ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 meiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Zo! Als er nog wijzigingen zijn dan hoor ik 't wel
het mag wel, maar ik kan me voorstellen dat een mama van een prematuur die nog helemaal niet uit de gevarenzone is daar niet zo op zit te wachten...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef AwayTL het volgende:
goed nieuws golf hier!!
Ik ging ook eigenlijk uit van de slingers voor in het ziekenhuis, of mag dat niet?
Notitieblokje en pen vind ik een heel goed idee!!
Oh, thanks for the reminder!! Ik denk er om 4u altijd pas aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, over tien minuten weer one born every minute! alleen weer de USA afleveringen zie ik...
epiduralen tellen!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 mei
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
Ja ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
en dat zij dan uitgerekend bijna een schouderdystocie heeft...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar is
oh ik stop wel gewoon!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja ikDenk steeds dat 1 van jullie hier aan het bevallen is
Ik wil wel meekijken, maar de kinderen kijken NickJr en dat is ook wel ff lekker. (Heb een opgeblazen gevoel en het doet wat pijnig)
Kunnen jullie geen eigen topic maken?
wat kijk je precies ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat een stomme sensatie-zoekerij bij die Amerikaanse versie.
Waar de UK-versie voor mij een heel hoog feelgoed-gevoel geeft, lijkt t wel alsof de Amerikaanse variant alleen maar wil laten zien hoe onmogelijk het is om op eigen kracht een kind te krijgen.
Fijn toch? Lijkt me alleen maar goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:03 schreef Zoë23 het volgende:
Ja echt genietenvanmorgen lagen we samen in bed en ze wilde nog niet opstaan (terwijl ze me wakker had gemaakt
) dus gezellig knuffelen en kletsen.
Zijn gewoon van die momentjes.. Nu is het nog lekker rustig en hebben we alle tijd. Daar geniet ik van
Ook lekker krijgerrtje!
KwakzOr, vaak lukt het me niet meer en dan luister ik ook naar mijn lichaam. Maar zodra ik me goed voel ga ik iets doen. Ookal is het 21u svonds bijv. Ik wil toch wel actief blijven zolang dat nog lukt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Crumpette het volgende:
DaD, online shoppen is ook tha bomb hoorlekker rustig aan!
![]()
aaaah kak! heb ik OBEM gemist!en ik hou zo van de sensaaasie. Morgen werk ik, maar volgende week kijk ik weer mee hoor kwak! (maar dan ben jij natuurlijk aant babyknuffelen
) Als we voor matige series kijken een apart topic moeten aanmaken wordt het hier heel stil
laten we dat maar niet doen.
Zoe: klinkt als een fijne dag! T gaat hier weer wat beter dan gisteren, gelukkig. Op deze manier kan ik wel zingen morgen!gelukkig word ik thuis opgehaald en afgeleverd, enorme luxe
.
Heb vandaag maar even het bed verschoond en wat huishouden gedaan, en het logeerbed voor schoonmutti opgemaakt (die nu in aantocht is), en toen zei mijn heupmaarja, toen ging ik ook nog maar 20 kg boodschappen halen, want je "mot toch wat in hooes hebbm"?!
![]()
Dus nou zit ik met de voetjes omhoog te wachten op het bezoek, eigenlijk.
ik kreeg deze site door van Skoap:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef krijgerrtje het volgende:
had voedingsbh's besteld bij bonprix, maar ze zijn nu al te klein
zijn ze straks helemaal te klein
En grotere maten zijn nu uitverkocht natuurlijk!
De zoektocht continues!
Iemand nog tips voor voedingsbh's met cup F of G die niet een miljoen kosten?![]()
Bedankt voor de tip, JM!Zal eens gaan kijken!
http://www.ikbenmama.nl/l(...)3bd94c65d908edee41acquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef krijgerrtje het volgende:
had voedingsbh's besteld bij bonprix, maar ze zijn nu al te klein
zijn ze straks helemaal te klein
En grotere maten zijn nu uitverkocht natuurlijk!
De zoektocht continues!
Iemand nog tips voor voedingsbh's met cup F of G die niet een miljoen kosten?![]()
Bedankt voor de tip, JM!Zal eens gaan kijken!
Ah das ook leuk ja. Mijn moeder heeft ook al een keer hier vlakbij DH gestaan op een roompot park met de caravan, zo konden ze zo even komen aanfietsen voor een kopje koffie - opzich heel leuk! Maar ze zou zich ook niet durven opdringen, heel prettig is dat. Ik moedig haar regelmatig aan dat ze écht wel mag blijven slapen enzo hoor, maar dat vindt ze toch lastigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]doe eens rustig aan joh!
fijn dat je kunt zingen! hoop dat t gezellig wordt met t bezoek.
Mijn schoonouders zitten in een B&B in de buurt van Leiden, stiefschoonpa heeft herfstvakantie... zitten ze voor hun gevoel toch meer in de buurt als we ze nodig hebben :p vind t wel schattig, ze zullen zich niet opdringen dus t is helemaal ok.
ik wil wel graag 2 mooie mammaequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga eerst eens afwachten welke maat ik heb na de bevalling... vooral qua omvang omdat ik nogal ben afgevallen...
ik wil wel graag een mooie mammae...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Oh mensen, ik heb een levende baby in mijn buik![]()
![]()
De angel sounds heeft hem gevonden!![]()
![]()
![]()
![]()
hoeraquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
oh goed zo!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
ik ken hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Heliotrope het volgende:
Ik dacht alles geregeld te hebben maar twijfel ineens over ons geboortekaartje. Hmpfhopelijk is het een hormonale bevlieging want we waren er juist zo tevreden mee. En ik vind ook geen betere
godsakkes nee, die #@$^$turk heeft elke keer een andere smoes. Als ie om 19:00 niet klaar is schup ik z'n kiet kapotquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef Crumpette het volgende:
SQ is je telefoon alweer gefixt inmiddels? Kun je weer ademhalen?![]()
![]()
![]()
ik wil er nog wel twee bij. Mijn anita is echt een slap kutding hierbij vergelekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wil wel graag 2 mooie mammae![]()
oh wat fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
Jouw manier is handigerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ken het![]()
Gelukkig heb ik het niet bij de laatste versie
Nou, dat het hier stil wordt, hoeven we denk ik niet bang voor te zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Crumpette het volgende:
Als we voor matige series kijken een apart topic moeten aanmaken wordt het hier heel stillaten we dat maar niet doen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef twist02 het volgende:
Rady, wat een goed nieuws!
Vlindur wat goed!
Hoe kun je op deze termijn zelf je baarmoeder voelen dan? /eerste-kindjes-n00b
quote:Jouw lichaam
Voor de vrouwen die naar 'voren dragend' zijn, is dit een mooie week. Ga eens plat op je rug liggen met je knieën opgetrokken en je benen een beetje uit elkaar. Voel met je handen aan het schaambeen en ga langzaam omhoog. Je zult een harde bobbel voelen. Het lijkt alsof er een rubberen bal onder je huid zit. Je raadt het al: het is je baarmoeder!
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, ik zat trouwens de eerste keer veel te laag te zoeken met die baarmoeder. Ding zat zeker vier vingers hoger
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Vlindur het volgende:
En dit is dan het derde kind.
D00000h![]()
![]()
![]()
![]()
ach weet je, cholulatwist, het is normaal dat een bepaalde groep op een gegeven moment meer gaat posten. er is nu eenmaal zoiets als zwangerschapsverlof. en laat dat nou ook de periode zijn waarin je vaak het meest bezig bent met wat er gaat komen en met anderen in dezelfde positie en ook de meeste tijd hebt om te posten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef twist02 het volgende:
Rady, wat een goed nieuws!
Vlindur wat goed!
Hoe kun je op deze termijn zelf je baarmoeder voelen dan? /eerste-kindjes-n00b
[..]
Nou, dat het hier stil wordt, hoeven we denk ik niet bang voor te zijn!Voor mensen die fulltime werken en geen hele dagen kunnen WOG'gen is het ook zonder tv-updates al lastig bijlezen
(Nee, ik hoef niet per se bij te lezen dat weet ikmaar da's wel zo leuk om van iedereen op de hoogte te blijven)
Update Topicquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ach weet je, cholula, het is normaal dat een bepaalde groep op een gegeven moment meer gaat posten. er is nu eenmaal zoiets als zwangerschapsverlof. en laat dat nou ook de periode zijn waarin je vaak het meest bezig bent met wat er gaat komen en met anderen in dezelfde positie en ook de meeste tijd hebt om te posten.
dus ja, ik vind het fijn dat het snel gaat, het houdt mijn eenzame dagen thuis gezellig terwijl ik wacht op mijn baby, en ik heb heel veel plezier gehad hier de afgelopen weken met enkele dames die nu net bevallen zijn en een aantal andere LLM's hier. het samen naar one born every minute kijken hoort daar w.m.b. net zo bij als met zijn allen juichen voor vroege echo's die goed zijn en hartslagjes
als er iets echt belangrijkst gebeurt dan valt dat genoeg op door de pagina's aan jompels of medeleven....
dit is mijn vierde, toen ik voor het eerst zelf zocht kon ik 'm ook niet vinden hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Vlindur het volgende:
En dit is dan het derde kind.
D00000h![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de App op mobiel en Ipad, dus elke week zit er een mailing bij.
Stomme is alleen dat ik op maandag al een mail krijg voor de komende week, maar die heb ik pas donderdags
App is trouwens dikke prima![]()
Nee, ik was er wel blij meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
Ik vind het ook gezellig als het druk is, inderdaad nu vooral nu ik vrij ben.
En krijgerrtje hmpf, lastig he! Ik hoop nog dat het overvliegt aangezien ik er verder zo blij mee was, en het om één stom randje gaatmisschien hoort het bij de laatste weken, of had jij sowieso nog geen waar je tevreden mee was?
+1quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef Risu het volgende:
Yay skittle baby![]()
Yay rady naar huis![]()
Yay vlindur baby doet het nog![]()
Yaay
ik bedoelde eigenlijk twee mooie tetten, maar vooruitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er nog wel twee bij. Mijn anita is echt een slap kutding hierbij vergeleken
Ohquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk twee mooie tetten, maar vooruit
wel tevreden zijn met de laatste versiequote:
Wat fijn JM!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef JufMariska het volgende:
Rady weer naar huis en Vlindur een hartslagje
Wij mogen inze zoon morgen mee naar huis nemen als hij vannacht nog netjes doorkomtHij is sinds een uurtje helemaal wireless! Zoooo tof en ook spannend!! Toen we het zkh in liepen kwamen er net een papa met mama in rolstoel en baby in maxicosi het zkh uit, dat deed me wel ff een boel..
En ik wil nog even zeggen dat ik zeker deze periode echt héél erg blij ben met jullie hier![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik denk dat DnD haar zoon al aan t knuffelen isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Phaidra het volgende:
Rady ook naar huis. Het is zeker een goede dag voor goed nieuws! Perst er ook nog iemand een baby uit?
Ik reageer even want hardloper en zwanger geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws! Rady naar huis, Vlindur een alive and kicking baby.
Vraagje aan de hardlopers onder jullie (Cholula dacht ik? Anderen? ); ik ga as zondag een halve marathon lopen (ben ervaren loper, vaker halve gedaan) maar ik zit een beetje met hoe diep je kunt gaan. Ik snap wel dat ik niet mijn grens op moet zoeken, maar volledig pijn- en hijgloos wordt het nooit. Hoe doen jullie dat? Waar let je op, behalve op je gevoel?
Ik ben bang dat ik te veel van mezelf/buikembryo vraag omdat ik bijna geen kwalen heb en dan niet goed voel of ik te ver ga. Tegelijkertijd zit het natuurlijk goed beschermd en ik heb laatst tijdens een wedstrijd ook nog behoorlijk mijn grens opgezocht, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.
Ja gezond verstand volgen en rustig aan, I know, maar ben toch benieuwd hoe anderen dat doen. Ik ben dan ruim 6 weken zwanger.
Ik ga je missen! Dag lieve StormQueen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Ze doet het geweldig. Ik ben zo trots
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
Van heel harte gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
Hij is het meest geweldige mannetje dat ik ooit heb gezien!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon DnDquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
die gebruikte de kraam als ze dr vinger in het gulzig vogelbekje stak als ik moest slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef pinquit het volgende:
Ah SQwat een allerschattigst meisje! wat doet die latex handschoen over de box
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Ik ga je ook missen, gelukkig maar hooguit een week + een paar dagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Dnd, daar is hij dan eindelijk!!prachtige naam, gefeliciteerd!! Ga lekker genieten!
Skittles, wat klink je gelukkig! En ook zo'n vreetbeer, heerlijk
A'dam jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik reageer even want hardloper en zwanger geweest.
Volg je lichaam en je gevoel. Zou niet voor een PR gaan (A'dam btw?), maar gewoon ontspannen uitlopen.
Ik stopte bij 21 wkn, puur omdat het niet meer goed voelde.
Succes met je HM!
Duurt echt niet lang meer! Dan heb jij ook een pruttelende ruftkontjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!leuke naam en fijn dat het achteraf meeviel!
[..]
Ik ga je ook missen, gelukkig maar hooguit een week + een paar dagen
Skittles, wat klink je blij, en ook al zo'n lekkere melksmakbaby!
Ik wil die van mijhij ohoook! *stampvoet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij! Ik kan me geen moment zonder haar meer bedenken
Al een kruik geprobeerd? Het helpt mij in ieder geval slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 04:51 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat is het hier rustig vannacht! Goed teken denk ik? Ik kan niet meer slapen, verrekte heupaidsop m'n buik kan niet, op m'n rug kan niet, en nu dus op m'n zij ook niet meer
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bel die gyn direct maar even, Zoë.
taxi een optie? succes meis!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja moet ook bellen jullie hebben gelijk.
Heb S nu klaar zodat ze weg kan en man komt zo deze kant op maar zit op 1,5u rijden. Dus ik kan dan pas naar t ziekenhuis.![]()
Advies van t ziekenhuis is dat ik direct moet komen maja hoe..
Ga ik.nu dus ff proberen te regelen.
Als ze jou direct willen zien, zullen ze wel iets kunnen regelen, denk ik? Ambulance in het uiterste geval.. Gewoon aangeven wanneer jij er kan zijn, zullen ze wel zeggen wat zij willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja moet ook bellen jullie hebben gelijk.
Heb S nu klaar zodat ze weg kan en man komt zo deze kant op maar zit op 1,5u rijden. Dus ik kan dan pas naar t ziekenhuis.![]()
Advies van t ziekenhuis is dat ik direct moet komen maja hoe..
Ga ik.nu dus ff proberen te regelen.
laat haar ook iets gaan doen voor zichzelf, evt samen met vriendinnen. Ruimte om jezelf te ontplooien is altijd goed, zwanger(e vrouw) of niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
En dan nog even tips vragen aan de zwangere vrouwen hier.
Mijn vriendin zat al een tijdje in over het feit dat ik niet zoveel sport meer deed. Voetbal zelf al jaren, maar na vorige zomer niet meer vanwege teamproblemen. Dat vond ze vervelend, want ik deed het altijd graag en het zou natuurlijk goed zijn voor mijn lichaam/conditie.
Nu was ik gevraagd om weer te komen bij een andere club en ben ik gister gaan trainen. Dat vond ze niet leuk, want dan ben ik elke keer zoveel weg. Beetje lastig om het goed te doen dus
Moet ik dat gewoon langs me heen laten gaan en het gooien op de hormonen? Tips?
wat je ook zegt, gooi het niét op hormonen. Althans daar word ik erg giftig van. Dat werkt het zelfde als die kut uitspraak: "ben je ongesteld of zo"quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
Mijn vriendin zat al een tijdje in over het feit dat ik niet zoveel sport meer deed. Voetbal zelf al jaren, maar na vorige zomer niet meer vanwege teamproblemen. Dat vond ze vervelend, want ik deed het altijd graag en het zou natuurlijk goed zijn voor mijn lichaam/conditie.
Nu was ik gevraagd om weer te komen bij een andere club en ben ik gister gaan trainen. Dat vond ze niet leuk, want dan ben ik elke keer zoveel weg. Beetje lastig om het goed te doen dus
Sowieso niet tegen haar zeggen dat t dr hormonen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
hoe kom je daaaar nou bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
Goed dat je gegaan bent Zoe!
Weer wakker en heeeeel raar gedroomd. Zat in mn ouderlijk huis opgesloten in een soort sekte. Maar ik kon gewoon weglopen. En toen gingen we met de auto naar een station in San Francisco...ik was wel zwanger, van een dude uit een videogame ofzo
![]()
'Voetbalvrouw' hier..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik raad alle llm's aan om hun kindjes te krijgen... het is echt geweldig!!!
ik wil ook!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heel veel sterkte. Je bent op de goede plek!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:25 schreef Zoë23 het volgende:
Ff snel. Heb pijn die komt en gaat
Erg duidelijk alleen wel hoog (links bovenin) en kramp onder.
Hartslag gaat omhoog naar 140/150 tijdens de pijn dus heb paracetamol gekregen. Om de hartslag omlaag te brengen.
Voel me ongemakkelijk en wil niet liggen maar t moet ff.
17w4dquote:
sterktequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef Zolena het volgende:
Zoe sterkte![]()
En vandaag was ik naar de gyn en die was niet heel blij. Placenta zat nog steeds verkeerd. Maar nou had ik ook te weinig vruchtwater....mèèh. En ik kan er ook niks aan doen of veranderen, anders eten/drinken/meer rusten niks helpt, gewoon hopen dat het goedkomt. Dus nou voel ik me zo hulpeloos.![]()
En ik moet me gelijk melden als ik de baby minder of anders voel.Maar wat is minder of anders, dat is natuurlijk wel een heeeel lastige definitie. Maar goed. Laagdrempelig bellen maakt niks uit wanneer of hoe laat. Allemaal lieve mensen daar maar ik vind het maar niks. Dus ik vind dat het vruchtwater maar gewoon terug moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ai... Sterktequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:25 schreef Zoë23 het volgende:
Ff snel. Heb pijn die komt en gaat
Erg duidelijk alleen wel hoog (links bovenin) en kramp onder.
Hartslag gaat omhoog naar 140/150 tijdens de pijn dus heb paracetamol gekregen. Om de hartslag omlaag te brengen.
Voel me ongemakkelijk en wil niet liggen maar t moet ff.
Jazekers, draadloos sinds gisterenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:57 schreef Poekie1993 het volgende:
Welkom thuis schildpadje![]()
is hij ook al zonder sonde?
Wat n sterk kereltje zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jazekers, draadloos sinds gisteren
Vannacht twee weken geleden geboren, met 34 weken inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
JM wat fijn dat hij thuis is. Volgens mij haal ik wat datums door elkaar. Hij is toch vorige week met 34wk geboren? Mega sterk ventje dan.
10:29 heeft ze nog gepost?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef DJMO het volgende:
is Kwak een SQ aan het doen?? Ik mis haar al de hele dag ..
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef DJMO het volgende:
is Kwak een SQ aan het doen?? Ik mis haar al de hele dag ..
SPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...Kwak
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenSPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...laatste loodjes zijn ook pittig.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenSPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...lekker coconen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Jaja!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD is de volgende, vanaf maandaghaha
dat weet ik toevallig omdat ze precies een week achter mij aan komt, niet omdat ik stalk
![]()
Pff, coccoonen heb ik hier ook al last van hoor kwak! Vriend moet vanavond even langs z'n moeder om een lampje op te hangen, en ik wil best even mee, maar nu hebben ze het alweer over blijven eten en daar heb ik ook geen behoefte meer aanzit ook al de hele dag met maagzuur en heup/rug/bekkenpijn op de bank en wil eigenlijk het liefst gewoon niks, mja. Ik vond het ook altijd vervelend als m'n vriend op 't laatste moment iets af zei, dus ik wil dat niet ook gaan doen
oh tot vorige week vond ik t zelf echt nog heel leuk... t is echt iets sinds woensdag denk ik ofzo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaja!.
Ik ben normaal gesproken al zo sociaal als een tafelblad, maar ik heb nu écht even geen zin in logés morgen en de schoonouders volgende week. Ik vind het ook zo'n onzin dat iedereen ons nu nog wil zien.. Wacht een paar weken tot dat kind er is en kom dan gewoon even langs.
.
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:07 schreef Heliotrope het volgende:
En maar niet te schuldig voelen als je iets leuks gaat doen, dat zorgt juist voor minder stress!
Voor mij persoonlijk is dat een gevoel dat met vlagen komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef Heliotrope het volgende:
Dat vind ik zo leuk om te lezen, dat mensen die steeds meer bovenaan komen er ook steeds meer klaar voor zijn (zou ook wel lastig zijn als het anders was). Elke periode heeft wel zijn herkenbare dingen en onzekerheden en onderwerpen.
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Plek dit en dat, even tellen.. Lol 20 wtf! Ik ben pas net op de helft man,![]()
Gelukkig staan er 'pas' 14 onder mij, dus lekker niet in de helft van het lijstje. Tijd zat.
Jullie gaan ons toch niet inhalenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef AwayTL het volgende:
Zonet even gratisch kind erkent. Had pinpas al in de hand, maar niet nodig!
Zo verder met het verven van de boom die in plaats van de vlakken aan de muur komt, proefdruk voor het kaartje is besteld. Naam in kartonnen letters een kleurtje gegeven! Vanavond de posters bestellen voor aan de muur. Vriend gaat het bedje dit weekend opzetten. We vorderen!
JM, de dame van mijn kraambureau was heel duidelijk tegen me: als er geen klik is, dan bellen en dan sturen we een andere kraam... over praktische zaken kunnen we praten, maar niet over of t klikt, dan krijg je een ander, zei ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echtDus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!
Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
Nee inderdaad. Ik durf ook nog niet zo goed, zit een beetje tussen wachten op het 2e streepje en dit topic in voor mijn gevoel. Eerst maar even de echo afwachten. Die gaan we maandag plannen voor 2 weken later ofzo maar dat duurt nog zoooooo lang!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:
[..]
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:17 schreef Zoë23 het volgende:
Rady
Wat fijn dat het zo gemakkelijk kon worden opgelost met het ledikantje
JM
Wat kwakzOr zegt idd. Dat werd ons bij de intake ook verteld.
Je hebt al zoveel meegemaaktgun je een fijne kraam.
![]()
Roze verlies blijft en dat vind ik toch onprettig. In het ziekenhuis vonden ze het niet echt een 'ding' dus zal er wel bijhoren..
Hadden jullie bijv voor het verliezen van de slijmprop ook roze verlies? Of gewoon 'zomaar' in de laatste weken?
Goed om te weten dan ga ik dat iig in de gaten houden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:30 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook roze slijm verloren Zoe. Was idd rondom het verliezen van (deel van) de slijmprop.
Hmm ok. Woensdag was de 1e keer en vanmorgen en vanmiddag weer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.
Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:
[..]
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
Fijn twist! Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:
Vandaag nekplooimeting gehad en alles zag er perfect uit!
Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!
En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen!Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!
Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet!
uhmmm ik sla nog zeker een half jaartje over...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:00 schreef Risu het volgende:
[..]
Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies.
Jaaah wat goed!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:
Vandaag nekplooimeting gehad en alles zag er perfect uit!
Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!
En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen!Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!
Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet!
Morgen 8 wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef Minarosa het volgende:
Kan ik me voorstellen ik86 en purebliss! In mijn woeste blijdschap heb ik me meteen aangemeld voor de OP haha. Ik86, hoe ver ben jij nu? Verder dan ik toch (6 weken)?
Had ik ook, dacht de eerste dag ook, ja hoor dat heb ik weer... prut zwangerschap, heftige bevalling, en dan zo'n kraam... maar t was een wereldwijf!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echtDus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!
Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |