SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist dat je dit ging doen.
Trut.
Krijgt goeie recensies inderdaad, wil hem ook zienquote:
jawelquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgt goeie recensies inderdaad, wil hem ook zien
Niet eng voor je?
Inderdaad.quote:
Sof heeft een Pathé pass. Die is echt wel geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als ik vertel dat ik net seks heb gehad klinkt het ook als een seksmeet.
Ligt eraan met wie je neuktquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat beweer ik ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof heeft een Pathé pass. Die is echt wel geweest.
Alsof jij ooit seks hebtquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Yvonne?quote:
Zeg jijquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof heeft een Pathé pass. Die is echt wel geweest.
Ik was dan toch een stuk subtieler en creatieverquote:
hij vertelde het inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
ik kan jullie mededelen dat inso drie dagen kamperen heeft overleefd.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij vertelde het inderdaad.
arme jongen, helemaal een trauma van de tent
Ze heeft al 2 topics van me gekaapt. Geef haar eens een notequote:
Dat klopt, ik sta ook droger dan de Atacama woestijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg jij
Maar inderdaad. Dit kan ik niet ontkennen
Klopt, maar ik ben taalkundig dan ook niet zo onderlegd als jij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik was dan toch een stuk subtieler en creatiever
Kapen mag hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 topics van me gekaapt. Geef haar eens een note
[..]
Dat klopt, ik sta ook droger dan de Atacama woestijn.
[..]
Klopt, maar ik ben taalkundig dan ook niet zo onderlegd als jij.
Dit betwijfel ik heel erg. Toch bedankt voor het compliment. Ik ga maar weer verder met mijn vrouwenserie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben taalkundig dan ook niet zo onderlegd als jij.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
wtf zij hebben zich gewoon bij isis aangesloten
oostenrijksquote:
ja en zijn nu beide zwanger tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch als zij dat willenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter is wauwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oostenrijks
zijn ook zwanger
nu huilen dat ze terug willen
lekker daar blijven
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oostenrijks
zijn ook zwanger
nu huilen dat ze terug willen
lekker daar blijven
Kun jij ook gewoon doen hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon terug laten gaan. Ze zijn minderjarig.quote:
15 en 16 fokkie, als elan dit leestquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weg laten rotten daar inderdaad.
Die Jihadisten zullen vast leuke avondjes aan hun beleven though
jailbaitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
Hoe zien die chicks er uit plaatje doet het niet.
Haha wat een toeval dit zeg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
15 en 16 fokkie, als elan dit leest
Als zij sterven bij de bevalling is het een mooie dag
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
15 en 16 fokkie, als elan dit leest
Als zij sterven bij de bevalling is het een mooie dag
Nee. Ze hebben hun keuze gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon terug laten gaan. Ze zijn minderjarig.
Dus? Als je twee tellen neemt om ISIS te googlen weet je genoeg dat het niet verstandig is om je daarbij aan te sluiten. En wie zegt dat ze hier niet gaan radicaliseren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon terug laten gaan. Ze zijn minderjarig.
waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Moslims doen daar niet zo moeilijk over #vooroordelen
wow pedo :squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Weg laten rotten daar inderdaad.
Die Jihadisten zullen vast leuke avondjes aan hun beleven though
quote:
Martijn forum.isquote:
Ze zijn nog zo jong, misschien zijn ze wel door hun vriendjes gemanipuleerd. En wat dacht je van hun ouders? Alsof die niets liever willen dan hun dochters weer thuis hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben hun keuze gemaakt
Komen terug, gezinshereniging met manlief, uitkering 12 kinderen allesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Als je twee tellen neemt om ISIS te googlen weet je genoeg dat het niet verstandig is om je daarbij aan te sluiten. En wie zegt dat ze hier niet gaan radicaliseren?
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Als je twee tellen neemt om ISIS te googlen weet je genoeg dat het niet verstandig is om je daarbij aan te sluiten. En wie zegt dat ze hier niet gaan radicaliseren?
Neequote:
mijn dochter zou niet terug hoeven komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo jong, misschien zijn ze wel door hun vriendjes gemanipuleerd. En wat dacht je van hun ouders? Alsof die niets liever willen dan hun dochters weer thuis hebben.
Hetzelfde wat ze in Syrië hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn dochter zou niet terug hoeven komen
Het zal zeker niet zonder consequenties zijn, maar ik denk dat ik als moeder mijn kind daar niet zou laten stikken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn dochter zou niet terug hoeven komen
Zich aansluiten bij terroristische organisaties die wel de middelen hebben om aanslagen te plegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee zestienjarige meiden die beiden zwanger zijn. Wat kunnen ze doen hier?
Dat wil ik dan ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké.
Want elke volwassen man die op een kinderboerderij wil werken is verdacht.
Ik stuur jou wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Om dochters te krijgen moet je eerst seks hebben
Je moet als land duidelijk en streng zijn . Niet alleen tegenover je burgers, maar ook tegenover je tegenstanders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn nog zo jong, misschien zijn ze wel door hun vriendjes gemanipuleerd. En wat dacht je van hun ouders? Alsof die niets liever willen dan hun dochters weer thuis hebben.
Ik weet niet wat ze hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ze in Syrië hebben gedaan.
Kraaienpartijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet als land duidelijk en streng zijn . Niet alleen tegenover je burgers, maar ook tegenover je tegenstanders.
Als je zo soft bent, nemen ze een loopje met je.
DOLF IS RECHTVAARDIG
Ze zeggen dat ze bereid zijn om te sterven voor Allah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze hebben gedaan.Dacht dat ze alleen mee waren om te neuken en zwanger te worden.
Ik neem aan dat als ze terugkomen, dat ze niet zomaar vrij zijn om te gaan waar ze willen gaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zich aansluiten bij terroristische organisaties die wel de middelen hebben om aanslagen te plegen
Het zullen geen lone wolfs worden nee
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Om dochters te krijgen moet je eerst seks hebben
welke consequenties? Abortus sowieso lijkt me danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zal zeker niet zonder consequenties zijn, maar ik denk dat ik als moeder mijn kind daar niet zou laten stikken.
Ja. De meeste opleidingen hebben een breed werkvlak Elan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je deed toch opleiding dierenverzorging
adopteren. Maar die kinderen zijn ook door seks verwekt. Dus uiteindelijk zul je seks moeten hebbenquote:
Zijn ze daar inmiddels niet op teruggekomen dan? Het leek me gewoon een impulsieve actie van twee pubers die nu spijt hebben gekregen en hun ouders missen en bang zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze bereid zijn om te sterven voor Allah.
Dat weet ik niet precies, ik weet niet of daar maatregelen voor zijn (wettelijk gezien). Anders zou ik als ouder zelf wel straffen, denk ik. Abortus kan je helaas niet over beslissen, dat mag de moeder alleen zelf doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke consequenties? Abortus sowieso lijkt me dan
Als je echt een baas bent doe je gelijk dierenarts niet dat halfslachtige gedoe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. De meeste opleidingen hebben een breed werkvlak Elan.
Anders zou ik wel de opleiding Boederijmedewerker hebben gevolgd.
Beetje laat. Nu er nog op terugkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn ze daar inmiddels niet op teruggekomen dan? Het leek me gewoon een impulsieve actie van twee pubers die nu spijt hebben gekregen en hun ouders missen en bang zijn.
Ik kan het verkeerd hebben, maar het lijkt me niet dat je ze zomaar aan hun lot moet overlaten.
Maak een voorbeeld van ze door ze op te hangen op het plein in de hoofdstadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje laat. Nu er nog op terugkomen.
Juist wel. Laat dat een les zijn voor iedereen die zich bij ISIS wilt aansluiten.
Mensen kunnen fouten maken in hun leven hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Juist wel. Laat dat een les zijn voor iedereen die zich bij ISIS wilt aansluiten.
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :Squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iedereen kan zomaar even Diergeneeskunde studerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt een baas bent doe je gelijk dierenarts niet dat halfslachtige gedoe.
Sowieso is het maar de vraag of ze oprecht berouw hebben. Voor die organisaties is dit de ideale manier om terroristen terug naar Europa te smokkelnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan minder of meerderjarig zijn. Die grens is ontzettend arbitrair. De dag dat ik 18 werd was ik nog exact dezelfde persoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :S
Geen kinderachtige opleiding inderdaad maar iemand met jouw bagage zou het toch moeten kunnen opbrengen die opleiding met verve te doorstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iedereen kan zomaar even Geneeskunde studeren
En wees blij dat ik je pedograpjes gewoon weg lach en niet weer dm. Je kan na 5 keer ook ophouden
Als ze volwassen genoeg zijn om bij een terroristische groepering aan te sluiten dan zijn ze ook volwassen genoeg om de consequenties daarvan te ondergaan. Er is een reden waarom minderjarigen als volwassenen gestraft kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :S
Ook dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso is het maar de vraag of ze oprecht berouw hebben. Voor die organisaties is dit de ideale manier om terroristen terug naar Europa te smokkeln
Ik weet dat ik op die leeftijd nog niet het volle verstand had dat ik nu bijvoorbeeld heb. En je moet de grens ergens trekken, dus dan maar bij 18. Ondanks dat je het verschil niet fysiek voelt op je 18e verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan minder of meerderjarig zijn. Die grens is ontzettend arbitrair. De dag dat ik 18 werd was ik nog exact dezelfde persoon
Juist niet. Ik mag al blij wezen dat ik een mbo kan afronden straks. Na zoveel ellende qua studie moet je de lat juist niet hoog leggen voor jezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen kinderachtige opleiding inderdaad maar iemand met jouw bagage zou het toch moeten kunnen opbrengen die opleiding met verve te doorstaan
Hoezo ben je direct volwassen als je je aansluit bij een terroristische groepering? Je hoeft toch niet volwassen te zijn om 'ja' te kunnen zeggen? Iedere domme mongool kan dat, of die nou 12 of 20 is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ze volwassen genoeg zijn om bij een terroristische groepering aan te sluiten dan zijn ze ook volwassen genoeg om de consequenties daarvan te ondergaan. Er is een reden waarom minderjarigen als volwassenen gestraft kunnen worden.
[..]
Ook dit.
DOE FF NORMAAL JAquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Laat ze maar terug komen hoor. Wel even abortus doen
Ja, dus?quote:
moordenaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Wat is datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[ de opleiding Boederijmedewerker hebben gevolgd.
Lafjes wel dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist niet. Ik mag al blij wezen dat ik een mbo kan afronden straks. Na zoveel ellende qua studie moet je de lat juist niet hoog leggen voor jezelfGa je alleen maar ten onder
Abortus = MOORDquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Een opleiding die niet bestaat. Denk ikquote:
Nee gewoon, stel me dan voor hoe dat gaat allebei een laptop en discussie op FOK! voeren of zoquote:
Dat kan je vinden.quote:
We wonen niet samen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon, stel me dan voor hoe dat gaat allebei een laptop en discussie op FOK! voeren of zo
Jij kan toch makkelijk hbo man, zelfs ik kan dat met mijn drankgebruik en bejaarde leeftijdquote:
Misschien kan ik wel hbo ja. Ik zeg alleen dat dat op dit moment niet verstandig is. Hoeft niet altijd met iemands intelligentie te maken te hebben. Misschien later in mijn leven. Natuurlijk ga ik voor het hoogst haalbare. Ik ben streng voor mezelf. Niet alleen met studie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan toch makkelijk hbo man, zelfs ik kan dat met mijn drankgebruik en bejaarde leeftijd
Oké manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel hbo ja. Ik zeg alleen dat dat op dit moment niet verstandig is. Hoeft niet altijd met iemands intelligentie te maken te hebben. Misschien later in mijn leven. Natuurlijk ga ik voor het hoogst haalbare. Ik ben streng voor mezelf. Niet alleen met studie.
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo ben je direct volwassen als je je aansluit bij een terroristische groepering? Je hoeft toch niet volwassen te zijn om 'ja' te kunnen zeggen? Iedere domme mongool kan dat, of die nou 12 of 20 is.
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké manIk voorzie een grote toekomst voor je
boederijmedewerkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een opleiding die niet bestaat. Denk ik
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?
Hoezo bijna?quote:
Wellicht waar, maar ik weet niet wat de invloed van hun partners daarin was (tenminste, ze hadden vriendjes of zo daar neem ik aan?). Ik zeg ook niet dat ze ongestraft moeten blijven, maar ze mogen wel terug naar hun thuisland en hun familie. Ik geloof wel dat ze berecht zouden moeten worden (voor zover mogelijk). Alleen misschien niet als volwassenen. Verzachtende omstandigheden dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.
Danzig. De Snollywood van Den Haagquote:
Yup. Vrijwel alle informatie is binnen een paar handbewegingen voor je beschikbaar. Als je leest hoe barbaars ISIS is en dan nog besluit om je bij hen aan te sluiten verdien je geen vergeving.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?
Ik lees dit nu pas, bedankt niet werkende FOK! quote alerts!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er rijst in ons pakket zit
uh, voor hen, alles denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?
Heb je m`n recept nog gelezen Johannes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, bedankt niet werkende FOK! quote alerts!
Als ik geen rijst heb werp ik gelijk de handdoek in de pan, dus dan ga ik gekookte handdoek serveren
Nee. Link.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je m`n recept nog gelezen Johannes?
Natuurlijk. Maar hun maken die beslissing, dus wat voor hun belangrijk is aan terugkomen is niet waardevol meer voor Oostenrijk zelf.quote:
Wat heeft meerwaarde er mee te maken in zo'n soort situatie? :Squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?
Even wachten dan.quote:
vind dit een rare gedachtegang maar jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yup. Vrijwel alle informatie is binnen een paar handbewegingen voor je beschikbaar. Als je leest hoe barbaars ISIS is en dan nog besluit om je bij hen aan te sluiten verdien je geen vergeving.
super goedquote:
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind dit een rare gedachtegang maar ja
zijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hun maken die beslissing, dus wat voor hun belangrijk is aan terugkomen is niet waardevol meer voor Oostenrijk zelf.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind dit een rare gedachtegang maar ja
Over een paar jaar moeten we vast wit-wit zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.
ja, dat maakt het voor mij raar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet raar, maar ik vind het nogal wreed. Nogal zwart-wit gedacht.
quote:
Alsjeblieftquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zitten geen aardappels in
Oke benodigheden:
Zak Zwitserse Rusti
Hamblokjes/of spek als je dat lekkerder vindt.
Geraspte kaas
Bladerdeeg voor hartige taart
-2 eieren
1: De ovenschaal met een kwastje goed beboteren
2: Bladerdeeg laten ontdooien
3: Bladerdeeg uitrekken over de gehele bodem+zijkantjes
4: De rusti en de ham opbakken en kruiden met paprikapoeder, peper en zout. Terwijl je aan het bakken bent de 2 eieren geklutst erdoorheen laten meebakken.
5: Als je de bodem een beetje crispy wilt zilvervliesfolie op de bladerdeeg leggen en even zo`n 8 minuten in de oven.
6: Rusti over de schaal verdelen en 35-40 minuten in de oven op 200 graden
omdat ik er heel anders over denk.quote:
beetje wel, het einde met die man en bloedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei ik toch
Niet eng toch?
Hoe zou jij die meiden aanpakken dan als ze terugkomen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er heel anders over denk.
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze mequote:
Hoe je het helemaal zelf wiltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet het in een vierkant/rechthoekige ovenschaal of in een ronde?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze meHad screenshot moeten maken voor de bois
Hoe denk jij er dan anders over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er heel anders over denk.
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij die meiden aanpakken dan als ze terugkomen?
Ik werd alleen een beetje bang voor getrouwd zijn door die film. Stel je eens voor dat je trouwt met iemand die helemaal door draait.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje wel, het einde met die man en bloed
is dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe denk jij er dan anders over?En waarom
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een paar jaar moeten we vast wit-wit zeggen.
Ik heb er wel enigszins begrip voor hoor. Misschien als de omstandigheden iets anders waren, dat ik ook wat harder zou zijn. Maar misschien spreek ik vanuit moedergevoelens of zo?quote:
wie houdt toezicht? Wie controleert? Wie controleert het toezicht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.
Waarom reageer je niet meer op mij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe denk jij er dan anders over?En waarom
Ik wil het in een ronde, want een rechthoekige past niet in mijn oven (want dat is geen echte oven maar een combimagnetron)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe je het helemaal zelf wiltEn hoeveel je op kan natuurlijk.
In Nederland kunnen ze nog geen TBS'er onder controle houden laat staan zo iemandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
onder toezicht, geen social media, geen telefoons. Controleren en naar school laten gaan.
maandag kan ik waarschijnlijk niet :squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mocht naar Groningen komen
echt hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd alleen een beetje bang voor getrouwd zijn door die film. Stel je eens voor dat je trouwt met iemand die helemaal door draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wow. Zorg je wel dat je stoere imago niet de overhand neemt. Op FOK! ben je al angstaanjagend genoeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n chick deed een selfie als moment, veel inkijk dus ik zei heb je aandacht tekort ofzo tegen haar. Blokkeerde ze meHad screenshot moeten maken voor de bois
Goed nieuws, het zal hoogstwaarschijnlijk plaats vinden op woensdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
maandag kan ik waarschijnlijk niet :s
daar regelen ze maar wat mensen voor danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie houdt toezicht? Wie controleert? Wie controleert het toezicht?
Moet lukken. Laat maar weten of het je gesmaakt heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het in een ronde, want een rechthoekige past niet in mijn oven (want dat is geen echte oven maar een combimagnetron)
Inso-godquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, alsof die 2 ooit nog terug kunnen keren, als vrouw.
Gelukkig ruimt IS dit probleem voor ons opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe gaat een transgender operatie in de woestijn ze redden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, ik heb het overleefd hoor LRquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zorg je wel dat je stoere imago niet de overhand neemt. Op FOK! ben je al angstaanjagend genoeg.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heidd, zou 's nachts geen oog dicht doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar was ze aan het einde niet echt zwanger geraakt en dat hij anders de voogdij zou verliezen ofzo?
Sorry als dat niet klopt, het is alweer meer dan een week geleden dat ik het zag.
Engeland gaat eindelijk meer succes boeken ten koste van Nederland op een einrondequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
polen had gewonnen zag ik net van duitslandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engeland gaat eindelijk meer succes boeken ten koste van Nederland op een einronde
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Ik heb er wel enigszins begrip voor hoor. Misschien als de omstandigheden iets anders waren, dat ik ook wat harder zou zijn. Maar misschien spreek ik vanuit moedergevoelens of zo?Ik denk eigenlijk alleen maar aan hoe het zou zijn voor die familie en de twee ongeboren kindjes. Liever dat die in Oostenrijk opgroeien, waar hun moeders nog enige kans hebben op een normaal leven. Ze zijn zelf nog kinderen. Die laat je toch niet zomaar stikken?
Ik ga het nog wel een keer bereiden want het klinkt goed. Maar het gaat niet de komende dagen zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet lukken. Laat maar weten of het je gesmaakt heeft
Oh. Dan neem ik mijn vorige post nog even terug.quote:
Om ze dan een flink aantal jaar in de gevangenis in Zwitserland op te sluiten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.
In Syrië trouwden ze. Mochten ze terugkomen dan zouden ze berecht moeten worden voor terrorisme en als volwassenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht waar, maar ik weet niet wat de invloed van hun partners daarin was (tenminste, ze hadden vriendjes of zo daar neem ik aan?). Ik zeg ook niet dat ze ongestraft moeten blijven, maar ze mogen wel terug naar hun thuisland en hun familie. Ik geloof wel dat ze berecht zouden moeten worden (voor zover mogelijk). Alleen misschien niet als volwassenen. Verzachtende omstandigheden dus.
Ik doel niet op een knuffel en een kus en dan gezellig terug naar mama en alles is weer goed.
Grootneus Milik liet geen spaan heel van Deutschlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen had gewonnen zag ik net van duitsland
kreeg tranen in mn ogen man
vond het einde vrij raar. Ze kan niet eens zwanger zijn van hemquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
idd, zou 's nachts geen oog dicht doen
maar was ze aan het einde niet echt zwanger geraakt en dat hij anders de voogdij zou verliezen ofzo?
Sorry als dat niet klopt, het is alweer meer dan een week geleden dat ik het zag.
neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om ze dan een flink aantal jaar in de gevangenis in Zwitserland op te sluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |