SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik heb precies hetzelfde hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. Maar ja, ik vind het al snel leuk als het in Amsterdam is.
AM-STER-DAM![]()
![]()
@S15, klinkt als een leuk loopje, en mooi om winnaars in ons midden te hebben!
Maar ik wist niet dat ze hete kolen gebruiken bij dat soort dingen, lijkt me wat overdreven?
Een schadeclaim zou ik ook flauw vinden, je kunt ook je been breken bij zo'n evenement maar dat weet je van tevoren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je bent verdorie grootgebracht met melk. Hoe kun je nou geen melk lusten?quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent verdorie grootgebracht met melk. Hoe kun je nou geen melk lusten?
MelkallergieToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Even mijzelf uit het vorige topic quoten.quote:Alle (halve) marathonners bij het 30 KM waterpost punt even lief kijken. Daar staan mijn clubgenoten* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Mij lijkt het na een rustige run wel lekker, maar als je echt hard bent gegaan en je hebt dorst dan krijg je van die slijmvorming in je mond
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als we daar nog toe in staat zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Ajaxfan het volgende:
Even mijzelf uit het vorige topic quoten.
[..]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Valt wel mee hoor. Gewoon doen. Het helpt echt. En is supergoed voor jequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Mij lijkt het na een rustige run wel lekker, maar als je echt hard bent gegaan en je hebt dorst dan krijg je van die slijmvorming in je mond
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn darmen zijn dat niet met je eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon doen. Het helpt echt. En is supergoed voor je
Speaking of zuivel: nom, zin in kaaaasssss!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat had ik ook. Nu is mijn voet overbelastquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopen3 maanden lang goed gegaan door lekker 12/13 km/u te lopen. Ik werd hier 3 maanden geleden al gewaarschuwt maarja ik ben eigenwijs
Nu houdt ik me toch maar aan 10 km/u te lopen. In mijn achterhoofd vind ik het nog een oma tempo![]()
![]()
Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas.
Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
had er even een knipoog bij moeten plaatsen, want zo was het wel bedoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.http://app.endomondo.com/workouts/397126379/17664187 zoiets? Duinstrandloop alleen valt die op 30-11 dit jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?
edit: anders http://www.haagatletiek.nl/web/regelement-1-van-de-4-lopen/ begint de crosscompetitie er vlak na maar dat hoeft niet altijd over het zand te zijnTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik kan ook compleet niet inschatten hoe erg kapot ik zal gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als we daar nog toe in staat zijnDusss.quote:De kans op een parcoursrecord, laat staan een scherpe mondiale toptijd, is zondag klein in de 39e editie van de marathon van Amsterdam.
'Het wordt mogelijk 20 graden. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid en de wind wordt een toptijd lastig', zegt raceleider Jos Hermens. 'Voor de recreanten dreigt dan zelfs uitdroging, die zullen echt goed moeten drinken tijdens de wedstrijd.'
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ja, jammer!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:12 schreef E.T. het volgende:
Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas.
Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dankje! Hier zit zeker wat bij! Ik zal ook eens kijken of er in omgeving Utrecht zo'n crosscompetitie is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
had er even een knipoog bij moeten plaatsen, want zo was het wel bedoeld
[..]
http://app.endomondo.com/workouts/397126379/17664187 zoiets? Duinstrandloop alleen valt die op 30-11 dit jaar
edit: anders http://www.haagatletiek.nl/web/regelement-1-van-de-4-lopen/ begint de crosscompetitie er vlak na maar dat hoeft niet altijd over het zand te zijn
Goede krachttraining, me dunkt.
het lijkt alleen wel of je lid van een vereniging moet zijn om je aan te melden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je lid bent kan je aan gratis voorinschrijven doen. Als je geen lid bent kan je alleen nainschrijven en moet je 2 euro aftikkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dankje! Hier zit zeker wat bij! Ik zal ook eens kijken of er in omgeving Utrecht zo'n crosscompetitie is.
Goede krachttraining, me dunkt.
het lijkt alleen wel of je lid van een vereniging moet zijn om je aan te melden?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja hoor, ik heb ook al zin in dat ene crossje dat ik ga doen. Mooie kerstdagbesteding
Vorig jaar ging ik toch best schnell![]()
![]()
Wij hebben op tweede kerstdag de Kangoeroeloop! in Vught!
Dik 3000 deelnemers ook gewoon.
5 km,
7,5 km,
12 km,
15 km,
21 km,
27 km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik haal vrijwel al mn meuk bij de Decathlon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:54 schreef Schild het volgende:
Kent iemand nog een leuke webshop voor wat hardloopkleding? Zoek nog wat simpele nieuwe shirtjes.
Wel pas vanaf 70 euro gratis bezorgen, maar daar kun je wel een voorraad voor inslaan.![]()
Met na afloop een lekkere kangoeroeburger?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef mosselmossel het volgende:
Wij hebben op tweede kerstdag de Kangoeroeloop! in Vught!
Dik 3000 deelnemers ook gewoon.
5 km,
7,5 km,
12 km,
15 km,
21 km,
27 km.
Of waar komt de naam vandaan?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Er is gewoon bijna geen mooi uitziende, betaalbare hardloopkleding voor mannen
F means you're fucked![]()
Hoezo voor mannen? Het mannenrek is altijd 2x zo groot als het vrouwenrekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:22 schreef YUR het volgende:
Er is gewoon bijna geen mooi uitziende, betaalbare hardloopkleding voor mannen
Geen idee in welke winkels jij komt, maar dit is pertinent niet waar en precies omgedraaid in letterlijk alle winkels waar ik ooit kwam.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo voor mannen? Het mannenrek is altijd 2x zo groot als het vrouwenrekZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:29 schreef YUR het volgende:
En dan nog, de meeste hardloopkleding voor mannen is saaaaaaaaiSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:29 schreef YUR het volgende:
En dan nog, de meeste hardloopkleding voor mannen is saaaaaaaaiMaar zwarte lycra's en blauwe shirts zijn er genoeg voor jullie
Over lycra's gesproken, ik heb vandaag mijn compressietight aan onder mijn broekLekker nerdie
Die heb ik op FB ook al eens gespamd. Dat wilde ik hier ook nog een paar keer doen op verzoek van de organisatie (die mede in handen is door de eigenaar van onze loopgroepquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam een leuk loopje tegen: http://www.dehalvevandeha(...)7/pagina/welkom.html Veel verschillende afstanden en leuke omgeving zo te zien.)
Ik ga hem ook lopen, heb me alleen nog niet ingeschreven. Wacht even af hoe o.a. de zevenheuvelenloop gaat voor ik een afstand kiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef S15 het volgende:
Ik zal nog wel even een verslagje posten van afgelopen zaterdag Down Under run in Nieuwegein.![]()
ik zou bijna met zoiets mee willen doen .. banaan ... flesje wijn .... hot tub .. bier .. saté
Bijna de ideale dag![]()
![]()
De 7HL gaat prima. Dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die heb ik op FB ook al eens gespamd. Dat wilde ik hier ook nog een paar keer doen op verzoek van de organisatie (die mede in handen is door de eigenaar van onze loopgroep)
Ik ga hem ook lopen, heb me alleen nog niet ingeschreven. Wacht even af hoe o.a. de zevenheuvelenloop gaat voor ik een afstand kies
Best leuke locatie. Verwachten ze veel deelnemers?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die heb ik op FB ook al eens gespamd. Dat wilde ik hier ook nog een paar keer doen op verzoek van de organisatie (die mede in handen is door de eigenaar van onze loopgroep)
Ik ga hem ook lopen, heb me alleen nog niet ingeschreven. Wacht even af hoe o.a. de zevenheuvelenloop gaat voor ik een afstand kiesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja maar als ik nou onverwacht sneller ben dan ik verwacht, ga ik me misschien voor een andere afstand inschrijven (even tijdslimiet checken ook)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef YUR het volgende:
[..]
De 7HL gaat prima. Dan weet je dat alvastZe hebben best hoge verwachtingen. Mede door de prachtige locatie. Ze mikken vooral ook op mensen hier uit de omgeving die er wel eens langs lopen maar nooit in de tuinen mogen lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Best leuke locatie. Verwachten ze veel deelnemers?Rondjes zou alleen een nadeel kunnen zijn maar hij zei dat de pracht van de tuinen het saaie van rondjes wegneemt.
![]()
Jaaa doe de halve!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja maar als ik nou onverwacht sneller ben dan ik verwacht, ga ik me misschien voor een andere afstand inschrijven (even tijdslimiet checken ook)
[..]
Ze hebben best hoge verwachtingen. Mede door de prachtige locatie. Ze mikken vooral ook op mensen hier uit de omgeving die er wel eens langslopen maar nooit in de tuinen mogen lopen
Oh de halve is 2 rondjes, mag je dus 2x door de tuin
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
die week erna "moet" je ook al aan de bak he?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:48 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm daar wil ik best de 10 doen
Eh 1/4 marathon
quote:Aanstaande zondag is het zover: Devil’s Trail - DAK Drunense Duinen. Laat het zonnetje maar lekker schijnen op de mulle zand kammetjes. We zijn er klaar voor; blaasorkest, biertjes, koeken, geel-zwarte linten, TonyChocolonely repen, Katja, fotografen en kennelijk goed weer op komst.Zin in
Ja, maar das ook maar 9. Zijn geen PR afstanden dus kalm aanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:51 schreef Guard het volgende:
[..]
die week erna "moet" je ook al aan de bak he?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heb m'n schoenen weer terug van de schoenmaker. 12,50 euro lichter, hopelijk kan ik nu nog tijd door met de schoenen. Blijkbaar heb ik last van hamertenen.![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Doe mij dat eten en dat bier ook maar!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Vrouwenquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
^^quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mannen
Hardlopende mannen
Lekkere hardlopende mannenToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:
Die van mij ging vanmorgen om 7 uur rennen ofzo. Zo ken ik hem niet, ben in shock!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Doe mij er zoeentje!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die van mij ging vanmorgen om 7 uur rennen ofzo. Zo ken ik hem niet, ben in shock!
Kan hij me ook nog eens stimulerenToday is life -
Dale Carnegie![]()
En hij is nog niet terug?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die van mij ging vanmorgen om 7 uur rennen ofzo. Zo ken ik hem niet, ben in shock!
Na 3 dagen rust ben ik niet meer te houden geloof ik. Vandaag in ieder geval geen last meer van pijnlijke kuiten. Zou ik dan straks toch gewoon maar even gaan? Hooguit 3km ofzo, gewoon er even uit en ik heb net een metronoom-app gedwonload om te kijken of ik een cadans van 180 voor elkaar kan krijgen/kan volhouden... Dilemma dilemma!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gewoon gaan! Cadans zou ik een beetje rustig opbouwen, waar zit je nu op?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:12 schreef flipsen het volgende:
Na 3 dagen rust ben ik niet meer te houden geloof ik. Vandaag in ieder geval geen last meer van pijnlijke kuiten. Zou ik dan straks toch gewoon maar even gaan? Hooguit 3km ofzo, gewoon er even uit en ik heb net een metronoom-app gedwonload om te kijken of ik een cadans van 180 voor elkaar kan krijgen/kan volhouden... Dilemma dilemma!![]()
Scoor ik toch mooi 2 uit 3...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mannen
Hardlopende mannen
Lekkere hardlopende mannen![]()
Volgens Garmin op 151 gemiddeld tijdens laatste loopje, toen ik echt probeerde die omhoog te krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:16 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Gewoon gaan! Cadans zou ik een beetje rustig opbouwen, waar zit je nu op?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:
Neequote:
Maar hij was in duitsland, dat duurt ff
@yns... Een paar posts verder... Al moet je die nog ff van iemand los weken geloof ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh... Was daarom mijn rechter kuit in de strets?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:16 schreef Krattenkoning het volgende:
[..]
Gewoon gaan! Cadans zou ik een beetje rustig opbouwen, waar zit je nu op?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat loopje in die kasteeltuinen wil ik ook doen. Wel gewoon maar 1 rondje, wil eerst echt een stuk sneller worden voor ik me aan afstanden langer dan 10 EM waag.![]()
Ik zou dan niet hoger gaan dan 10 per week er bij, ik spreek uit ervaring helaas. Als je erg lang bent, +190, is een cadans van 170 misschien ook wel hoog genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens Garmin op 151 gemiddeld tijdens laatste loopje, toen ik echt probeerde die omhoog te krijgen![]()
![]()
Als je het over mij hebt... klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee
Maar hij was in duitsland, dat duurt ff
@yns... Een paar posts verder... Al moet je die nog ff van iemand los weken geloof ik![]()
![]()
Wat boeit je kadans nou? Waarom wil je het? Ik ken mensen die een supersnelle kadans lopen en waarmee het goed gaat en fik ken mensen met een superlage kadans waarmee het ook goed gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:12 schreef flipsen het volgende:
Na 3 dagen rust ben ik niet meer te houden geloof ik. Vandaag in ieder geval geen last meer van pijnlijke kuiten. Zou ik dan straks toch gewoon maar even gaan? Hooguit 3km ofzo, gewoon er even uit en ik heb net een metronoom-app gedwonload om te kijken of ik een cadans van 180 voor elkaar kan krijgen/kan volhouden... Dilemma dilemma!
Ga nou eerst eens gewoon lekker lopen. Uitbouwen, wat je ook wil, maar loop eens lekker zonder op je techniek te letten. Waarschijnlijk is je techniek dan namelijk prima.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik op mijn techniek zou letten, zou ik al gestopt zijn met lopen. Donald Duck is jaloers op mijn zwabbervoetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat boeit je kadans nou? Waarom wil je het? Ik ken mensen die een supersnelle kadans lopen en waarmee het goed gaat en fik ken mensen met een superlage kadans waarmee het ook goed gaat.
Ga nou eerst eens gewoon lekker lopen. Uitbouwen, wat je ook wil, maar loop eens lekker zonder op je techniek te letten. Waarschijnlijk is je techniek dan namelijk prima.Maar het is irritant dat Garmin mijn kadansgrafiekje steevast in het rood plaatst als zijnde niet goed genoeg en daar kan ik natuurlijk niet tegen. En na wat leeswerk blijkt het best goed om daar wat meer op te letten. Maar 10 per week of per 2 weken erbij is ook wel een goed plan inderdaad en 170 lijkt me voorlopig dan wel een mooi doel (ben overigens 1.90 als ik echt rechtop sta).
Sinds ik langzaam aan doe loop ik inderdaad lekker. Maar bij mijn spontane 10km heb ik toch iets teveel van mijn kuiten gevraagd, daarom doe ik het nu even rustig aan met meerdere dagen rust
Nou, lekker langzaam blijven lopen. Dan gaan op een gegeven moment die kuiten ook wel wennen en kun je over een tijdje die snelle loopjes ook wel aan. Maar let ajb niet op allerlei grafiekjes die iets zeggen over hoe je loopt. Je gevoel is veel belangrijker. Dus niet naar grafiekjes kijken en Donald Duck gewoon lekker een fantasie-eend laten zijn. Boeie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:38 schreef flipsen het volgende:
Sinds ik langzaam aan doe loop ik inderdaad lekker. Maar bij mijn spontane 10km heb ik toch iets teveel van mijn kuiten gevraagd, daarom doe ik het nu even rustig aan met meerdere dagen rustZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is niet dat ik het niet lust, maar lekker vind ik het ook niet. Ik koop het dus ook nooitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent verdorie grootgebracht met melk. Hoe kun je nou geen melk lusten?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vind ik ook leuk! Wanneer was dat ook al weer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef Gogo83 het volgende:
Dat loopje in die kasteeltuinen wil ik ook doen. Wel gewoon maar 1 rondje, wil eerst echt een stuk sneller worden voor ik me aan afstanden langer dan 10 EM waag.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Melk is overrated.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Melk. Mijn redder bij nadorstMet trillende handen sta ik dan 's morgens voor een open koelkast een pak melk naar binnen te gieten
6 april, 2e paasdagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk! Wanneer was dat ook al weer?![]()
Dan zet die cadans meuk gewoon uit, opgelost.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik op mijn techniek zou letten, zou ik al gestopt zijn met lopen. Donald Duck is jaloers op mijn zwabbervoetenMaar het is irritant dat Garmin mijn kadansgrafiekje steevast in het rood plaatst als zijnde niet goed genoeg en daar kan ik natuurlijk niet tegen. En na wat leeswerk blijkt het best goed om daar wat meer op te letten. Maar 10 per week of per 2 weken erbij is ook wel een goed plan inderdaad en 170 lijkt me voorlopig dan wel een mooi doel (ben overigens 1.90 als ik echt rechtop sta).
Ja daar moet ik dus ook voor waken ben namelijk ook zo eigenwijs als de pest haha, ik zou morgen eens proberen rondje van 5km rustig te lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:11 schreef KaiN het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu is mijn voet overbelast3 maanden lang goed gegaan door lekker 12/13 km/u te lopen. Ik werd hier 3 maanden geleden al gewaarschuwt maarja ik ben eigenwijs
Nu houdt ik me toch maar aan 10 km/u te lopen. In mijn achterhoofd vind ik het nog een oma tempo![]()
![]()
Hmm ik ben net thuis en in het schema staat 30 min. D1. Maar voel me een beetje moe nu, al weet ik niet of dat marathon-hypochonder gedrag is. Wel of niet gaan
Ik vond het altijd heerlijk om als ik terugkwam van op z'n West-Fries zuipen een glas melk te drinken. Vonden m'n ouders ook heel geslaagd, toen ik om een uur of 4 's nachts een glas uit m'n handen liet vallen, het probeerde op te ruimen, maar tegelijkertijd in een stuk glas stapte en een bloedspoor naar m'n slaapkamer creëerde.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef YUR het volgende:
Melk. Mijn redder bij nadorstMet trillende handen sta ik dan 's morgens voor een open koelkast een pak melk naar binnen te gieten
Maar nu drink ik eigenlijk nooit meer melk.![]()
Hmmm...dilemma!
Ik ben er van overtuigd geraakt dat muziek mij helpt op zware momenten tijdens de marathon. Wat iedereen daar ook van denkt, ik wil dus graag met een muziekie gaan lopen. Uiteraard niet met het geluid zo hard dat ik verder nix meer hoor
Het probleem is alleen dat mijn oordoppen stuk zijn. Ik moet dus nieuwe halen. Maar als ik dat ga doen, betekent dat dus dat ik een van de belangrijkste regels ga overtreden: Gebruik tijdens de marathon geen dingen die je nog niet eerder hebt gebruikt.
En nu?
Disclaimer: deze post is niet bedoeld om de discussie over het al dan niet lopen met muziek aan te slingeren.F means you're fucked![]()
Gewoon rusten! Dat is het belangrijkst deze week.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik ben net thuis en in het schema staat 30 min. D1. Maar voel me een beetje moe nu, al weet ik niet of dat marathon-hypochonder gedrag is. Wel of niet gaan![]()
Ga je niet nog één dezer dagen een klein stukje lopen en kun je ze dan testen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
Hmmm...dilemma!
Ik ben er van overtuigd geraakt dat muziek mij helpt op zware momenten tijdens de marathon. Wat iedereen daar ook van denkt, ik wil dus graag met een muziekie gaan lopen. Uiteraard niet met het geluid zo hard dat ik verder nix meer hoor
Het probleem is alleen dat mijn oordoppen stuk zijn. Ik moet dus nieuwe halen. Maar als ik dat ga doen, betekent dat dus dat ik een van de belangrijkste regels ga overtreden: Gebruik tijdens de marathon geen dingen die je nog niet eerder hebt gebruikt.
En nu?
Disclaimer: deze post is niet bedoeld om de discussie over het al dan niet lopen met muziek aan te slingeren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je wint er niets mee als je wel gaat en je verliest er niets mee als je niet gaatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik ben net thuis en in het schema staat 30 min. D1. Maar voel me een beetje moe nu, al weet ik niet of dat marathon-hypochonder gedrag is. Wel of niet gaan
Ook maar eens hier posten. In maart begonnen met hardlopen en komende zondag ga ik voor het eerst een marathon lopen in Amsterdam. En volgens mij ben ik de enige hier die gewoon loopt zonder enig technisch meetmiddel, ik loop zelfs zonder horloge, gewoon op gevoel... Geen idee hoe het gaat zondag, alleen oppassen dat ik niet te snel ga beginnen. Doel is als eerste gewoon uitlopen en ik ga proberen dat binnen 4 uur te doen.![]()
Hmm ja maar soms worden je benen ook wel weer extra fris van op lage hartslag een stukje lopen, en ik wilde nog even met rugtas lopen met nieuwe waterzak, al kan dat ook zaterdag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Je wint er niets mee als je wel gaat en je verliest er niets mee als je niet gaatIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je hier eerder mee was gekomen had ik mijn oordoppen naar je op kunnen sturen. Als ik het me goed herinner heb ik dezelfde als die jij had, oranje-grijze sennheisers die achter je hoofd langs gaan, toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
Hmmm...dilemma!
En nu?
Disclaimer: deze post is niet bedoeld om de discussie over het al dan niet lopen met muziek aan te slingeren.![]()
In dat geval zou ik nu gaan, en zaterdag lekker niets doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja maar soms worden je benen ook wel weer extra fris van op lage hartslag een stukje lopen, en ik wilde nog even met rugtas lopen met nieuwe waterzak, al kan dat ook zaterdag.F means you're fucked![]()
Kun je niet dezelfde kopen als dat je had? Dan heb in principe gewoon hetzelfde productquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
Hmmm...dilemma!
En nu?
Disclaimer: deze post is niet bedoeld om de discussie over het al dan niet lopen met muziek aan te slingeren.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat heb je snel gedaan zeg, in 5 maanden tijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef nirvana het volgende:
Ook maar eens hier posten. In maart begonnen met hardlopen en komende zondag ga ik voor het eerst een marathon lopen in Amsterdam. En volgens mij ben ik de enige hier die gewoon loopt zonder enig technisch meetmiddel, ik loop zelfs zonder horloge, gewoon op gevoel... Geen idee hoe het gaat zondag, alleen oppassen dat ik niet te snel ga beginnen. Doel is als eerste gewoon uitlopen en ik ga proberen dat binnen 4 uur te doen.
Succes zondag!F means you're fucked![]()
Wel iets meer, 6 maanden...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan zeg, in 5 maanden tijd
Succes zondag!![]()
Dat inderdaad. En als t niet lukt, in je SPI-belt proppen en doorgaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, dat mag ook. Morgen kopen, 5km lopen en dan besluiten of je er een M mee kunt lopen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mja..misschien maar ff doen. Ik volg toch al geen voorbereidingsperiode, dus die paar km kan er ook wel bijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, dat mag ook. Morgen kopen, 5km lopen en dan besluiten of je er een M mee kunt lopen?
Ik vond het dat ik het dit keer nog rustig heb opgebouwd, alleen de afstand die ik zondag ga lopen is natuurlijk veel verder. Maar een paar weken geleden 30 km gelopen en dat ging zonder veel problemen, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach...ik mag niets meer zeggen over onverantwoord hardlopen![]()
LT: ik zou gaan, waarschijnlijk fris je er lekker van op. Als de benen echt te zwaar voelen kan je altijd nog omkeren.
YUR: gewoon lopen zonder muziek. Het publiek sleurt je er wel door.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit keer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:36 schreef nirvana het volgende:
[..]
Ik vond het dat ik het dit keer nog rustig heb opgebouwd, alleen de afstand die ik zondag ga lopen is natuurlijk veel verder. Maar een paar weken geleden 30 km gelopen en dat ging zonder veel problemen, dus ik heb er wel vertrouwen in.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat had ik nou gezegd over die discussiequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:37 schreef Murmeli het volgende:
LT: ik zou gaan, waarschijnlijk fris je er lekker van op. Als de benen echt te zwaar voelen kan je altijd nog omkeren.
YUR: gewoon lopen zonder muziek. Het publiek sleurt je er wel door.
Ik heb nog nooit een marathon gelopen maar heb van horen zeggen dat de M pas echt begint na een km of 32. Het kan dus best spannend worden voor je.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:36 schreef nirvana het volgende:
[..]
Ik vond het dat ik het dit keer nog rustig heb opgebouwd, alleen de afstand die ik zondag ga lopen is natuurlijk veel verder. Maar een paar weken geleden 30 km gelopen en dat ging zonder veel problemen, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Maar hey, gewoon proberen. En jezelf niet stuk lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo was het niet bedoeld, pre-marathon zenuwpeesjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over die discussie
Als het een spibelt was die stuk was ofzo had ik hetzelfde gezegdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb wel eens vaker perioden gehad met hardlopen, maar vaak hield ik na een paar maanden weer op. Nu had ik een hele tijd niet hardgelopen en ik wou het een keer langer volhouden, dus had ik me maar een uitdagen doel gesteld, een marathon. Daardoor had ik dit keer wat meer discipline om toch elke week minimaal 3 keer hard te lopen.quote:![]()
Gewoon lopen zonder spibelt, het publiek sleurt me er wel doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, pre-marathon zenuwpeesje
Als het een spibelt was die stuk was ofzo had ik hetzelfde gezegd![]()
Dat heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een marathon gelopen maar heb van horen zeggen dat de M pas echt begint na een km of 32. Het kan dus best spannend worden voor je.
Maar hey, gewoon proberen. En jezelf niet stuk lopen.Maar ook dat je met trainingen niet verder moet gaan dan ongeveer 30
![]()
![]()
Kijk! Jij snapt het!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lopen zonder spibelt, het publiek sleurt me er wel door
oh?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoordMaar ook dat je met trainingen niet verder moet gaan dan ongeveer 30
Ik ben tot 35 gegaan en ik leef nog
Echt, wowquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:44 schreef Guard het volgende:
[..]
oh?
Ik ben tot 35 gegaan en ik leef nog![]()
![]()
Gewoon diehard een marathon lopen als voorbereiding op een marathon johquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoordMaar ook dat je met trainingen niet verder moet gaan dan ongeveer 30
35 zeggen ze, geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef nirvana het volgende:
[..]
Maar is niks voor mij.
Voor de halve heb ik ook de afstand al een keer gelopen. En toen was ik bij de wedstrijd geblesseerd. *insert smiley die zichzelf in elkaar beukt*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat wou ik eigenlijk zaterdag gaan doen, om te zien of ik het wel volhoudquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon diehard een marathon lopen als voorbereiding op een marathon joh![]()
![]()
Ik zou dat doenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon diehard een marathon lopen als voorbereiding op een marathon joh
En dan geblesseerd de M lopen en daarna een maand of 2 uit de running.
GodverdegodverSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Briljant ideequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk zaterdag gaan doen, om te zien of ik het wel volhoud
Een beetje kerel loopt er 8 in 8 dagen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daarna kan ik natuurlijk nog wel 6 dagen uitlopen...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Briljant idee
Een beetje kerel loopt er 8 in 8 dagen.![]()
En als je er zaterdag achterkomt dat je het niet volhoudt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef nirvana het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk zaterdag gaan doen, om te zien of ik het wel volhoud
Ik ben -behalve in mijn hoofd- niet geblesseerd,dus ik sla die 2 maanden ook wel over danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat doen
En dan geblesseerd de M lopen en daarna een maand of 2 uit de running.
GodverdegodverF means you're fucked![]()
Dat lijkt me ook wel een fijne afstand, qua vertrouwen. Je moet toch een béétje in de buurt van die 42 komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:44 schreef Guard het volgende:
[..]
oh?
Ik ben tot 35 gegaan en ik leef nog
M'n vader beweert echter dat je nooit > 3 uur moet trainen in aanloop naar een marathon, omdat je dan meer afbreekt dan opbouwt... Ofzo.
Dan is de M dus niet voor mij weggelegd, want in 3 uur loop ik ca 26 km
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Misschien heb ik dan zoveel conditie opgebouwd dat ik het de dag daarna wel volhoud...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Guard het volgende:
[..]
En als je er zaterdag achterkomt dat je het niet volhoudt?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe zwaar de benen gaan zijn maandag, na de 30 km training viel het me heel erg mee, maar die had ik dan ook zeer rustig gelopen.![]()
Toch weer 5 km. verder dan Diederik Jekel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een fijne afstand, qua vertrouwen. Je moet toch een béétje in de buurt van die 42 komen.
M'n vader beweert echter dat je nooit > 3 uur moet trainen in aanloop naar een marathon, omdat je dan meer afbreekt dan opbouwt... Ofzo.
Dan is de M dus niet voor mij weggelegd, want in 3 uur loop ik ca 26 kmWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
YUR, ik zou gewoon nieuwe halen. Je kunt er geen kak door krijgen, dus geen man overboord![]()
Tips nodig welke? Ik heb best fijne![]()
![]()
Ninjaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch weer 5 km. verder dan Diederik Jekel.
En ja. Er zijn er zelfs die beweren dat je tot 14km moet trainen_!
Ik twijfel tussen Urbanears en Yurbuds. Eigenlijk moet ik alleen vanwege de naam al voor die tweede gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
YUR, ik zou gewoon nieuwe halen. Je kunt er geen kak door krijgen, dus geen man overboord![]()
Tips nodig welke? Ik heb best fijne
Duidelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Urbanears en Yurbuds. Eigenlijk moet ik alleen vanwege de naam al voor die tweede gaan
Ja, het stond er een beetje onhandig netquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ninja
14 km
Dan kan je net zo goed niet trainen denk ik. Of gewoon tot 5 ofzo. Scheelt weer trainingsuren.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Niets moetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:54 schreef HDLed het volgende:
Dus ik moet voor de halve marathon ook niet verder gaan dan pak weg 17 km?
Tja zoveel marathonlopers, zoveel meningen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een fijne afstand, qua vertrouwen. Je moet toch een béétje in de buurt van die 42 komen.
Dan is de M dus niet voor mij weggelegd, want in 3 uur loop ik ca 26 km
En natuurlijk is een marathon voor je weggelegd, dan breekt je alleen heel veel af, volgens de theorie van je pa
Ik zou het nu gaan doen, weet je het meteenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:56 schreef HDLed het volgende:
Of ik loop in mijn training gewoon een hele marathon, wee ik zeker dat et me lukt
Die van die 14 km heb ik ook ergens gelezen. Het klonk wel aangenaam, maar ik ben toch maar iets verder gegaan dan die 14. Hoewel ik wel geloof dat het kan, ik denk alleen dat je dan die week daarna wel erg veel last hebt van je benen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ninja
![]()
17 km en 372 mquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:54 schreef HDLed het volgende:
Dus ik moet voor de halve marathon ook niet verder gaan dan pak weg 17 km?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben nu nog aan het werk, denk niet dat mijn baas et heel tof gaat vinden als hij mij huppelend naar buiten ziet rennenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou het nu gaan doen, weet je het meteen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:01 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het werk, denk niet dat mijn baas et heel tof gaat vinden als hij mij huppelend naar buiten ziet rennen![]()
Prioriteiten stellenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heavy! En dan doel ik niet op je eerste M zondag, maar op de verslagen in je signaturequote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef nirvana het volgende:
Ook maar eens hier posten. In maart begonnen met hardlopen en komende zondag ga ik voor het eerst een marathon lopen in Amsterdam. En volgens mij ben ik de enige hier die gewoon loopt zonder enig technisch meetmiddel, ik loop zelfs zonder horloge, gewoon op gevoel... Geen idee hoe het gaat zondag, alleen oppassen dat ik niet te snel ga beginnen. Doel is als eerste gewoon uitlopen en ik ga proberen dat binnen 4 uur te doen.Maar intussen dus niet meer in Lima?
Bedoel je nu echt zo'n koptelefoon?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Urbanears en Yurbuds. Eigenlijk moet ik alleen vanwege de naam al voor die tweede gaan![]()
Ik zou beiden niet aandurven en liever wat meer gefixeerds kiezen.
Maar! Ik zou gewoon doen wat je zelf hrt best lijkt 😊![]()
O ja, dat staat daar ook nogquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heavy! En dan doel ik niet op je eerste M zondag, maar op de verslagen in je signatureMaar intussen dus niet meer in Lima?
Ondertussen woon ik niet meer in Lima, maar al weer 6 jaar in Nederland, hoewel ik dit jaar met de kerst zeer waarschijnlijk in Peru ben.
![]()
Ik bedoel niet de hele koptelefoons hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bedoel je nu echt zo'n koptelefoon?![]()
Ik zou beiden niet aandurven en liever wat meer gefixeerds kiezen.
Maar! Ik zou gewoon doen wat je zelf hrt best lijkt 😊
Ze hebben hele mooie doppies speciaal hiervoor gemaakt
Yurbuds zijn van die speciale hardloop oortjes, wel prijzig dacht ik?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:07 schreef nirvana het volgende:
[..]
O ja, dat staat daar ook nogOndertussen woon ik niet meer in Lima, maar al weer 6 jaar in Nederland, hoewel ik dit jaar met de kerst zeer waarschijnlijk in Peru ben.
![]()
Ja, en het eten zit erin, en ik ben bijgelezen... Pfff wat posten jullie weer veel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:25 schreef Murmeli het volgende:
Overigens is meneer P weer gewoon thuis
In willekeurige volgorde ff een paar reacties:
Blijf van mn meissie af! Zoek maar iemand anders die bier drinkt. Dr zitten dr hier voldoende.
Wat ik in zo'n geval doe, is zelf zingen. Dan heb ik ook altijd precies de muziek die ik wil, zonder onderweg met knopjes te moeten hannesen.
Zet m op zondag! En je kan m ook uitlopen als je niet verder dan 26 km (of zo) getraind hebt. Dat vergt alleen wat meer karakter de laatste 15 kilometer.
En het is heerlijk om in een stad die je niet kent gewoon een rondje te kunnen gaan lopen voordat de zon op is... Jammer dat de meeste steden in het Ruhrgebiet niet erg mooi zijn.![]()
Hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja zoveel marathonlopers, zoveel meningen.
En natuurlijk is een marathon voor je weggelegd, dan breekt je alleen heel veel af, volgens de theorie van je pa
Thanks voor het vertrouwen
Ja, die moeten het dan maar worden, de yurbuds
Pijll wass machtst du im ruhrgebiet denn oder? En wat zing je dan zoal?![]()
Ben blij dattie tijdens oostland zn smoel heeft gehouden!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:33 schreef Quoi het volgende:
Pijll wass machtst du im ruhrgebiet denn oder? En wat zing je dan zoal?
Ik zing in mijn hoofd vaak paradise by the dashboardlight
Edit: pijll moest naar een spellenbeurs
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben blij dattie tijdens oostland zn smoel heeft gehouden!
Ik zing in mijn hoofd vaak paradise by the dashboardlightNee!
Ik zorg altijd dat ik op het toilet zit als die wordt gedraaid.![]()
Ik was naar de grootste spellenbeurs ter wereld, in Essen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:33 schreef Quoi het volgende:
Pijll wass machtst du im ruhrgebiet denn oder? En wat zing je dan zoal?
En wat ik zing, dat ligt eraan wat ik in mijn hoofd heb. Wat ik tijdens mijn marathon gezongen heb, weet ik niet meer. De langste training was het Eternity, van Snap. Maar dat komt omdat ik daar maar een regel van ken, en die herhaalt zich steeds, dus daar komt geen einde aan... Toepasselijk, ja.![]()
Haha! Is voor d'n kadans, maar ik lees hier net dat ik die langzamer moet opvoerenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Quoi het volgende:
[..]Nee!
Ik zorg altijd dat ik op het toilet zit als die wordt gedraaid.
The firstquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik was naar de grootste spellenbeurs ter wereld, in Essen.
En wat ik zing, dat ligt eraan wat ik in mijn hoofd heb. Wat ik tijdens mijn marathon gezongen heb, weet ik niet meer. De langste training was het Eternity, van Snap. Maar dat komt omdat ik daar maar een regel van ken, en die herhaalt zich steeds, dus daar komt geen einde aan... Toepasselijk, ja.
The last
Eternity
?
Paradise by the Dasboard Light en kadans. Ik ga het eens proberen![]()
![]()
Ik zoek nog meer nummers met 180 bpm dus als iemand iets weet....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
The first
The last
Eternity
?
Paradise by the Dasboard Light en kadans. Ik ga het eens proberenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wel een toepasselijk muziekje voor een marathon... Eternity, eternity, eternity, e ter ni tyyyyyF means you're fucked![]()
Op spotify kun je op bpm playlists zoeken, bij genres geloof ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zoek nog meer nummers met 180 bpm dus als iemand iets weet....![]()
![]()
Pfff 30 km eternity... Damn! Ik vind het best leuke muziek (foute 90's muziek is altijd leuk!) maar zo lang..... Ik zou mezelf wat aandoen denk ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is toch ook precies wat je doet tijdens een marathon?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef Murmeli het volgende:
Pfff 30 km eternity... Damn! Ik vind het best leuke muziek (foute 90's muziek is altijd leuk!) maar zo lang..... Ik zou mezelf wat aandoen denk ik
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Owja, dat had ik ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op spotify kun je op bpm playlists zoeken, bij genres geloof ikkeertje doen!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies wat je doet tijdens een marathon?
Ken je het nummer No One Knows van Queens of the Stone Age? Erg lekkere 180 bpmquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owja, dat had ik ook kunnen bedenkenkeertje doen!
![]()
![]()
Tu tududu tu tududuquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ken je het nummer No One Knows van Queens of the Stone Age? Erg lekkere 180 bpm
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga voor Eye of the Tiger als ik het stadion binnenloop (in mijn hoofd/zingend)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
The first
The last
Eternity
?
Paradise by the Dasboard Light en kadans. Ik ga het eens proberenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
No one knows is inderdaad heel fijn.
Mag ik erbij in de OP?
1
2[b]1 februari 2015 - [url=www.midwintermarathon.nl]Midwinter Marathon (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Gogo83 - 10,5 km
En mag ik op 6 april toegevoegd worden aan de Halve van de Haar bij de 10,5 km?
Bedankt alvast!!![]()
*breinaald in trommelvlies*quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, zegt me niks. Oh die ken ik toch wel... Maar dat ritme is te ingewikkeld voor me denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ken je het nummer No One Knows van Queens of the Stone Age? Erg lekkere 180 bpm
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon diehard een marathon lopen als voorbereiding op een marathon johDat is niks joh. Gewoon na een marathon een marathonnetje om uit te lopen.
![]()
![]()
Hey!
Op FB verklapte TCS marathon A'dam (op dinsdag 21:30) mijn aanmoedigingsplekStraks dat hele terras vol
Als je luistert, herken je 'm welquote:![]()
![]()
Waarom is die 1/4 marathon ineens helemaal hip eigenlijk?. Ik zie 't wel erg vaak nu ineens.
Get stoned![]()
Nog wat tips van coach Rob Veer voor zondag (of andere races met wat hogere temperaturen)
http://www.robveer.com/trainen/index.htmIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee in welke winkels jij komt, maar dit is pertinent niet waar en precies omgedraaid in letterlijk alle winkels waar ik ooit kwam.quote:heerlijk om mannen te vinden hier in dit topic met te veel vrouwelijke hormonen!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:29 schreef YUR het volgende:
En dan nog, de meeste hardloopkleding voor mannen is saaaaaaaai
Zwart of donkerblauw....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Increasing your stride rate or stride turnover can help you improve your running form, increase speed, and reduce your injury risk. The most efficient runners have a high stride turnover -- about 180 steps per minute. To help achieve that 180 steps per minute, some runners like to run with music that has 180 beats per minute (BPM) so their stride is in sync with the music.
Here are lists of running songs that are all around 180 BPM. Browse through these playlists from different genres including pop, rap/hip hop, country, and rock.
Hip-Hop/Rap 180 BPM Playlist 1
1. Hey Ya! – OutKast
2. N.Y. State of Mind – Nas
3. Runnin' (Dying to Live) - Tupac and Notorious B.I.G.
4. Izzo (H.O.V.A.) - Jay-Z
5. Dead Presidents II - Jay-Z
6. Git Up, Git Out - OutKast
7. Jesus Walks - Kanye West
8. The World Is Yours – Nas
9. Gangster's Paradise – Coolio
10. Damn It Feels Good to Be a Gangsta - Geto Boys
11. Keep It Rollin' - A Tribe Called Quest
12. I Ain't Mad At Cha - 2pac and Danny Boy
13. P.I.M.P. (Snoop Dogg Remix) - 50 Cent
14. Ya Mama - The Pharcyde
Pop 180 BPM Playlist 1
1. I Would Die 4 U – Prince
2. Underneath your Clothes - Shakira
3. Affirmation - Savage Garden
4. Gypsies, Tramps and Thieves – Cher
5. Don't You Just Know it - Captain Jack
6. Turning Japanese - The Vapors
7. Dancing With Myself - Billy Idol
8. Pieces of Me - Ashlee Simpson
9. Remember the Words - Ace of Base
10. Livin' La Vida Loca - Ricky Martin
11. Complicated - Avril Lavigne
Classic Rock 180 BPM Playlist
1. Running Down a Dream - Tom Petty
2. Oh Darling - The Beatles
3. Modern Love - David Bowie
4. Don't Stop me Now - Queen
5. Here Comes My Baby - Cat Stevens
6. Life is a Highway - Tom Petty
7. Tusk - Fleetwood Mac
10. Every Little Thing She Does is Magic – Police
11. Message in a Bottle - Police
12. Bright Side of the Road - Van Morrison
13. Paradise by the Dashboard Light – Meatloaf
14. Jack and Diane - John Cougar Mellencamp
15. I Want it All - Queen
Hip-Hop/Rap 180 BPM Playlist 2
1. '03 Bonnie & Clyd - Jay-Z
2. Can I Get A... (Soundtrack Version) - Jay-Z
3. Get Em High - Kanye West, Talib Kweli and Common
4. In da Club - 50 Cent
5. Definition - Mos Def and Talib Kweli
6. Memory Lane (Sittin' In Da Park) - Nas
7. In the Summertime - Shaggy
8. Irreplaceable - Beyonce
9. Lose Yourself - Eminem
10. Under my Umbrella - RihannaJayZ
11. Ghetto Pop Life - Danger Mouse and Jemini
12. Karma - Alicia Keys
13. Passin' Me By - The Pharcyde
14. Break You Off - The Roots
Country 180 BPM Playlist
1. Good Run of Bad Luck - Clint Black
2. Just Don't Happen Twice - Kenny Chesney
3. Chattahoochee - Alan Jackson
4. Going Through the Big D - Mark Chestnutt
5. Our Song - Taylor Swift
6. Standing Out in a Crowd - Trisha Yearwood
7. American Child - Phil Vasser
8. Bing Bang Boom - Highway 101
9. It's a Little Too Late - Mark Chestnutt
10. Carry On - Pat Green
11. Boogie Back to Texas - Asleep at the Wheel
12. The Girl You Left Me For - Deana Carter
Hard Rock 180 BPM Playlist
1. I Only Want You - Eagles of Death Metal
2. Monkey Wrench - Foo Fighters
3. Alone Again Or - The Damned
4. The Reason - Hoobastank
5. Breaking the Law - Judas Priest
6. Rock and Roll - Led Zepplin
7. Neat Neat Neat - The Damned
8. Angel and Pink - Aerosmith
9. The Boys are Back in Town - Thin Lizzy
10. Collection of Goods - Collective Soul
11. Suzanne - Journey
Pop 180 BPM Playlist 2
1. The Sign - Ace of Base
2. Show me the Meaning of Being Lonely - Backstreet Boys
3. Mambo #5 - Lou Bega
4. She's Been Good To Me - Marc Anthony
5. The Boys of Summer - Don Henley
6. Truly, Madly, Deeply - Savage Garden
7. If I Had a Million Dollars - Barenaked Ladies
8. Head Over Feet - Alanis Morissette
9. Breakaway - Kelly Clarkson
10. Bye Bye Bye - N' Sync
11. Love is a Battlefield - Pat BenetarSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar tijdens het rennen is dat niet zo handig ivm datagebruik. Dus dan moet je t toch downloaden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef GotC het volgende:
Gewoon playlist 180bpm van Spotify aan. Opgelost.
Plus dat ik geen spotify abbo meer heb
En niet met muziek wil lopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Met deze muziek spring ik halverwege van een brugquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:21 schreef Murmeli het volgende:
Increasing your stride rate or stride turnover can help you improve your running form, increase speed, and reduce your injury risk. The most efficient runners have a high stride turnover -- about 180 steps per minute. To help achieve that 180 steps per minute, some runners like to run with music that has 180 beats per minute (BPM) so their stride is in sync with the music.
Here are lists of running songs that are all around 180 BPM. Browse through these playlists from different genres including pop, rap/hip hop, country, and rock.
Hip-Hop/Rap 180 BPM Playlist 1
1. Hey Ya! â OutKast
2. N.Y. State of Mind â Nas
3. Runnin' (Dying to Live) - Tupac and Notorious B.I.G.
4. Izzo (H.O.V.A.) - Jay-Z
5. Dead Presidents II - Jay-Z
6. Git Up, Git Out - OutKast
7. Jesus Walks - Kanye West
8. The World Is Yours â Nas
9. Gangster's Paradise â Coolio
10. Damn It Feels Good to Be a Gangsta - Geto Boys
11. Keep It Rollin' - A Tribe Called Quest
12. I Ain't Mad At Cha - 2pac and Danny Boy
13. P.I.M.P. (Snoop Dogg Remix) - 50 Cent
14. Ya Mama - The Pharcyde
Pop 180 BPM Playlist 1
1. I Would Die 4 U â Prince
2. Underneath your Clothes - Shakira
3. Affirmation - Savage Garden
4. Gypsies, Tramps and Thieves â Cher
5. Don't You Just Know it - Captain Jack
6. Turning Japanese - The Vapors
7. Dancing With Myself - Billy Idol
8. Pieces of Me - Ashlee Simpson
9. Remember the Words - Ace of Base
10. Livin' La Vida Loca - Ricky Martin
11. Complicated - Avril Lavigne
Classic Rock 180 BPM Playlist
1. Running Down a Dream - Tom Petty
2. Oh Darling - The Beatles
3. Modern Love - David Bowie
4. Don't Stop me Now - Queen
5. Here Comes My Baby - Cat Stevens
6. Life is a Highway - Tom Petty
7. Tusk - Fleetwood Mac
10. Every Little Thing She Does is Magic â Police
11. Message in a Bottle - Police
12. Bright Side of the Road - Van Morrison
13. Paradise by the Dashboard Light â Meatloaf
14. Jack and Diane - John Cougar Mellencamp
15. I Want it All - Queen
Hip-Hop/Rap 180 BPM Playlist 2
1. '03 Bonnie & Clyd - Jay-Z
2. Can I Get A... (Soundtrack Version) - Jay-Z
3. Get Em High - Kanye West, Talib Kweli and Common
4. In da Club - 50 Cent
5. Definition - Mos Def and Talib Kweli
6. Memory Lane (Sittin' In Da Park) - Nas
7. In the Summertime - Shaggy
8. Irreplaceable - Beyonce
9. Lose Yourself - Eminem
10. Under my Umbrella - RihannaJayZ
11. Ghetto Pop Life - Danger Mouse and Jemini
12. Karma - Alicia Keys
13. Passin' Me By - The Pharcyde
14. Break You Off - The Roots
Country 180 BPM Playlist
1. Good Run of Bad Luck - Clint Black
2. Just Don't Happen Twice - Kenny Chesney
3. Chattahoochee - Alan Jackson
4. Going Through the Big D - Mark Chestnutt
5. Our Song - Taylor Swift
6. Standing Out in a Crowd - Trisha Yearwood
7. American Child - Phil Vasser
8. Bing Bang Boom - Highway 101
9. It's a Little Too Late - Mark Chestnutt
10. Carry On - Pat Green
11. Boogie Back to Texas - Asleep at the Wheel
12. The Girl You Left Me For - Deana Carter
Hard Rock 180 BPM Playlist
1. I Only Want You - Eagles of Death Metal
2. Monkey Wrench - Foo Fighters
3. Alone Again Or - The Damned
4. The Reason - Hoobastank
5. Breaking the Law - Judas Priest
6. Rock and Roll - Led Zepplin
7. Neat Neat Neat - The Damned
8. Angel and Pink - Aerosmith
9. The Boys are Back in Town - Thin Lizzy
10. Collection of Goods - Collective Soul
11. Suzanne - Journey
Pop 180 BPM Playlist 2
1. The Sign - Ace of Base
2. Show me the Meaning of Being Lonely - Backstreet Boys
3. Mambo #5 - Lou Bega
4. She's Been Good To Me - Marc Anthony
5. The Boys of Summer - Don Henley
6. Truly, Madly, Deeply - Savage Garden
7. If I Had a Million Dollars - Barenaked Ladies
8. Head Over Feet - Alanis Morissette
9. Breakaway - Kelly Clarkson
10. Bye Bye Bye - N' Sync
11. Love is a Battlefield - Pat Benetar![]()
Geef mij maar een workout dance mix van spotify![]()
![]()
Ook een goed planquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]Dat is niks joh. Gewoon na een marathon een marathonnetje om uit te lopen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar tijdens het rennen is dat niet zo handig ivm datagebruik. Dus dan moet je t toch downloaden.
Plus dat ik geen spotify abbo meer heb
En niet met muziek wil lopen!
Opgelost.![]()
Dataverbruik is overschat. Rennen met Timur en Rámon in het weekend
Nou. Dat was best een pittige training zo'n kleine twee weken na een marathon. Er zitten nog wel een paar duinen in mijn benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vertel! Wat ben je kwijt met een uurtje hobbelen dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Dataverbruik is overschat. Rennen met Timur en Rámon in het weekendSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik maak zo'n playlist op spotify dan 'offline' beschikbaar. Maar dat is alleen bij premium account mogelijk geloof ik.
Murmeli, jouw lijst![]()
Ricky Martin![]()
![]()
Wat voor broeken dragen de heren eigenlijk in de winter? ik vertik het namelijk om zo\n thight te kopen, of is dat echt stukken conformtabeler?
![]()
Ik ga thuis wel wat luisteren idd. En dan zingen tijdens het rennenquote:
3/4 tights it isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef HDLed het volgende:
Wat voor broeken dragen de heren eigenlijk in de winter? ik vertik het namelijk om zo\n thight te kopen, of is dat echt stukken conformtabeler?
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Ik maak zo'n playlist op spotify dan 'offline' beschikbaar. Maar dat is alleen bij premium account mogelijk geloof ik.
Murmeli, jouw lijst![]()
Ricky Martin
Spotify![]()
![]()
Ja, dat deed ik ook wel eens toen ik nog dat abbo had en met muziek liep. Doe nu niks meer met muziek. Ook niet in de metro enzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Murmeli, jouw lijst![]()
Ricky Martin
Enniewee...zzzz tijd. Morgen maar weer eens werkenben nu wel klaar met ziek gedoe
Ik heb gewoon een tight voor de winter. Yolo wat de mensen ervan vinden die je tegenkomt onderweg. Het is a) lekker warm, en b) een stuk comfortabeler dan een 'normale' hardloopbroek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef HDLed het volgende:
Het is tenslotte 2014, kom op zeg
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
niet stukken, heel veel stukken. Gewoon een lange tight dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:31 schreef HDLed het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
lange tight voor 1 a 2 keer in de winter (en dna niet zo zeer vanwege de kou maar meer vanwege de combinatie van koud weer en regen) , verder gewoon altijd shorts.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wil natuurlijk ook zo lang mogelijk doorlopen in mijn shorts, heb immers met voetbal ook nooit een lange broek aan gehad haha, een sweater erboven lijkt me dan wel weer fijner dan een jackiequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
lange tight voor 1 a 2 keer in de winter (en dna niet zo zeer vanwege de kou maar meer vanwege de combinatie van koud weer en regen) , verder gewoon altijd shorts.![]()
Als je lekker vochtige kleding fijn vindt, moet je dat doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:43 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk ook zo lang mogelijk doorlopen in mijn shorts, heb immers met voetbal ook nooit een lange broek aan gehad haha, een sweater erboven lijkt me dan wel weer fijner dan een jackieZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar jij stamt dan ook uit de tijd dat de boten nog van hout warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
lange tight voor 1 a 2 keer in de winter (en dna niet zo zeer vanwege de kou maar meer vanwege de combinatie van koud weer en regen) , verder gewoon altijd shorts.F means you're fucked![]()
Ik ben nog piepjong YUR, het wordt hier alleen nooit echt koudquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar jij stamt dan ook uit de tijd dat de boten nog van hout waren
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het qua benen lang aan kan bij mij maar wat betreft een koud bovenlichaam ben ik een echte koukleum.... het duurt heel lang voordat ik alleen in een shirtje met korte mouwen loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En tights worden niet vochtig dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je lekker vochtige kleding fijn vindt, moet je dat doen.![]()
Ow je doelde op dat jackie denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je lekker vochtige kleding fijn vindt, moet je dat doen.![]()
![]()
Ligt er net aan wie er voorbij loopt...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef HDLed het volgende:
[..]
En tights worden niet vochtig dan?F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er net aan wie er voorbij loopt...![]()
![]()
Ik doelde op dat jackie inderdaad. Maar ook die tight wordt niet vochtig inderdaad. Lekker droog en warm. Maar ook pas als het onder een graad van 8 wordt ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ow je doelde op dat jackie denk ikZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen idee? Ik zal t eens checken voor je. Maar ik ga nooit over m'n 2GB bundel heen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vertel! Wat ben je kwijt met een uurtje hobbelen dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanaf december heb ik 8GB data. Spotify-galoreVan de 1GB van het afgelopen jaar word ik steeds nogal nerveus.
Niet dat ik loop met muziek op, maar voor in de auto/trein.![]()
Ik heb gewoon al m'n playlists offline beschikbaar gemaakt? Gaat niks van m'n 4GB bundel naar Spotifyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Vanaf december heb ik 8GB data. Spotify-galoreVan de 1GB van het afgelopen jaar word ik steeds nogal nerveus.
Niet dat ik loop met muziek op, maar voor in de auto/trein.![]()
![]()
ga ik na 2 jaar er van afgezien te hebben dan eindelijk de Southland Marathon lopen...heb ik verdomme concurrentie...
speedwork
http://www.stuff.co.nz/so(...)d-work-for-Armstrong'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, jij loopt hem ook als voorbereiding op Kepler toch.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ga ik na 2 jaar er van afgezien te hebben dan eindelijk de Southland Marathon lopen...heb ik verdomme concurrentie...
speedwork
http://www.stuff.co.nz/so(...)d-work-for-Armstrong
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Maar ik wissel te vaak, en dan moet ik van tevoren nadenken over playlists (en na een fietstochtje naar het station kan m'n zin in muziek veranderen van Eiffel 65 naar Behemoth, afhankelijk van wat ik tegenkom) en vaak vergeet ik dat. Oh, en ik heb ervoor gekozen om een 16GB iPhone te nemen met een 8GB databundel, omdat dat me makkelijker leek dan vaker van tevoren na moeten denken. En de terugweg dan? Wat als ik dan ergens zin in heb wat niet op een van m'n playlists staat? Streamen (niet te verwarren met streamnl)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al m'n playlists offline beschikbaar gemaakt? Gaat niks van m'n 4GB bundel naar Spotify![]()
![]()
Ik luister niet vaak muziek tijdens het lopen. Meestal hoor ik vogeltjes, wind, koeien die grazen, maar ook minder prettige geluiden.
Maar als ik luister heb ik gewoon muziek op mijn foon staan, ik heb niet eens spotify.![]()
Ik luister ook geen muziek tijdens het lopen, maar als ik het zou doen zou ik voor prodigy ofzo gaan, dat houd de vaart er wel in![]()
Gup, ik heb ook het album van pendulum gecheckt maar als ik die volgorde zie ... tegen de tijd dat ik dan bij nummer 4 ben, loop ik veel te snel en kun je me na 5 km opvegen haha. Dat album dus niet voor loopjes >5 km voor mij![]()
![]()
Vergeet Paul Estak niet!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Quoi het volgende:
Eiffel 65![]()
Intussen maak ik een ren playlistje met alle inspiratie die ik hier opdoe.![]()
"Don't hide baby, show them just how deep you go!"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef Serinde het volgende:
Gup, ik heb ook het album van pendulum gecheckt maar als ik die volgorde zie ... tegen de tijd dat ik dan bij nummer 4 ben, loop ik veel te snel en kun je me na 5 km opvegen haha. Dat album dus niet voor loopjes >5 km voor mij
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze doet t bij mij ook altijd goed Quoi![]()
![]()
Of ik daar net het laatste stukje wedstrijd van ga overleven? "Laat maar zitten joh, ik hoef niet zo nodig"
Hats, Paul Elstak, zo'n playlist heb ik al![]()
![]()
"Wodkaatje gin? JA! Best wel zin in johquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:30 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Of ik daar net het laatste stukje wedstrijd van ga overleven? "Laat maar zitten joh, ik hoef niet zo nodig"
Hats, Paul Elstak, zo'n playlist heb ik al"
Pendulum, ik ken het niet echt maar ik krijg net 3 albums op een usb-stick: Immersion, In Silico en Hold your colour. Welke is aan te raden, om op te lopen dus? (ik heb even geen zin/tijd om alles nu te gaan luisteren).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef Serinde het volgende:
Gup, ik heb ook het album van pendulum gecheckt maar als ik die volgorde zie ... tegen de tijd dat ik dan bij nummer 4 ben, loop ik veel te snel en kun je me na 5 km opvegen haha. Dat album dus niet voor loopjes >5 km voor mij![]()
Ik ken alleen live @ brixton, Gup loopt daarop. Maar ik ga daar veel te snel meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Pendulum, ik ken het niet echt maar ik krijg net 3 albums op een usb-stick: Immersion, In Silico en Hold your colour. Welke is aan te raden, om op te lopen dus? (ik heb even geen zin/tijd om alles nu te gaan luisteren).![]()
Ik ben meer van de zelf samengestelde playlists met verschillende artiesten of albums van pussy lounge of hardstyle of oldschool sets van feesten waar ik geweest ben. Gek genoeg loop ik daar wel makkelijker rustiger op.
Zal morgen andere albums even checken maar daar heb je dus niks aan![]()
![]()
Ik zou eerst even luisteren of het iets voor je is (gewoon een beetje door de nummers heen skippen) Het is wel een genre waar je van moet houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Pendulum, ik ken het niet echt maar ik krijg net 3 albums op een usb-stick: Immersion, In Silico en Hold your colour. Welke is aan te raden, om op te lopen dus? (ik heb even geen zin/tijd om alles nu te gaan luisteren)."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ken het genre wel, maar ik ken geen nummers. Ik heb de dj-set een keer op Lowlands gezien. Maar ik ga morgen wel even luisteren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou eerst even luisteren of het iets voor je is (gewoon een beetje door de nummers heen skippen) Het is wel een genre waar je van moet houden.![]()
Ik loop 't beste op Immersion.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Pendulum, ik ken het niet echt maar ik krijg net 3 albums op een usb-stick: Immersion, In Silico en Hold your colour. Welke is aan te raden, om op te lopen dus? (ik heb even geen zin/tijd om alles nu te gaan luisteren).Get stoned![]()
ramstein vollbeat loopt erg lekker.
op de langere afstanden liep ik het liefst op mumford and sons. lekker wegdromen.
ps nog steeds een kaarte te vergeef voor devil`s trail 11km in nijmegen volgende week zondag.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oeh ja! Du hast is een heerlijk loopnummer!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ramstein vollbeat loopt erg lekker.
.![]()
Zaterdag gaat de inschrijving voor Beltrum open, een echte klassieker!
Misschien toch overwegen om voor het eerst een hele run te lopen.
https://pbs.twimg.com/media/B0DaEBxCIAAAgjJ.jpg:largeIt has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
sehsucht voor de wat actievere loopjes heerlijk!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh ja! Du hast is een heerlijk loopnummer!![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb een paar jaar geleden wel goed gerend op ravioli als ontbijt.![]()
Winterstorm, jammer dat je niet meedoet (waarom niet?).
Ik doe zelf al mee, dus ik kan je niet helpen.![]()
Funest voor je cadans natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 01:06 schreef winterstorm666 het volgende:
of deze hahaha!
@ wyccie ik heb een blessure. helaas geen loopjes voor mij!Ik hou Rammstein vooral voor in de auto, met de raampjes dicht en zonder vrouwlief.
Gooi dan Iron Maiden - The loneliness of the long distance runner er ook nog inOok nog de goede cadans als ik me niet vergis..
Ooohhh nee! Dosis vitaminen erin en de hele dag slapen als laatste remedie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als ik me zondag zo beroerd voel als nu dan ga ik helemaal niet lopen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ooohhh nee! Dosis vitaminen erin en de hele dag slapen als laatste remedie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooooo!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
Hmm stipstreep, even aansterken dan maar![]()
Verder alle lopers veel succes dit weekend en speciaal voor de lange afstanden, probeer te genieten
Zelf gisteren nog een keer pittig getraind (nog steeds zonder garmim)
Nu nog een weekje op het gemakje doen.![]()
Hier gelukkig geen mysterieuze pijntjes of ziekte de laatste dagen.. *afklopt*Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
quote:
Das d'en DJ Paul Elstak jonguh, kiek'um staon!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kom me even melden, fervent hardloper/triatleet. Zit te twijfelen of ik halve marathon zondag wel meepak ivm buikgriep. Vorige keer gelopen in 1:47:43.
Nog mensen uit omgeving Alkmaar die heengaan?![]()
Ook beterschapquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:01 schreef toetsenbordridder het volgende:
Kom me even melden, fervent hardloper/triatleet. Zit te twijfelen of ik halve marathon zondag wel meepak ivm buikgriep. Vorige keer gelopen in 1:47:43.
Nog mensen uit omgeving Alkmaar die heengaan?
Beterschapquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
Die heengaan?... dat klinkt wel heel ernstig....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:01 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nog mensen uit omgeving Alkmaar die heengaan?
Beterschap in ieder geval, hopelijk lukt het nog.![]()
Dankjequote:Oh jemig, haha nou zó erg is het nog net niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die heengaan?... dat klinkt wel heel ernstig....
Beterschap in ieder geval, hopelijk lukt het nog.![]()
De halve in Amsterdam komt vrij aardig in de buurt hoor
Als ik die kant op ga is dat om op een terras te zittenen
en
![]()
![]()
Pff een halve of hele marathon, moet er nu nog niet aandenken, ga nu even een rustig rondje van 5km doen haha houdoe![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:19 schreef HDLed het volgende:
Pff een halve of hele marathon, moet er nu nog niet aandenken, ga nu even een rustig rondje van 5km doen haha houdoe![]()
![]()
Wat een avonturier die miniquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
Zo, op naar de marathon Expo. Mini's eerste treinreis
Als je 2GB hebt maakt het ook niet uit, denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee? Ik zal t eens checken voor je. Maar ik ga nooit over m'n 2GB bundel heen eigenlijk.
Ik heb op mijn eigen telefoon (die nu stuk is) 500MB en gebruik verder die van mijn werk. Daar wil ik dus ook niet teveel data van gebruiken. Straks gaan ze zeuren
Stipje en ridder: beterschap! Klotezooi hoor, ziek worden voor een wedstrijd
Gewoon niet meer doen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
Stiekem ga ik zometeen toch heen om te proberen mijn nummer om te zetten naar de 8 km. Die kan ik nog wel uitlopen denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:46 schreef Murmeli het volgende:
Stipje en ridder: beterschap! Klotezooi hoor, ziek worden voor een wedstrijd
Gewoon niet meer doen!![]()
Maar wat is dat waard? Zou je dan niet beter goed uitzieken en een wedstrijdje uitzoeken over 1 of 2 weken waar je echt kunt knallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Stiekem ga ik zometeen toch heen om te proberen mijn nummer om te zetten naar de 8 km. Die kan ik nog wel uitlopen denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is wel een goeie eigenlijk... Denk dat het meer om het feit van opgeven gaat dat mij niet lekker zit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar wat is dat waard? Zou je dan niet beter goed uitzieken en een wedstrijdje uitzoeken over 1 of 2 weken waar je echt kunt knallen?![]()
net gekeken en heb afgelopen zondag tijdens de HM ongeveer 130 MB* verbruikt volgens mijn telefoon. Dus die data valt wel mee lijkt het. Heb data van werk dus maak me er nooit zo druk overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je 2GB hebt maakt het ook niet uit, denk ik.
Ik heb op mijn eigen telefoon (die nu stuk is) 500MB en gebruik verder die van mijn werk. Daar wil ik dus ook niet teveel data van gebruiken. Straks gaan ze zeurenmeestal wifi aan dus 3g alleen met lopen en soms mail etc. wanneer ik weg ben voor werk.
Heb de playlist Happy hardcore top 100 Charly Lownoise & Mental Theo , Party Animals, the prophet etc.aangezet en gooi gewoon de oortjes uit als ik genoeg heb van muziek.
Beterschap voor de zieken onder ons. Goed slapen/rusten fruit eten en hopelijk zondag toch knallen!!
*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Oke bedankt voor de tip om mijn training in een wat mindere tempo te lopen, de laatste kilometer ben ik wel voluit gegaan en ik moet zeggen dat ik nu na een 5 km rustige training net zo moe thuis kom als bij een 10 km hoge tempo. Dus die trainingen met alles geven wat ik in huis heb laten we nu denk ik maar achterwege![]()
![]()
buikgriep is wel iets wat er in hakt en wat je goed moet uitzieken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk... Denk dat het meer om het feit van opgeven gaat dat mij niet lekker zit.
Wat was het ook alweer n dagen koorts 2xn dagen uitzieken/niet sporten? Verkoudheid maakt niet veel uit gaat echt om griep etc.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:32 schreef HDLed het volgende:
Oke bedankt voor de tip om mijn training in een wat mindere tempo te lopen, de laatste kilometer ben ik wel voluit gegaan en ik moet zeggen dat ik nu na een 5 km rustige training net zo moe thuis kom als bij een 10 km hoge tempo. Dus die trainingen met alles geven wat ik in huis heb laten we nu denk ik maar achterwege![]()
![]()
Het is geen opgeven als het gewoon niet verantwoord is om te starten. Zeker met die warmte heb je dan gewoon een grote kans dat je jezelf kapot loopt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie eigenlijk... Denk dat het meer om het feit van opgeven gaat dat mij niet lekker zit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Weet iemand wat de inschrijfkosten zijn voor de marathon van Amsterdam. Of waar ik dat op kan zoeken. Ik zit er over te denken om volgend jaar mee te doen aan de halve marathon.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:39 schreef HDLed het volgende:
Ik ben altijd zo verliefd op mijn kuiten na het lopen
Ja doei.![]()
25 euro. En dat kun je opzoeken op .. goh... de website van de marathonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:42 schreef S15 het volgende:
Weet iemand wat de inschrijfkosten zijn voor de marathon van Amsterdam. Of waar ik dat op kan zoeken. Ik zit er over te denken om volgend jaar mee te doen aan de halve marathon.
Je zou ook even een linkje kunnen geven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
25 euro. En dat kun je opzoeken op .. goh... de website van de marathon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Je zou ook even een linkje kunnen geven?
Ja doei.![]()
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/tarieven/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Je zou ook even een linkje kunnen geven?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:46 schreef HDLed het volgende:
[..]
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/tarieven/![]()
![]()
Ja kom op zeg, hoeveel moeilijker is het om zelf te googlen. Ik zocht alleen omdat ik ervanuit gegaan was dat je al gegoogled had en ik kon het me moeilijk voorstellen dat die tarieven niet meer op de website zouden staan..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, alleen zo vervelend dat het ook gewoon net die paar dagen vóór de wedstrijd is...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:33 schreef ser het volgende:
[..]
buikgriep is wel iets wat er in hakt en wat je goed moet uitzieken.
Wat was het ook alweer n dagen koorts 2xn dagen uitzieken/niet sporten? Verkoudheid maakt niet veel uit gaat echt om griep etc.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is geen opgeven als het gewoon niet verantwoord is om te starten. Zeker met die warmte heb je dan gewoon een grote kans dat je jezelf kapot loopt..![]()
![]()
Waarschijnlijk kost zelf googlen minder moeite dan hier vragen, maar oke hij heeft zijn antwoord nuquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, hoeveel moeilijker is het om zelf te googlen. Ik zocht alleen omdat ik ervanuit gegaan was dat je al gegoogled had en ik kon het me moeilijk voorstellen dat die tarieven niet meer op de website zouden staan..![]()
![]()
Wow, ik mocht voor Rotterdam gewoon 60 euro aftikken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
25 euro. En dat kun je opzoeken op .. goh... de website van de marathonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De hele is in Amsterdam 65 euro, inclusief shirt. De halve 25 exclusief shirt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow, ik mocht voor Rotterdam gewoon 60 euro aftikken.![]()
Wel een beetje overdreven trouwens die waarschuwingen op de site van de Amsterdam marathon over de hitte. Het wordt nou ook geen 30 graden met felle zon. Ik had het ook liever een paar graden kouder gehad, maar 18-20 graden is nou ook weer niet extreem warm en goed drinken moet je toch wel.![]()
Dit is voor de halve he.. hele in Amsterdam is ook 65 geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow, ik mocht voor Rotterdam gewoon 60 euro aftikken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor de halve? Sowieso no way dat ik in rotterdam ga lopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow, ik mocht voor Rotterdam gewoon 60 euro aftikken.![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Voor de halve? Sowieso no way dat ik in rotterdam ga lopen
Oh wacht ik zie je plaatje.![]()
Mja de discussie hadden we een paar dagen terug ook alquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:04 schreef nirvana het volgende:
Wel een beetje overdreven trouwens die waarschuwingen op de site van de Amsterdam marathon over de hitte. Het wordt nou ook geen 30 graden met felle zon. Ik had het ook liever een paar graden kouder gehad, maar 18-20 graden is nou ook weer niet extreem warm en goed drinken moet je toch wel.![]()
Het is inderdaad niet alsof we allemaal spontaan zullen uitdrogen, maar het feit dat ervaren marathonlopers (Michel Butter) en sportcoaches (Rob Veer) er expliciet voor waarschuwen geeft toch wel aan dat je het beter serieus kunt nemen. Je lichaam produceert toch een hoop hitte tijdens 42km lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat heb ik nou met Amsterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met die stad en nog minder met de mensen daar![]()
![]()
Sinds die dam tot dam dode zijn ze extra huiverig voor uitdroging.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja de discussie hadden we een paar dagen terug ook al![]()
Het is inderdaad niet alsof we allemaal spontaan zullen uitdrogen, maar het feit dat ervaren marathonlopers (Michel Butter) en sportcoaches (Rob Veer) er expliciet voor waarschuwen geeft toch wel aan dat je het beter serieus kunt nemen. Je lichaam produceert toch een hoop hitte tijdens 42km lopen.![]()
Nee hoor, voor de Dam tot Dam zijn dit soort gevallen ook voorgekomen en bij elke wedstrijd waar het warmer wordt dan normaal rond die tijd, wordt er gewaarschuwd en vaak ook extra hulpverlening ingezet. Was in Leiden dit voorjaar ook al zo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Sinds die dam tot dam dode zijn ze extra huiverig voor uitdroging.
Bij de DtD was het trouwens oververhitting, geen uitdroging.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als ik de kans krijg ga ik London wel een keer lopen, gewoon omdat. Verder houd ik 't lekker bij trail M's voorlopig op m'n wish list
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: