Zijn ze daar inmiddels niet op teruggekomen dan? Het leek me gewoon een impulsieve actie van twee pubers die nu spijt hebben gekregen en hun ouders missen en bang zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze bereid zijn om te sterven voor Allah.
Dat weet ik niet precies, ik weet niet of daar maatregelen voor zijn (wettelijk gezien). Anders zou ik als ouder zelf wel straffen, denk ik. Abortus kan je helaas niet over beslissen, dat mag de moeder alleen zelf doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke consequenties? Abortus sowieso lijkt me dan
Als je echt een baas bent doe je gelijk dierenarts niet dat halfslachtige gedoe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. De meeste opleidingen hebben een breed werkvlak Elan.
Anders zou ik wel de opleiding Boederijmedewerker hebben gevolgd.
Beetje laat. Nu er nog op terugkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn ze daar inmiddels niet op teruggekomen dan? Het leek me gewoon een impulsieve actie van twee pubers die nu spijt hebben gekregen en hun ouders missen en bang zijn.
Ik kan het verkeerd hebben, maar het lijkt me niet dat je ze zomaar aan hun lot moet overlaten.
Maak een voorbeeld van ze door ze op te hangen op het plein in de hoofdstadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje laat. Nu er nog op terugkomen.
Juist wel. Laat dat een les zijn voor iedereen die zich bij ISIS wilt aansluiten.
Mensen kunnen fouten maken in hun leven hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Juist wel. Laat dat een les zijn voor iedereen die zich bij ISIS wilt aansluiten.
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :Squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iedereen kan zomaar even Diergeneeskunde studerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt een baas bent doe je gelijk dierenarts niet dat halfslachtige gedoe.
Sowieso is het maar de vraag of ze oprecht berouw hebben. Voor die organisaties is dit de ideale manier om terroristen terug naar Europa te smokkelnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan minder of meerderjarig zijn. Die grens is ontzettend arbitrair. De dag dat ik 18 werd was ik nog exact dezelfde persoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :S
Geen kinderachtige opleiding inderdaad maar iemand met jouw bagage zou het toch moeten kunnen opbrengen die opleiding met verve te doorstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Iedereen kan zomaar even Geneeskunde studeren
En wees blij dat ik je pedograpjes gewoon weg lach en niet weer dm. Je kan na 5 keer ook ophouden
Als ze volwassen genoeg zijn om bij een terroristische groepering aan te sluiten dan zijn ze ook volwassen genoeg om de consequenties daarvan te ondergaan. Er is een reden waarom minderjarigen als volwassenen gestraft kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn 15-16, kom op ... Grenzen betreft minderjarigheid zijn er toch niet voor niets? Zouden daar dan geen verzachtende omstandigheden voor moeten gelden? :S
Ook dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso is het maar de vraag of ze oprecht berouw hebben. Voor die organisaties is dit de ideale manier om terroristen terug naar Europa te smokkeln
Ik weet dat ik op die leeftijd nog niet het volle verstand had dat ik nu bijvoorbeeld heb. En je moet de grens ergens trekken, dus dan maar bij 18. Ondanks dat je het verschil niet fysiek voelt op je 18e verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan minder of meerderjarig zijn. Die grens is ontzettend arbitrair. De dag dat ik 18 werd was ik nog exact dezelfde persoon
Juist niet. Ik mag al blij wezen dat ik een mbo kan afronden straks. Na zoveel ellende qua studie moet je de lat juist niet hoog leggen voor jezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen kinderachtige opleiding inderdaad maar iemand met jouw bagage zou het toch moeten kunnen opbrengen die opleiding met verve te doorstaan
Hoezo ben je direct volwassen als je je aansluit bij een terroristische groepering? Je hoeft toch niet volwassen te zijn om 'ja' te kunnen zeggen? Iedere domme mongool kan dat, of die nou 12 of 20 is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ze volwassen genoeg zijn om bij een terroristische groepering aan te sluiten dan zijn ze ook volwassen genoeg om de consequenties daarvan te ondergaan. Er is een reden waarom minderjarigen als volwassenen gestraft kunnen worden.
[..]
Ook dit.
DOE FF NORMAAL JAquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Laat ze maar terug komen hoor. Wel even abortus doen
Ja, dus?quote:
moordenaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
Laat ze maar terug komen hoor. Wel even abortus doen
Wat is datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[ de opleiding Boederijmedewerker hebben gevolgd.
Lafjes wel dit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist niet. Ik mag al blij wezen dat ik een mbo kan afronden straks. Na zoveel ellende qua studie moet je de lat juist niet hoog leggen voor jezelfGa je alleen maar ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |