Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
@S15, klinkt als een leuk loopje, en mooi om winnaars in ons midden te hebben! Maar ik wist niet dat ze hete kolen gebruiken bij dat soort dingen, lijkt me wat overdreven?
Een schadeclaim zou ik ook flauw vinden, je kunt ook je been breken bij zo'n evenement maar dat weet je van tevoren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef La_Tramposa het volgende: Mij lijkt het na een rustige run wel lekker, maar als je echt hard bent gegaan en je hebt dorst dan krijg je van die slijmvorming in je mond
Valt wel mee hoor. Gewoon doen. Het helpt echt. En is supergoed voor je
Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopen
Dat had ik ook. Nu is mijn voet overbelast 3 maanden lang goed gegaan door lekker 12/13 km/u te lopen. Ik werd hier 3 maanden geleden al gewaarschuwt maarja ik ben eigenwijs Nu houdt ik me toch maar aan 10 km/u te lopen. In mijn achterhoofd vind ik het nog een oma tempo
Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas. Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende: Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.
had er even een knipoog bij moeten plaatsen, want zo was het wel bedoeld
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 14:08 schreef La_Tramposa het volgende: Ik wil wel een leuke cross (of twee) lopen in december, met wat heuveltjes en bospaden, liefst niet een halve meter zand zoals de Sylvestercross. En niet te lang (max 10km). Heeft iemand nog suggesties?
Ik kan ook compleet niet inschatten hoe erg kapot ik zal gaan.
quote:
De kans op een parcoursrecord, laat staan een scherpe mondiale toptijd, is zondag klein in de 39e editie van de marathon van Amsterdam.
'Het wordt mogelijk 20 graden. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid en de wind wordt een toptijd lastig', zegt raceleider Jos Hermens. 'Voor de recreanten dreigt dan zelfs uitdroging, die zullen echt goed moeten drinken tijdens de wedstrijd.'
Dusss.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Op donderdag 16 oktober 2014 14:12 schreef E.T. het volgende: Wel jammer trouwens dat het nieuwe parcours van de 10km in R'dam nu 'gewoon een rondje om de plas' is geworden en een zo kort mogelijke route van en naar die plas. Dat rondje om de plas hebben veel mensen al zo vaak gelopen.. juist een route door de stad was bijzonder..