10:29 heeft ze nog gepost?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef DJMO het volgende:
is Kwak een SQ aan het doen?? Ik mis haar al de hele dag ..
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef DJMO het volgende:
is Kwak een SQ aan het doen?? Ik mis haar al de hele dag ..
SPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...Kwak
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenSPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...laatste loodjes zijn ook pittig.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, Kwak leest mee maar is te lam om te reagerenSPOILER: egogezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, dat. en dan heb ik geen puf om aardig of attent te reageren op dingen en dan post ik maar niks...lekker coconen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Jaja!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:47 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD is de volgende, vanaf maandaghaha
dat weet ik toevallig omdat ze precies een week achter mij aan komt, niet omdat ik stalk
![]()
Pff, coccoonen heb ik hier ook al last van hoor kwak! Vriend moet vanavond even langs z'n moeder om een lampje op te hangen, en ik wil best even mee, maar nu hebben ze het alweer over blijven eten en daar heb ik ook geen behoefte meer aanzit ook al de hele dag met maagzuur en heup/rug/bekkenpijn op de bank en wil eigenlijk het liefst gewoon niks, mja. Ik vond het ook altijd vervelend als m'n vriend op 't laatste moment iets af zei, dus ik wil dat niet ook gaan doen
oh tot vorige week vond ik t zelf echt nog heel leuk... t is echt iets sinds woensdag denk ik ofzo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaja!.
Ik ben normaal gesproken al zo sociaal als een tafelblad, maar ik heb nu écht even geen zin in logés morgen en de schoonouders volgende week. Ik vind het ook zo'n onzin dat iedereen ons nu nog wil zien.. Wacht een paar weken tot dat kind er is en kom dan gewoon even langs.
.
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:07 schreef Heliotrope het volgende:
En maar niet te schuldig voelen als je iets leuks gaat doen, dat zorgt juist voor minder stress!
Voor mij persoonlijk is dat een gevoel dat met vlagen komtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef Heliotrope het volgende:
Dat vind ik zo leuk om te lezen, dat mensen die steeds meer bovenaan komen er ook steeds meer klaar voor zijn (zou ook wel lastig zijn als het anders was). Elke periode heeft wel zijn herkenbare dingen en onzekerheden en onderwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |