De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Plek dit en dat, even tellen.. Lol 20 wtf! Ik ben pas net op de helft man,![]()
Gelukkig staan er 'pas' 14 onder mij, dus lekker niet in de helft van het lijstje. Tijd zat.
Jullie gaan ons toch niet inhalenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef AwayTL het volgende:
Zonet even gratisch kind erkent. Had pinpas al in de hand, maar niet nodig!
Zo verder met het verven van de boom die in plaats van de vlakken aan de muur komt, proefdruk voor het kaartje is besteld. Naam in kartonnen letters een kleurtje gegeven! Vanavond de posters bestellen voor aan de muur. Vriend gaat het bedje dit weekend opzetten. We vorderen!
JM, de dame van mijn kraambureau was heel duidelijk tegen me: als er geen klik is, dan bellen en dan sturen we een andere kraam... over praktische zaken kunnen we praten, maar niet over of t klikt, dan krijg je een ander, zei ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echtDus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!
Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
Nee inderdaad. Ik durf ook nog niet zo goed, zit een beetje tussen wachten op het 2e streepje en dit topic in voor mijn gevoel. Eerst maar even de echo afwachten. Die gaan we maandag plannen voor 2 weken later ofzo maar dat duurt nog zoooooo lang!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:
[..]
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:17 schreef Zoë23 het volgende:
Rady
Wat fijn dat het zo gemakkelijk kon worden opgelost met het ledikantje
JM
Wat kwakzOr zegt idd. Dat werd ons bij de intake ook verteld.
Je hebt al zoveel meegemaaktgun je een fijne kraam.
![]()
Roze verlies blijft en dat vind ik toch onprettig. In het ziekenhuis vonden ze het niet echt een 'ding' dus zal er wel bijhoren..
Hadden jullie bijv voor het verliezen van de slijmprop ook roze verlies? Of gewoon 'zomaar' in de laatste weken?
Goed om te weten dan ga ik dat iig in de gaten houden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:30 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook roze slijm verloren Zoe. Was idd rondom het verliezen van (deel van) de slijmprop.
Hmm ok. Woensdag was de 1e keer en vanmorgen en vanmiddag weer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een kwartier voordat ik de slijmprop verloor had ik ook licht roze afscheiding, maar slechts eenmalig.
Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Minarosa het volgende:
[..]
De 2015-baby's zijn wat dunner gezaaid dan de eind 2014-baby's, dat viel mij net ook op. Hoewel er ook een paar net zwangeren (nog) niet in de OP staan.
Fijn twist! Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:
Vandaag nekplooimeting gehad en alles zag er perfect uit!
Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!
En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen!Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!
Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet!
uhmmm ik sla nog zeker een half jaartje over...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:00 schreef Risu het volgende:
[..]
Klopt, er stond meer in oktober alleen dan in heel 2015. Kom op mensen, batsen met die handel! Make some babies.
Jaaah wat goed!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef twist02 het volgende:
Vandaag nekplooimeting gehad en alles zag er perfect uit!
Nekplooi zelf was sowieso prima (1.5-2.0mm) en net belde de verloskundige al om door te geven dat er geen verhoogd risico is (precieze kansen krijg ik nog, maar absoluut niks om me zorgen over te maken).
Had het ook niet echt verwacht (ben 26) maar toch blij dat we het gedaan hebben!
En mini ook echt goed kunnen zien! Lag heerlijk te spartelen en we konden zelfs al vingertjes tellen!Hartje ook gehoord en klonk helemaal goed!
Ongelofelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit en er met 5,5cm al zo compleet uitziet!
Morgen 8 wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef Minarosa het volgende:
Kan ik me voorstellen ik86 en purebliss! In mijn woeste blijdschap heb ik me meteen aangemeld voor de OP haha. Ik86, hoe ver ben jij nu? Verder dan ik toch (6 weken)?
Had ik ook, dacht de eerste dag ook, ja hoor dat heb ik weer... prut zwangerschap, heftige bevalling, en dan zo'n kraam... maar t was een wereldwijf!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Dat laatste stuk voorbereiding qua lijf, hoofd en praktisch: dat mis je als je er geen kans voor hebt, echtDus lekker cocoonen, voorbereiden, rondhangen enzo hoor, als je de kans hebt!
Bij ons is de kraam sinds een uurtje, moet ff aan haar wennen... L doet het keurig, we moeten alleen ons best doen z'n temp goed te houden (36.6 nu, was steeds keurig 37.3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |