ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 meiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Zo! Als er nog wijzigingen zijn dan hoor ik 't wel
het mag wel, maar ik kan me voorstellen dat een mama van een prematuur die nog helemaal niet uit de gevarenzone is daar niet zo op zit te wachten...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:57 schreef AwayTL het volgende:
goed nieuws golf hier!!
Ik ging ook eigenlijk uit van de slingers voor in het ziekenhuis, of mag dat niet?
Notitieblokje en pen vind ik een heel goed idee!!
Oh, thanks for the reminder!! Ik denk er om 4u altijd pas aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, over tien minuten weer one born every minute! alleen weer de USA afleveringen zie ik...
epiduralen tellen!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja zeg, straks sta ik ineens in de top tien! verzet mijn UD maar naar 10 mei
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
Ja ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ermahgerd, teh drama! de epiduraal werkt niet meer, en de anaesthesist is bezet met een operatie... nu moet ze verder zonder....
(zeg t even als jullie de kijkupdates vervelend vinden)
en dat zij dan uitgerekend bijna een schouderdystocie heeft...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snapte er ook echt niks van. Zit ze op 9 cm, en in plaats van dat ze haar gaan motiveren omdat ze er bijna is en die laatste cm alleen nog door moet, gaan ze met het hele team zitten sippen omdat de anesthesist niet beschikbaar is
oh ik stop wel gewoon!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja ikDenk steeds dat 1 van jullie hier aan het bevallen is
Ik wil wel meekijken, maar de kinderen kijken NickJr en dat is ook wel ff lekker. (Heb een opgeblazen gevoel en het doet wat pijnig)
Kunnen jullie geen eigen topic maken?
wat kijk je precies ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat een stomme sensatie-zoekerij bij die Amerikaanse versie.
Waar de UK-versie voor mij een heel hoog feelgoed-gevoel geeft, lijkt t wel alsof de Amerikaanse variant alleen maar wil laten zien hoe onmogelijk het is om op eigen kracht een kind te krijgen.
Fijn toch? Lijkt me alleen maar goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:03 schreef Zoë23 het volgende:
Ja echt genietenvanmorgen lagen we samen in bed en ze wilde nog niet opstaan (terwijl ze me wakker had gemaakt
) dus gezellig knuffelen en kletsen.
Zijn gewoon van die momentjes.. Nu is het nog lekker rustig en hebben we alle tijd. Daar geniet ik van
Ook lekker krijgerrtje!
KwakzOr, vaak lukt het me niet meer en dan luister ik ook naar mijn lichaam. Maar zodra ik me goed voel ga ik iets doen. Ookal is het 21u svonds bijv. Ik wil toch wel actief blijven zolang dat nog lukt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Crumpette het volgende:
DaD, online shoppen is ook tha bomb hoorlekker rustig aan!
![]()
aaaah kak! heb ik OBEM gemist!en ik hou zo van de sensaaasie. Morgen werk ik, maar volgende week kijk ik weer mee hoor kwak! (maar dan ben jij natuurlijk aant babyknuffelen
) Als we voor matige series kijken een apart topic moeten aanmaken wordt het hier heel stil
laten we dat maar niet doen.
Zoe: klinkt als een fijne dag! T gaat hier weer wat beter dan gisteren, gelukkig. Op deze manier kan ik wel zingen morgen!gelukkig word ik thuis opgehaald en afgeleverd, enorme luxe
.
Heb vandaag maar even het bed verschoond en wat huishouden gedaan, en het logeerbed voor schoonmutti opgemaakt (die nu in aantocht is), en toen zei mijn heupmaarja, toen ging ik ook nog maar 20 kg boodschappen halen, want je "mot toch wat in hooes hebbm"?!
![]()
Dus nou zit ik met de voetjes omhoog te wachten op het bezoek, eigenlijk.
ik kreeg deze site door van Skoap:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef krijgerrtje het volgende:
had voedingsbh's besteld bij bonprix, maar ze zijn nu al te klein
zijn ze straks helemaal te klein
En grotere maten zijn nu uitverkocht natuurlijk!
De zoektocht continues!
Iemand nog tips voor voedingsbh's met cup F of G die niet een miljoen kosten?![]()
Bedankt voor de tip, JM!Zal eens gaan kijken!
http://www.ikbenmama.nl/l(...)3bd94c65d908edee41acquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:31 schreef krijgerrtje het volgende:
had voedingsbh's besteld bij bonprix, maar ze zijn nu al te klein
zijn ze straks helemaal te klein
En grotere maten zijn nu uitverkocht natuurlijk!
De zoektocht continues!
Iemand nog tips voor voedingsbh's met cup F of G die niet een miljoen kosten?![]()
Bedankt voor de tip, JM!Zal eens gaan kijken!
Ah das ook leuk ja. Mijn moeder heeft ook al een keer hier vlakbij DH gestaan op een roompot park met de caravan, zo konden ze zo even komen aanfietsen voor een kopje koffie - opzich heel leuk! Maar ze zou zich ook niet durven opdringen, heel prettig is dat. Ik moedig haar regelmatig aan dat ze écht wel mag blijven slapen enzo hoor, maar dat vindt ze toch lastigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]doe eens rustig aan joh!
fijn dat je kunt zingen! hoop dat t gezellig wordt met t bezoek.
Mijn schoonouders zitten in een B&B in de buurt van Leiden, stiefschoonpa heeft herfstvakantie... zitten ze voor hun gevoel toch meer in de buurt als we ze nodig hebben :p vind t wel schattig, ze zullen zich niet opdringen dus t is helemaal ok.
ik wil wel graag 2 mooie mammaequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga eerst eens afwachten welke maat ik heb na de bevalling... vooral qua omvang omdat ik nogal ben afgevallen...
ik wil wel graag een mooie mammae...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Oh mensen, ik heb een levende baby in mijn buik![]()
![]()
De angel sounds heeft hem gevonden!![]()
![]()
![]()
![]()
hoeraquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
oh goed zo!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
ik ken hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Heliotrope het volgende:
Ik dacht alles geregeld te hebben maar twijfel ineens over ons geboortekaartje. Hmpfhopelijk is het een hormonale bevlieging want we waren er juist zo tevreden mee. En ik vind ook geen betere
godsakkes nee, die #@$^$turk heeft elke keer een andere smoes. Als ie om 19:00 niet klaar is schup ik z'n kiet kapotquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef Crumpette het volgende:
SQ is je telefoon alweer gefixt inmiddels? Kun je weer ademhalen?![]()
![]()
![]()
ik wil er nog wel twee bij. Mijn anita is echt een slap kutding hierbij vergelekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik wil wel graag 2 mooie mammae![]()
oh wat fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
Jouw manier is handigerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ken het![]()
Gelukkig heb ik het niet bij de laatste versie
Nou, dat het hier stil wordt, hoeven we denk ik niet bang voor te zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Crumpette het volgende:
Als we voor matige series kijken een apart topic moeten aanmaken wordt het hier heel stillaten we dat maar niet doen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef twist02 het volgende:
Rady, wat een goed nieuws!
Vlindur wat goed!
Hoe kun je op deze termijn zelf je baarmoeder voelen dan? /eerste-kindjes-n00b
quote:Jouw lichaam
Voor de vrouwen die naar 'voren dragend' zijn, is dit een mooie week. Ga eens plat op je rug liggen met je knieën opgetrokken en je benen een beetje uit elkaar. Voel met je handen aan het schaambeen en ga langzaam omhoog. Je zult een harde bobbel voelen. Het lijkt alsof er een rubberen bal onder je huid zit. Je raadt het al: het is je baarmoeder!
Checkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, ik zat trouwens de eerste keer veel te laag te zoeken met die baarmoeder. Ding zat zeker vier vingers hoger
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Vlindur het volgende:
En dit is dan het derde kind.
D00000h![]()
![]()
![]()
![]()
ach weet je, cholulatwist, het is normaal dat een bepaalde groep op een gegeven moment meer gaat posten. er is nu eenmaal zoiets als zwangerschapsverlof. en laat dat nou ook de periode zijn waarin je vaak het meest bezig bent met wat er gaat komen en met anderen in dezelfde positie en ook de meeste tijd hebt om te posten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef twist02 het volgende:
Rady, wat een goed nieuws!
Vlindur wat goed!
Hoe kun je op deze termijn zelf je baarmoeder voelen dan? /eerste-kindjes-n00b
[..]
Nou, dat het hier stil wordt, hoeven we denk ik niet bang voor te zijn!Voor mensen die fulltime werken en geen hele dagen kunnen WOG'gen is het ook zonder tv-updates al lastig bijlezen
(Nee, ik hoef niet per se bij te lezen dat weet ikmaar da's wel zo leuk om van iedereen op de hoogte te blijven)
Update Topicquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ach weet je, cholula, het is normaal dat een bepaalde groep op een gegeven moment meer gaat posten. er is nu eenmaal zoiets als zwangerschapsverlof. en laat dat nou ook de periode zijn waarin je vaak het meest bezig bent met wat er gaat komen en met anderen in dezelfde positie en ook de meeste tijd hebt om te posten.
dus ja, ik vind het fijn dat het snel gaat, het houdt mijn eenzame dagen thuis gezellig terwijl ik wacht op mijn baby, en ik heb heel veel plezier gehad hier de afgelopen weken met enkele dames die nu net bevallen zijn en een aantal andere LLM's hier. het samen naar one born every minute kijken hoort daar w.m.b. net zo bij als met zijn allen juichen voor vroege echo's die goed zijn en hartslagjes
als er iets echt belangrijkst gebeurt dan valt dat genoeg op door de pagina's aan jompels of medeleven....
dit is mijn vierde, toen ik voor het eerst zelf zocht kon ik 'm ook niet vinden hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef Vlindur het volgende:
En dit is dan het derde kind.
D00000h![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de App op mobiel en Ipad, dus elke week zit er een mailing bij.
Stomme is alleen dat ik op maandag al een mail krijg voor de komende week, maar die heb ik pas donderdags
App is trouwens dikke prima![]()
Nee, ik was er wel blij meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
Ik vind het ook gezellig als het druk is, inderdaad nu vooral nu ik vrij ben.
En krijgerrtje hmpf, lastig he! Ik hoop nog dat het overvliegt aangezien ik er verder zo blij mee was, en het om één stom randje gaatmisschien hoort het bij de laatste weken, of had jij sowieso nog geen waar je tevreden mee was?
+1quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef Risu het volgende:
Yay skittle baby![]()
Yay rady naar huis![]()
Yay vlindur baby doet het nog![]()
Yaay
ik bedoelde eigenlijk twee mooie tetten, maar vooruitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er nog wel twee bij. Mijn anita is echt een slap kutding hierbij vergeleken
Ohquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk twee mooie tetten, maar vooruit
wel tevreden zijn met de laatste versiequote:
Wat fijn JM!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef JufMariska het volgende:
Rady weer naar huis en Vlindur een hartslagje
Wij mogen inze zoon morgen mee naar huis nemen als hij vannacht nog netjes doorkomtHij is sinds een uurtje helemaal wireless! Zoooo tof en ook spannend!! Toen we het zkh in liepen kwamen er net een papa met mama in rolstoel en baby in maxicosi het zkh uit, dat deed me wel ff een boel..
En ik wil nog even zeggen dat ik zeker deze periode echt héél erg blij ben met jullie hier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |