Abortus = MOORDquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Laat ze maar terug komen hoor. Wel even abortus doen
Een opleiding die niet bestaat. Denk ikquote:
Nee gewoon, stel me dan voor hoe dat gaat allebei een laptop en discussie op FOK! voeren of zoquote:
Dat kan je vinden.quote:
We wonen niet samen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon, stel me dan voor hoe dat gaat allebei een laptop en discussie op FOK! voeren of zo
Jij kan toch makkelijk hbo man, zelfs ik kan dat met mijn drankgebruik en bejaarde leeftijdquote:
Misschien kan ik wel hbo ja. Ik zeg alleen dat dat op dit moment niet verstandig is. Hoeft niet altijd met iemands intelligentie te maken te hebben. Misschien later in mijn leven. Natuurlijk ga ik voor het hoogst haalbare. Ik ben streng voor mezelf. Niet alleen met studie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan toch makkelijk hbo man, zelfs ik kan dat met mijn drankgebruik en bejaarde leeftijd
Oké manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel hbo ja. Ik zeg alleen dat dat op dit moment niet verstandig is. Hoeft niet altijd met iemands intelligentie te maken te hebben. Misschien later in mijn leven. Natuurlijk ga ik voor het hoogst haalbare. Ik ben streng voor mezelf. Niet alleen met studie.
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo ben je direct volwassen als je je aansluit bij een terroristische groepering? Je hoeft toch niet volwassen te zijn om 'ja' te kunnen zeggen? Iedere domme mongool kan dat, of die nou 12 of 20 is.
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké manIk voorzie een grote toekomst voor je
boederijmedewerkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een opleiding die niet bestaat. Denk ik
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?
Hoezo bijna?quote:
Wellicht waar, maar ik weet niet wat de invloed van hun partners daarin was (tenminste, ze hadden vriendjes of zo daar neem ik aan?). Ik zeg ook niet dat ze ongestraft moeten blijven, maar ze mogen wel terug naar hun thuisland en hun familie. Ik geloof wel dat ze berecht zouden moeten worden (voor zover mogelijk). Alleen misschien niet als volwassenen. Verzachtende omstandigheden dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen 'ja' zeggen. Het is niet alsof ze dachten 'Hé, een wild idee. Laten we een enkeltje Syrië boeken en voor ISIS vechten'. En ze hebben blijkbaar genoeg gelezen en gehoord over ISIS om de keuze te maken om te vertrekken naar Syrië.
Danzig. De Snollywood van Den Haagquote:
Yup. Vrijwel alle informatie is binnen een paar handbewegingen voor je beschikbaar. Als je leest hoe barbaars ISIS is en dan nog besluit om je bij hen aan te sluiten verdien je geen vergeving.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze kunnen daarom volgens jou dus niet terug komen op hun beslissing?
Ik lees dit nu pas, bedankt niet werkende FOK! quote alerts!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat er rijst in ons pakket zit
uh, voor hen, alles denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft het voor meerwaarde om ze terug te laten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |