Wat fijn JM!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef JufMariska het volgende:
Rady weer naar huis en Vlindur een hartslagje
Wij mogen inze zoon morgen mee naar huis nemen als hij vannacht nog netjes doorkomtHij is sinds een uurtje helemaal wireless! Zoooo tof en ook spannend!! Toen we het zkh in liepen kwamen er net een papa met mama in rolstoel en baby in maxicosi het zkh uit, dat deed me wel ff een boel..
En ik wil nog even zeggen dat ik zeker deze periode echt héél erg blij ben met jullie hier![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik denk dat DnD haar zoon al aan t knuffelen isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Phaidra het volgende:
Rady ook naar huis. Het is zeker een goede dag voor goed nieuws! Perst er ook nog iemand een baby uit?
Ik reageer even want hardloper en zwanger geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws! Rady naar huis, Vlindur een alive and kicking baby.
Vraagje aan de hardlopers onder jullie (Cholula dacht ik? Anderen? ); ik ga as zondag een halve marathon lopen (ben ervaren loper, vaker halve gedaan) maar ik zit een beetje met hoe diep je kunt gaan. Ik snap wel dat ik niet mijn grens op moet zoeken, maar volledig pijn- en hijgloos wordt het nooit. Hoe doen jullie dat? Waar let je op, behalve op je gevoel?
Ik ben bang dat ik te veel van mezelf/buikembryo vraag omdat ik bijna geen kwalen heb en dan niet goed voel of ik te ver ga. Tegelijkertijd zit het natuurlijk goed beschermd en ik heb laatst tijdens een wedstrijd ook nog behoorlijk mijn grens opgezocht, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.
Ja gezond verstand volgen en rustig aan, I know, maar ben toch benieuwd hoe anderen dat doen. Ik ben dan ruim 6 weken zwanger.
Ik ga je missen! Dag lieve StormQueen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Ze doet het geweldig. Ik ben zo trots
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
Van heel harte gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
Hij is het meest geweldige mannetje dat ik ooit heb gezien!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon DnDquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
Hij is het meest geweldige mannetje dat ik ooit heb gezien!
die gebruikte de kraam als ze dr vinger in het gulzig vogelbekje stak als ik moest slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef pinquit het volgende:
Ah SQwat een allerschattigst meisje! wat doet die latex handschoen over de box
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |