17w4dquote:
sterktequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef Zolena het volgende:
Zoe sterkte![]()
En vandaag was ik naar de gyn en die was niet heel blij. Placenta zat nog steeds verkeerd. Maar nou had ik ook te weinig vruchtwater....mèèh. En ik kan er ook niks aan doen of veranderen, anders eten/drinken/meer rusten niks helpt, gewoon hopen dat het goedkomt. Dus nou voel ik me zo hulpeloos.![]()
En ik moet me gelijk melden als ik de baby minder of anders voel.Maar wat is minder of anders, dat is natuurlijk wel een heeeel lastige definitie. Maar goed. Laagdrempelig bellen maakt niks uit wanneer of hoe laat. Allemaal lieve mensen daar maar ik vind het maar niks. Dus ik vind dat het vruchtwater maar gewoon terug moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ai... Sterktequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:25 schreef Zoë23 het volgende:
Ff snel. Heb pijn die komt en gaat
Erg duidelijk alleen wel hoog (links bovenin) en kramp onder.
Hartslag gaat omhoog naar 140/150 tijdens de pijn dus heb paracetamol gekregen. Om de hartslag omlaag te brengen.
Voel me ongemakkelijk en wil niet liggen maar t moet ff.
Jazekers, draadloos sinds gisterenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:57 schreef Poekie1993 het volgende:
Welkom thuis schildpadje![]()
is hij ook al zonder sonde?
Wat n sterk kereltje zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jazekers, draadloos sinds gisteren
Vannacht twee weken geleden geboren, met 34 weken inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
JM wat fijn dat hij thuis is. Volgens mij haal ik wat datums door elkaar. Hij is toch vorige week met 34wk geboren? Mega sterk ventje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |