abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145642691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Plek dit en dat, even tellen.. Lol 20 wtf! Ik ben pas net op de helft man, 8)7
Gelukkig staan er 'pas' 14 onder mij, dus lekker niet in de helft van het lijstje. Tijd zat.
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:51:49 #277
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145642702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef AwayTL het volgende:
Zonet even gratisch kind erkent. Had pinpas al in de hand, maar niet nodig!

Zo verder met het verven van de boom die in plaats van de vlakken aan de muur komt, proefdruk voor het kaartje is besteld. Naam in kartonnen letters een kleurtje gegeven! Vanavond de posters bestellen voor aan de muur. Vriend gaat het bedje dit weekend opzetten. We vorderen!
Jullie gaan ons toch niet inhalen :o o|O :D
Super bezig joh ^O^

JM kan ik me inderdaad heel goed voorstellen wat een gemis die verloren voorbereiding kan zijn :*
Hopelijk komt de klik met de kraam nog en is jullie ventje straks weer helemaal op temperatuur.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:54:59 #278
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145642800
Owja.. en had ik al gezegd dat het ledikantje weer helemaal wit is! *O*
De servicemonteur had één of ander spulletje bij zich en een lakje en nu is die doorgedrukte markeerstift weer helemaal weg ^O^
pi_145643146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echt :) Dus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!

Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
JM, de dame van mijn kraambureau was heel duidelijk tegen me: als er geen klik is, dan bellen en dan sturen we een andere kraam... over praktische zaken kunnen we praten, maar niet over of t klikt, dan krijg je een ander, zei ze.

Deze tijd is zo kostbaar, en je krijgt ws. al minder dagen? Ik zou t niet te lang afwachten, echt, want een fijne kraam is goud waard!
Kwak
pi_145643361
Rady
Wat fijn dat het zo gemakkelijk kon worden opgelost met het ledikantje

JM
Wat kwakzOr zegt idd. Dat werd ons bij de intake ook verteld.
Je hebt al zoveel meegemaakt :* gun je een fijne kraam.

:{
Roze verlies blijft en dat vind ik toch onprettig. In het ziekenhuis vonden ze het niet echt een 'ding' dus zal er wel bijhoren..
Hadden jullie bijv voor het verliezen van de slijmprop ook roze verlies? Of gewoon 'zomaar' in de laatste weken?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:30:38 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145643638
Ik ben ook roze slijm verloren Zoe. Was idd rondom het verliezen van (deel van) de slijmprop.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:34:45 #282
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145643735
Jm gewoon bellen voor een ander hoor als het niet klikt. Ik heb nog spijt dat ik dat niet gedaan heb met nummer 2. Heb me zo verschrikkelijk geergerd!
pi_145643761
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:

[..]

De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
Nee inderdaad. Ik durf ook nog niet zo goed, zit een beetje tussen wachten op het 2e streepje en dit topic in voor mijn gevoel. Eerst maar even de echo afwachten. Die gaan we maandag plannen voor 2 weken later ofzo maar dat duurt nog zoooooo lang!
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:37:33 #284
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145643800
Dat heb ik ook idd ik86! Ik post wel wat mee in dit topic, maar wil eerst even de echo achter de rug hebben.
pi_145643861
Kan ik me voorstellen ik86 en purebliss! In mijn woeste blijdschap heb ik me meteen aangemeld voor de OP haha. Ik86, hoe ver ben jij nu? Verder dan ik toch (6 weken)?
pi_145643893
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:17 schreef Zoë23 het volgende:
Rady
Wat fijn dat het zo gemakkelijk kon worden opgelost met het ledikantje

JM
Wat kwakzOr zegt idd. Dat werd ons bij de intake ook verteld.
Je hebt al zoveel meegemaakt :* gun je een fijne kraam.

:{
Roze verlies blijft en dat vind ik toch onprettig. In het ziekenhuis vonden ze het niet echt een 'ding' dus zal er wel bijhoren..
Hadden jullie bijv voor het verliezen van de slijmprop ook roze verlies? Of gewoon 'zomaar' in de laatste weken?
Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.
pi_145644034
Vandaag nekplooimeting gehad en alles zag er perfect uit! *O*

Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!

En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen! O+ Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!

O+ Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet! O+
pi_145644163
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:30 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook roze slijm verloren Zoe. Was idd rondom het verliezen van (deel van) de slijmprop.
Goed om te weten dan ga ik dat iig in de gaten houden..
Bij S nooit een slijmprop oid gezien (en ook geen roze of bloedverlies gehad)

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:

[..]

Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.
Hmm ok. Woensdag was de 1e keer en vanmorgen en vanmiddag weer.
pi_145644185
*O* voor schildpadje die thuis is! Wat fijn JM!

:* voor de zware laatste loodjes
En voor Zoe; kan me voorstellen dat het toch even schrikken is! Fijn dat je zo snel terecht kon!

En hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor de prille zwangeren! :*

Rady: fijn dat het ledikantje weer écht wit is! :)
pi_145644197
Wat fijn twist! *O*

En voor de dames die kortgeleden een 2e streepje hebben geplast :*
De eerste weken zijn ook erg spannend.
Ik duim iig voor mooie echo's!
pi_145644455
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies. *O*
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:02:21 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145644489
Cadeau het notitieboek (van lief) en de pen. Schoonzus en zwager waren er blij mee.
had er nog een stukje ingeschrevenen. Wat erg gewaardeerd werd. :)

met m'n neefje gaat het goed, heeft een voedingszonde en een infuusje met glucose. Temperatuur van de couveuse is al 0,5c gezakt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_145644503
Bluh dagje Ikea. Nu is m'n huis een puinhoop van alle bouwpakketten 😒😒😒😒 dus maar opruimen. Was ophangen en dan gestrekt op de bank.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_145644544
Wat fijn bar!
En lief cadeau :)

LT
Wat heb je gekocht? Meubels voor de babykamer?
pi_145644553
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:

Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!

En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen! O+ Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!

O+ Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet! O+
Fijn twist! Goed begin van het weekend.

Een ook voor JM en haar schildpadje O+ .
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:06:14 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145644589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:00 schreef Risu het volgende:

[..]

Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies. *O*
uhmmm ik sla nog zeker een half jaartje over...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:07:25 #297
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_145644615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:

Jaaah wat goed!!! *O*
pi_145644673
Ben idd 17+4 Phaidra, had net op m'n vingers de dagen geteld en zag toen dat DJMO dat al had gedaan :P. Lees steeds dat je rond deze tijd meestal de eerste schopjes voelt (hoeft nog niet natuurlijk), dus laat maar komen!

Ohh balen van het vruchtwater Zolena!

Schildpadje van JM thuis! Hopelijk komt de klik met kraamzorg nog en anders kan je dat aangeven zie ik.

:* voor Kwak in haar coconnetje. Snap best dat je ongeduldig bent hoor! Laatste loodjes nu!

Probeer van je iets eerdere rust te genieten hoor Radyhyn, niet schuldig voelen, komt ook zonder jou allemaal goed op je werk!

Nou weet ik even niet of ik al gejompeld had voor DND :o. Bij deze dan: gefeliciteerd *O* leuke naam!

Fijn dat de echo goed was Twist! Gek idee dat het zo klein nog is maar toch al zo compleet!

Weer wat hoofdpijn vandaag en tijdens werk even zeurend gevoel onder in m'n buik en daarna soms wat steken.. Vond dat ik niet drukker bezig was dan normaal, maar kennelijk vond m'n lichaam get toch teveel? Na even zitten in de pauze en wat eten voelde ik me een stuk beter, maar baas stuurde me toch iets eerder naar huis omdat ik kennelijk nogal witjes was. Gelijk boodschappen gedaan uit werk en nu lekker op de bank een rustige avond houden :)
pi_145645057
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef Minarosa het volgende:
Kan ik me voorstellen ik86 en purebliss! In mijn woeste blijdschap heb ik me meteen aangemeld voor de OP haha. Ik86, hoe ver ben jij nu? Verder dan ik toch (6 weken)?
Morgen 8 weken :)
pi_145645399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echt :) Dus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!

Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
Had ik ook, dacht de eerste dag ook, ja hoor dat heb ik weer... prut zwangerschap, heftige bevalling, en dan zo'n kraam... maar t was een wereldwijf!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')