SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik denk dat DnD haar zoon al aan t knuffelen isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef Phaidra het volgende:
Rady ook naar huis. Het is zeker een goede dag voor goed nieuws! Perst er ook nog iemand een baby uit?
Ik reageer even want hardloper en zwanger geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:22 schreef Minarosa het volgende:
Wat een goed nieuws! Rady naar huis, Vlindur een alive and kicking baby.
Vraagje aan de hardlopers onder jullie (Cholula dacht ik? Anderen? ); ik ga as zondag een halve marathon lopen (ben ervaren loper, vaker halve gedaan) maar ik zit een beetje met hoe diep je kunt gaan. Ik snap wel dat ik niet mijn grens op moet zoeken, maar volledig pijn- en hijgloos wordt het nooit. Hoe doen jullie dat? Waar let je op, behalve op je gevoel?
Ik ben bang dat ik te veel van mezelf/buikembryo vraag omdat ik bijna geen kwalen heb en dan niet goed voel of ik te ver ga. Tegelijkertijd zit het natuurlijk goed beschermd en ik heb laatst tijdens een wedstrijd ook nog behoorlijk mijn grens opgezocht, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.
Ja gezond verstand volgen en rustig aan, I know, maar ben toch benieuwd hoe anderen dat doen. Ik ben dan ruim 6 weken zwanger.
Ik ga je missen! Dag lieve StormQueen!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Ze doet het geweldig. Ik ben zo trots
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag was mijn laatste kraambed-dag dus ik sluit t hier af met nog twee fotootjes van mijn humpie:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Comfy in de box
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht nu:
[ afbeelding ]
Melkcoma
Tot snel lieverds!!
Van heel harte gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
Hij is het meest geweldige mannetje dat ik ooit heb gezien!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon DnDquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Om half vijf is onze zoon O.liver geboren. Alles is goed. Keizersnede was eng maar viel achteraf mee!
die gebruikte de kraam als ze dr vinger in het gulzig vogelbekje stak als ik moest slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef pinquit het volgende:
Ah SQwat een allerschattigst meisje! wat doet die latex handschoen over de box
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even zonder bijlezen.
Ik ga je ook missen, gelukkig maar hooguit een week + een paar dagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Dnd, daar is hij dan eindelijk!!prachtige naam, gefeliciteerd!! Ga lekker genieten!
Skittles, wat klink je gelukkig! En ook zo'n vreetbeer, heerlijk
A'dam jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik reageer even want hardloper en zwanger geweest.
Volg je lichaam en je gevoel. Zou niet voor een PR gaan (A'dam btw?), maar gewoon ontspannen uitlopen.
Ik stopte bij 21 wkn, puur omdat het niet meer goed voelde.
Succes met je HM!
Duurt echt niet lang meer! Dan heb jij ook een pruttelende ruftkontjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!leuke naam en fijn dat het achteraf meeviel!
[..]
Ik ga je ook missen, gelukkig maar hooguit een week + een paar dagen
Skittles, wat klink je blij, en ook al zo'n lekkere melksmakbaby!
Ik wil die van mijhij ohoook! *stampvoet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij! Ik kan me geen moment zonder haar meer bedenken
Al een kruik geprobeerd? Het helpt mij in ieder geval slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 04:51 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat is het hier rustig vannacht! Goed teken denk ik? Ik kan niet meer slapen, verrekte heupaidsop m'n buik kan niet, op m'n rug kan niet, en nu dus op m'n zij ook niet meer
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bel die gyn direct maar even, Zoë.
taxi een optie? succes meis!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja moet ook bellen jullie hebben gelijk.
Heb S nu klaar zodat ze weg kan en man komt zo deze kant op maar zit op 1,5u rijden. Dus ik kan dan pas naar t ziekenhuis.![]()
Advies van t ziekenhuis is dat ik direct moet komen maja hoe..
Ga ik.nu dus ff proberen te regelen.
Als ze jou direct willen zien, zullen ze wel iets kunnen regelen, denk ik? Ambulance in het uiterste geval.. Gewoon aangeven wanneer jij er kan zijn, zullen ze wel zeggen wat zij willen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja moet ook bellen jullie hebben gelijk.
Heb S nu klaar zodat ze weg kan en man komt zo deze kant op maar zit op 1,5u rijden. Dus ik kan dan pas naar t ziekenhuis.![]()
Advies van t ziekenhuis is dat ik direct moet komen maja hoe..
Ga ik.nu dus ff proberen te regelen.
laat haar ook iets gaan doen voor zichzelf, evt samen met vriendinnen. Ruimte om jezelf te ontplooien is altijd goed, zwanger(e vrouw) of niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
En dan nog even tips vragen aan de zwangere vrouwen hier.
Mijn vriendin zat al een tijdje in over het feit dat ik niet zoveel sport meer deed. Voetbal zelf al jaren, maar na vorige zomer niet meer vanwege teamproblemen. Dat vond ze vervelend, want ik deed het altijd graag en het zou natuurlijk goed zijn voor mijn lichaam/conditie.
Nu was ik gevraagd om weer te komen bij een andere club en ben ik gister gaan trainen. Dat vond ze niet leuk, want dan ben ik elke keer zoveel weg. Beetje lastig om het goed te doen dus
Moet ik dat gewoon langs me heen laten gaan en het gooien op de hormonen? Tips?
wat je ook zegt, gooi het niét op hormonen. Althans daar word ik erg giftig van. Dat werkt het zelfde als die kut uitspraak: "ben je ongesteld of zo"quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
Mijn vriendin zat al een tijdje in over het feit dat ik niet zoveel sport meer deed. Voetbal zelf al jaren, maar na vorige zomer niet meer vanwege teamproblemen. Dat vond ze vervelend, want ik deed het altijd graag en het zou natuurlijk goed zijn voor mijn lichaam/conditie.
Nu was ik gevraagd om weer te komen bij een andere club en ben ik gister gaan trainen. Dat vond ze niet leuk, want dan ben ik elke keer zoveel weg. Beetje lastig om het goed te doen dus
Sowieso niet tegen haar zeggen dat t dr hormonen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:31 schreef Nikooos het volgende:
hoe kom je daaaar nou bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
Goed dat je gegaan bent Zoe!
Weer wakker en heeeeel raar gedroomd. Zat in mn ouderlijk huis opgesloten in een soort sekte. Maar ik kon gewoon weglopen. En toen gingen we met de auto naar een station in San Francisco...ik was wel zwanger, van een dude uit een videogame ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |