de camera in gaat zoomen (slecht acteren lijkt het wel).

Wie weet hoe dit zit?
pi_145178452
Niemand i guess? :P
pi_145178462
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:02 schreef Poepz0r het volgende:
:')

20 minuten oud topic om 03:00 's nachts.
pi_145178463
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:03 schreef Trebo het volgende:

[..]

:')

20 minuten oud topic om 03:00 's nachts.
Eckte FOKKERS zijn hier altijd jwz
pi_145178491
Is ook zo. Tv talenten"jachten" nooit geloven joh...
pi_145178531
Is het hele leven niet gewoon doorgestoken kaart?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 07:55:57 #7
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_145179327
Altijd zo geweest.
pi_145179700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eckte FOKKERS zijn hier altijd jwz
Eckte FOK!kers kijken maken zich hier niet op dat tijdstip druk over :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:24:34 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145180049
Programma voor homo's dat the Voice. Gister aan het zappen zie ik opeens twee ongelooflijke nichten in beeld die elkaar een envelop moesten geven ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145180079
Ik kijk alleen voor Trijntje. Wat een lekkere kont.
5 Ferrari's op videoband!
pi_145187554
Graag wat serieuze reacties thanks
pi_145187705
De coach kan alsnog draaien, maar sturen dat naar een andere coach een optie is. Daarnaast wordt door de makers daar ook wel rekening mee gehouden.

Voorgaande jaren kwam het nog wel eens voor dat een coach te weinig kandidaten had. Dan mochten sommige een tweede keer zingen.
pi_145187727
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 07:55 schreef 10minuteman het volgende:
Altijd zo geweest.
Dat saffraan zo duur is bedoel je?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_145209845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:02 schreef Poepz0r het volgende:
Tuurlijk. De bedriegerij van alle door RTL geproduceerde shows.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:51:49 #15
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_145426542
Ik ga ervan uit dat de kandidaten op volgorde komen van kwaliteit komen. Dus alle betere voor en daarna de wat slechtere. En wanneer iedereen er uiteindelijk 14 heeft dat dan gewoon een stop opzit en dat er zelfs kandidaten naar Hilversum komen, terwijl ze uiteindelijk niet hoeven te auditeren. (of ze komen gewoon en er word gewoon niet gedraaid.)

En dan in de montage hebben ze alles (goede en slechte) door elkaar gemonteerd.
pi_145615902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat The Voice doorgestoken kaart is, aangezien de blind auditions helemaal niet duidelijk zijn. Ik zal een voorbeeld geven:

Er zijn 4 juryleden die ieder 15 plekken hebben (als ik mij niet vergis, maakt verder niet uit voor dit voorbeeld overigens). Volgens The Voice doen er iets van 100 auditanten mee.

Stel dat ieder jurylid na 70 kandidaten al 15 plekken hebben vergeven, wat met de andere 30? Hoeven die niet meer op te treden? Waarom zien we die niet? Of wordt er toch vantevoren verteld wie er op gaat treden?

Dat laatste lijkt mij het meest voor de hand liggende, aangezien (als je goed kijkt) bij sommige kandidaten ineens bepaalde juryleden al heel dicht bij de knop zitten zodra de camera in gaat zoomen (slecht acteren lijkt het wel).

Wie weet hoe dit zit?
Vorig jaar was dit een groot probleem voor het programma doordat ze het probeerden te verbergen. Erg knullig en nogal ruk voor de kandidaten die hier het slachtoffer van werden. Hoe ze dat deden? Zo gauw een team vol werd mocht de coach niet meer drukken maar hier mocht hij/zij niets over zeggen dus moest hij/zij zich er uit lullen met "ik vond het wel goed, ik weet niet waarom ik drukte" of "ik ging er zo in op dat ik vergat te drukken". :')

Dit jaar hebben ze het wat snuggerder aangepakt. De afspraak was dat je meer dan 16 kandidaten in je team mag hebben en dat je dan gevechten met 3 man moet houden. Prima zo.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145616035
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:51 schreef Woelli het volgende:
Ik ga ervan uit dat de kandidaten op volgorde komen van kwaliteit komen. Dus alle betere voor en daarna de wat slechtere.
Nee dus. Bovendien hebben ze duidelijk geprobeerd de goede kandidaten te spreiden over de auditie-afleveringen. Beter ook want vorig jaar zaten alle goede kandidaten wel in de eerste twee afleveringen waardoor het daarna wat saai werd.
Dat het dit jaar zo ging zoals ik omschreef bleek duidelijk uit de laatste aflevering waarin die regels door de coaches zelf werden uitgelegd op het moment dat Ilse en de persoon die naast haar zat (Trijntje?) drukten terwijl hun team al vol zat. Ali wees daarop, vervolgens legden ze deze regels uit.
Mysterie opgelost. :)

Ik vroeg het me eerder in het seizoen ook af hoe ze het dit jaar zouden doen naar aanleiding van het geblunder van vorig jaar, deze oplossing is m.i. elegant. Je zet de zwakkere kandidaten in gevechten met 3 man, klaas is Kees. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:30:15 #18
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_145629143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee dus. Bovendien hebben ze duidelijk geprobeerd de goede kandidaten te spreiden over de auditie-afleveringen. Beter ook want vorig jaar zaten alle goede kandidaten wel in de eerste twee afleveringen waardoor het daarna wat saai werd.
Dat het dit jaar zo ging zoals ik omschreef bleek duidelijk uit de laatste aflevering waarin die regels door de coaches zelf werden uitgelegd op het moment dat Ilse en de persoon die naast haar zat (Trijntje?) drukten terwijl hun team al vol zat. Ali wees daarop, vervolgens legden ze deze regels uit.
Mysterie opgelost. :)

Ik vroeg het me eerder in het seizoen ook af hoe ze het dit jaar zouden doen naar aanleiding van het geblunder van vorig jaar, deze oplossing is m.i. elegant. Je zet de zwakkere kandidaten in gevechten met 3 man, klaas is Kees. :)
Neemt niet weg wat ik zeg ;).
John de Mol maakt televisie geen talentenjacht. Hij plaats de betere en mensen met een verhaal wat voor. Wellicht maken ze kleine fouten waardoor er toch goede kandidaten te laat in de line-up worden gezet.

De Mol wil ook uniek en vernieuwend zijn, die laat echt niet een "Ben Saunders" aan het eind zetten en dan dat er volgens een kans is dat geen enkele coach draait omdat ze geen plek meer hebben in hun team.

Er is een reden dat de coaches al elk seizoen alle audities dezelfde kleren aan hebben, terwijl het niet op 1 dag is opgenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')